Voi, miten suututtaaa ja huolettaa tuttavan pieni vauva
Tuttava soitti tuossa aamupäivällä intoa täynnä- oli tavannut baarissa elämänsä miehen. Ei siinä mitään mutta kyselin sitten ohimennen että mihinkä oli saanut tytön hoitoon kun itse oli ollut viime yön baarissa-kehtasi vielä ylpeillä että kotona nukkumassa kun nukkuukin niin hyvin ilman yösyöttöjä. Tyttö vajaa 5kk. Uskomatonta touhua! sanoinkin siihen että katsoo sen olevan vika kerta ja jos on hoitajaa vailla niin soitto minulle vaikka keskellä yötä senkin takia ettei vaan toista kertaa jätä lasta yksin. Nyt aloin surra, mitenkähän hoitaa muuten lasta jos on noinkin törkeen laiminlyönnin tehnyt lasta kohtaan. Tekis mieli ilmoittaa johonkin mutta minkäs teet kun ei ole todisteita.
Kommentit (26)
Mä soitin poliisin ja olin niiden tuloon asti valmiina sieppaamaan sen lapsen jos tilanne niin vaatii.
olin luullut, ettei sellaisia asioita tapahdu, ja ettei sellaisia ihmisiä voi olla olemassa. ja eniten ihmettelin, kuinka joku voi tehdä lapselleen niin pahoja asioita.
Ystäväsi asenne kertoo paljon. Hän on kerran jättänyt vauvan yksin kotiin ja kehtaa vielä kertoa siitä sinulle. Siitä voi päätellä, että hänen mielestään asia on ihan ok, muuten tuskin kehtaisi sinulle asiaa paljastaa.
Miksi hän ei siis tekisi toiste samaa? Jos haluat vauvalle paremman tulevaisuuden, soitat sossuun tai poliisille.
Eihän semmoinen ihminen voi olla täysissä järjissään, joka noin tekee...
Mäkin toivon, että ap on poliisille soittanut..
hyvä juttu että huolehdit ap ystäväsi vauvasta, hän on kuitenkin kyvytön pitämään itse puoliaan ja pärjäämään yksin. kurjaa jos ystävä suuttuu sinulle, mutta tässä asiassa vauvan hyvinvointi on kyllä paljon painavampi asia. hyvin toimittu.
Poliisit soitti sossun tädit paikalle ja ne vei lapsen mennessään. Muistaakseni se oli lauantai ilta kun tuo tapaus sattui. Ilta jokatapauksessa.