Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko päiväkodin tädille pakko ostaa joululahja?

Vierailija
10.12.2006 |

Ei kylläkään meillä vielä edes ajankohtaista, kun lapsi vielä pieni ja olen vanhempainlomalla vielä hetken, mutta siis noin niinku tulevaisuutta ajatellen...

Emme edes vietä joulua, koska emme ole kristittyjä, joten tuntuisi hullulta muistaa jouluna tarhan tätiä, kun emme edes vietä kyseistä juhlaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat, jos mielestäsi siihen on aihetta, jos haluat ilahduttaa.

Vierailija
2/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus jättänut ostamatta ja silti minua ja lapsiani on kohdeltu oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ajatellut. :D

Kunhan pohdiskelin onko se joku hirveä " etikettivirhe " , jos ei osta. :D

Vierailija
4/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhaan pari suklaarasiaa ja keksejä koko henkilökunta voi niitä sitten kahvihuoneessa syödä

Vierailija
5/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluun liittyvä traditio.

Vaan tarhan tätejä muistetaan keväälläkin, kiitetään kuluneesta kaudesta.

Vierailija
6/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vähän turhaakin. Tarhantädit ja ala-asteen opettajilla lienee kaapit täynnä rihkamaa ja kynttiläpakettia, jos kaikki niitä vievät.

Silloin kuin olin lapsi, niin meillä päin ei ollut tapana muistaa ellei muuten erikseen oltu perhetuttuja.

Vierailija
7/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein hyvin on lastani kohdeltu. Jos pitävät meitä moukkina niin ainakin osaavat sen hyvin salata (niinkuin ammattilaisen pitääkin) :)

Vierailija
8/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope

joka kyllä selviää kynttilöiden polttamisesta

Vierailija
9/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikään pakko ei ole lapsesi hoitajia muistaa..mutta jokainen tavallaan..Melkein aina on 1-2 lasta ryhmässä, joilta ei lahjoja tule. Suurin osa siis arvostaa lapsensa/lastensa hoitajaa, ja antaa pienen lahjan.. =)

Vierailija:

Mun mielestä on vähän turhaakin. Tarhantädit ja ala-asteen opettajilla lienee kaapit täynnä rihkamaa ja kynttiläpakettia, jos kaikki niitä vievät.

Silloin kuin olin lapsi, niin meillä päin ei ollut tapana muistaa ellei muuten erikseen oltu perhetuttuja.

Vierailija
10/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tärkeintä ole se, että tiedät itse tekeväsi työsi hyvin, lapset ovat tyytyväisiä ja tulevat päiväkotiin mielellään, ei siinä muita lahjoja tarvita.

Vierailija
11/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan siinä sekois pää kun tulevina vuosina pitäs kolmen lapsen opettajia muistaa lahjoilla.

Meidän lapset saa viedä kortteja.

Vierailija
12/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan oleta että kaikilta sellaisen saisimme, saatika että pitäisi niitä moukkina jotka eivät muista. Tapanani ei myöskään ole painaa mieleen keltä mitäkin olemme saaneet vaan kohtelemme edelleenkin kaikkia omaisia, niin lahjoneita kuin lahjomattomomiakin, samanarvoisesti. :D

Vierailija:

Suurin osa siis arvostaa lapsensa/lastensa hoitajaa, ja antaa pienen lahjan.. =)

Vierailija
13/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 " pientä muistamista" tekis lompsaan jo aika ison loven. Lasten tekemät kortit saavat luvan riittää, oltiin sitten kuinka moukkia tahansa.

Vierailija
14/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksilöllinen, ylellinen pieni lahja siitä hyvästä, että annan heidän hoitaa ihanaista kultamussukkaani.

Vierailija
15/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen takia vien heille jokaiselle henkilökohtaisen pienen lahjan (vaikka suklaata tai kukka) joka joulu ja kevät. Tiedän tasan tarkkaan, kuinka rankkoja ne päivät ovat tehdä sitä työtä, vaikka ne lapset olisi kuinka ihania tahansa. Ja teen parhaani, että lapsilla on hyvä olla päivät kanssamme, ja mukava tulla aamuisin. Ja se todella lämmittää mieltä, kun saa vanhemmilta positiivista palautetta. Sitä kun ei yleensä saa kuin jouluisin/keväisin lahjojen muodossa. Poikkeuksena ihan pienten lasten ryhmä, jossa vasta päiväkodin aloittaneita lapsia, heidän vanhemmat kertoo usein tyytyväisyyttään. =)

16

Vierailija
16/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut taitavat olla aika tiukoilla.

Sen sijaan en tajua sitä, että esim. muskariopeille tms. yrittäjille viedään joulupaketti, lto:t ja opet sentään ovat lasten kanssa päivittäin

Vierailija
17/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita lahjoja, joita itse olen saanut, ovat olleet itse kirjoitetut pienet tarinat lapsen hoitovuodesta. Ja kortit, jotka lapset ovat itse tehneet, ja niissä on yleensä lapsen kuva mukana, muistaa nämä lapset sitten pitkään. =) Ei se tarkoitus ole, että saan joka joulu kalliin lahjan, vaan pidän lahjana näitä itsetehtyjäkin juttuja.

Vierailija
18/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin vaikuttaa välillä olevan ylivoimaista

Vierailija
19/19 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi