Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetys, jatkuva nälkä ja paino ei tipu

Vierailija
05.04.2024 |

Lapsi on 2,5 kk ja raskauskiloja on lähtenyt ehkä max 1 kg ja pudotettavaa on yhä 8 kg. En vaan saa painoa laskuun. Nälkä ja makeanhimo on ihan kamala. Söin tunti sitten ison annoksen ruokaa ja nyt maha valehtelematta kurnii nälästä. Onko kellään muulla ollut yhtä hankalaa? Luulin että imetys laihduttaisi, mutta tällasista mässäilynhimoa sekä nälkää en olisi osannut ajatella. :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele itseäsi,kehoasi,kuten itsekin huomaat nyt ei ole laihduttamisen aika.Nälkä kertoo siitä,että kehosi tarvitsee nyt paljon ravintoa.

Minulle tuli ainakin ihan luonnostaan tarve syödä kevyemmin sitten kun sen aika oli synnytyksen jälkeen.Ei tehnyt edes mieli herkkuja kuten aiemmin .

Vierailija
22/23 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit voi myös turvottaa.

Mulla on periaate että imetyksen aikana en stressaa painosta, ulkonäöllisesti. Prioriteettina on mun terveys ja siihen kuuluu tietysti terveellinen ruoka ja liikunta. Paino asettuu, mihin asettuu. :)

Ja hyvinvoinnin kannalta myös ruoan hyvä maku ja liikunnan hauskuus on tosi tärkeää.

Sä olet synnyttänyt elämää, ole itsellesi ihana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit voi myös turvottaa.

Mulla on periaate että imetyksen aikana en stressaa painosta, ulkonäöllisesti. Prioriteettina on mun terveys ja siihen kuuluu tietysti terveellinen ruoka ja liikunta. Paino asettuu, mihin asettuu. :)

Ja hyvinvoinnin kannalta myös ruoan hyvä maku ja liikunnan hauskuus on tosi tärkeää.

Sä olet synnyttänyt elämää, ole itsellesi ihana :)

Tämä oli varmaan koko päivän parhain kommentti koko palstalla. Kiitos piristyksestä ja onnea vauvasta :)

Ap