Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskalaiset sukulaiseni ihmetteli suomessa sitä että täällä suomessa näkyy vain vanhoja ihmisiä.

Vierailija
05.04.2024 |

Onko suomi siis oikeasti ikääntymässä vai eikö nuoria oikeasti näy tuolla ulkona yhtä paljon kuin vaikka Ranskassa? He ihmetteli sitä että kaupungilla näkyi tosi vähän nuoria ihmisiä ja nuoria aikuisia, katukuvassa näkyi kuulema lähinnä vanhoja ihmisiä. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille raskalaiselle ystävällesi että Suomen väestöpyramidi on vähän erikoinen.

Vierailija
22/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viera  kirjoitti:

Suomihan on yksi maailman kääkkäisimpiä maita. Lisää ei synny ja ihmiset elää kohta 100 v.

0rpovallassa suomalaisten elinikä laskee.  Joka pystyy, lähteköön. Suomella ei ole tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on itse niin tottuneet tähän katukuvaan että me ei hahmoteta, miten vanhaa ja punkeroa meidän väestö on. Itse koin käänteisen kulttuurishokin tullessani kahden vuoden ulkomailla asumisen jälkeen takaisin. Tuntui, että kaikki vastaantulijat oli ikäloppuja, lihavia ja vähän sen näköisiä että viina maistuu. 

Vierailija
24/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö jossain Hyrynsalmella vai?

Helsinkiin lensivät ranskasta, helsingissä oli viikon verran ja sitten tulivat jyväskylään. Ihmetteli oikeasti sitä että suomessa on vain vanhoja ihmisiä eikä nuoria aikuisia näy oikein missään. 

Ap

Sinä olet ihan yhtä tyhmä kuin ne sinun keksityt ranskalaiset sukulaiset.

Minun brittiläiset sukulaiset ihmettelee suureen äänen, että miten ap voi olla noin tyhmä, miten Suomessa voi olla noin tyhmiä ihminen. Aikoivat ehdottaa Ranskalle, että se toimittaa apn tyhmät sukulaiset Venäjälle, siellä tarvitaan tykinruokaa. 

Vierailija
25/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret pelailee kotona ja syö roskaruokaa

Ja ovat vauvalakossa.

Vierailija
26/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli vanhoja. Nyt näkyy vain nuoria. Mun ikäisiä on aina ollut vähän (keski-iässä nyt), se on ollut hankalaa.

Vierailija
27/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on mulla,että mitä sitten?Kysy siltä baskerihihulilta että koska eiffeltorni kaatuu,niitit natisee jo.Jos haluaa nähdä nuoria,menköön äfrikkään,siellä sikiää päivittäin miljoonia uusia lapsukaisia.

Vierailija
28/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.stat.fi/tup/tietotrendit/tt_01_05_nieminen.html

Eipä tuo Ranska näytä yhtään kummemmalta. 

Vierailija
29/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö jossain Hyrynsalmella vai?

Helsinkiin lensivät ranskasta, helsingissä oli viikon verran ja sitten tulivat jyväskylään. Ihmetteli oikeasti sitä että suomessa on vain vanhoja ihmisiä eikä nuoria aikuisia näy oikein missään. 

Ap

Jyväskylä on opiskelijakaupunki. Jos sielläkin näkyy pelkkiä vanhuksia, olet vienyt vieraasi palvelutaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän