Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se hauskaa kun naisille hyvän kropan saamiseksi riittää pelkästään se ettei syö kuin possu

Vierailija
05.04.2024 |

Ei tarvii mitään 5x viikossa salirääkkiä.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä näkyy siinäkin että miehet eivät kerta kaikkiaan usko kun naiset kertovat mistä eivät tykkää, tai mistä tykkäävät. Tai muissakaan asioissa sen puoleen.

Vaikka todistusaineistoa on kyllä, esimerkiksi naisille suunnattujen leffojen mieshenkilöt ovat eri tyyppisiä kuin miesten ihannoimat lihaskimput ja netissä näkee naisten hehkuttavan ihan eri tyyppejä kuin miesten. Silti miehet jatkavat samaa itse päättämäänsä linjaa siitä mistä naiset pitävät ja surkuttelevat kun eivät itse saa Rock Johnsonin lihaksia, vaikka harva nainen sellaisesta miehestä haaveileekaan."

Mietiäänpä onko esim Kauniit ja rohkeat suunnattu miehille vai naisille? Mutuni sanoo, että naisille, koska en tied kenenkään miehen sitä katsovan. No, onko siinä miehillä lihaksikas vai ei-lihaksikas kroppa? Jos olet sitä mieltä, että ei lihaksikas, niin katsot kyllä ihmiskuntaa jostain oudosta perspektiivistä. Noilla on noiden muotivaatteiden alla juuri se salikroppa jota suurin osa treenaajista hakee. Todella harva mies haluaa olla mikään Rock tai Bull.

Vierailija
102/124 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten treenaat AA-kupin rinnat normaalikokoisiksi? Entä miten treenaat kapean poikalantion naiselliseksi? Miten treenaat 180-senttisenä naisena itsestäsi pienen ja siron? Miten treenaat pois raskaudesta jääneen löysän ihon ja raskausarvet? Odotan innolla vastausta. 

Mies saa hyvän kropan treenaamalla, nainen ei. Monta asiaa nainen ei saa millään ruokavaliolla ja treenillä kuntoon, vaan joutuisi menemään leikkaukseen. Itse olen jo luovuttanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin riittää. 55 N.

Vierailija
104/124 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee hyvin pitkälti myös meihin miehiin. Tosin jotkut meistä haluavat habitukseensa sellaista Tom Of Finland-henkisyyttä ja käyvät sen vuoksi salilla. Psyk.sh.

Vierailija
105/124 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä näkyy siinäkin että miehet eivät kerta kaikkiaan usko kun naiset kertovat mistä eivät tykkää, tai mistä tykkäävät. Tai muissakaan asioissa sen puoleen.

Vaikka todistusaineistoa on kyllä, esimerkiksi naisille suunnattujen leffojen mieshenkilöt ovat eri tyyppisiä kuin miesten ihannoimat lihaskimput ja netissä näkee naisten hehkuttavan ihan eri tyyppejä kuin miesten. Silti miehet jatkavat samaa itse päättämäänsä linjaa siitä mistä naiset pitävät ja surkuttelevat kun eivät itse saa Rock Johnsonin lihaksia, vaikka harva nainen sellaisesta miehestä haaveileekaan."

Mietiäänpä onko esim Kauniit ja rohkeat suunnattu miehille vai naisille? Mutuni sanoo, että naisille, koska en tied kenenkään miehen sitä katsovan. No, onko siinä miehillä lihaksikas vai ei-lihaksikas kroppa? Jos olet sitä mieltä, että ei lihaksikas, niin katsot kyllä ihmiskuntaa jostain oudosta perspektiivistä. Noilla on noiden muotiva

Oot kyllä täysin harhainen jos luulet että kaunareiden näyttelijöillä on normikropat. Juuri sellaisia jonka saa treeneillä ilman överirääkkejä ja horkkaa.

Vierailija
106/124 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta sinun 5x viikossa salirääkillä hommatut lihakset.

Miljoona kertaa tämä. Miehet treenaa muita miehiä ja itseään varten. Samaan kastiin menee miesten harhaluulo siitä, että naiset meikkaa miehiä varten. 

Miehet eivät näe asioita kuin itsensä kautta. He tykkäävät jättilihaksista, joten totta kai naisetkin tykkäävät. He näkevät naisella paljon meikkiä eivätkä tykkää siitä, joten kokevat tarpeelliseksi huomauttaa siitä koska he luulevat että naiset meikkaavat heitä varten.

Tämä näkyy siinäkin että miehet eivät kerta kaikkiaan usko kun naiset kertovat mistä eivät tykkää, tai mistä tykkäävät. Tai muissakaan asioissa sen puoleen.

Vaikka todistusaineistoa on kyllä, esimerkiksi naisi

No niin nyt alan ymmärtää: Naiset: "Ei miehillä tarvi mitään isoja lihaksia olla, itse asiassa ihan tavallinen kroppa on ihan ok" . Eli sama suomeksi: "Miehen ei tarvitse eikä pidä olla olympiatason kehonrakentaja, riittää että näyttää ihan tavalliselta kymmenottelijalta tai cross-fit-mestarilta tai no vaikka palomieskalenterin pojalta"

Vierailija
107/124 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan urheilua ja mielestäni pelkkä normaalipaino ei takaa hyvää kroppaa, ellet ole nuori esim. alle 25v. 

Vierailija
108/124 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljoona kertaa tämä. Miehet treenaa muita miehiä ja itseään varten. Samaan kastiin menee miesten harhaluulo siitä, että naiset meikkaa miehiä varten. 

Oon samaa mieltä että tuossa treenauksessa on joku alfaurosjuttu takana, haetaan muiden miesten hyväksyntää tai jotain. Mutta jälkimmäiseen, kyllä se minusta jotain kertoo että lesboissa on huomattavasti vähemmän naisia jotka ei meikkaa. Kyllä sillä ihon täydelliseksi tekemisellä ja räpsysilmien korostuksella yleensä miesten hyväksyntää, mutta myös muiden samanlaisten naisten hyväksyntää haetaan. Ja instagramaika ja filtterit/nykyinen tuhti meikki vaan kasvattaa kilpailun määrää.

Se että korona-aikana mo

Älä naurata.

Vierailija
109/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hauskaa kun miehelle lihasten kasvattamiseksi riittää pieni nostelu ja laihtumiseksi että jättää kaljan tai limsan pois. Nainen tarvitsee enemmän kuin yhden muutoksen laihtumiseen ja helvetin paljon lihasten kasvattamiseen.

Sen on kyllä totta että lihominen on naisille helpompaa ihan biologisista syistä. Enemmän rasvaa kehossa.

Lihominen ja sen välttäminen on molemmille sukupuolille yhtä helppoa. Kalorit ratkaisevat. 

Ei ole yhtä helppoa molemmille sukupuolille. Naisten hormonitasot vaihtelevat kuukautiskierron mukaan. Joka kuukausi keho valmistautuu siihen, että nainen saattaa olla raskaana ja yrittää saada naisen syömään mahdollisimman paljon, jotta vauvalle on varmasti tarpeeksi energiaa. Kaksi viikkoa ku

Mies laihtuu helpommin kuin nainen. 

Vierailija
110/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se riittää miehellekin. Omaan silmään ainakin miellyttävimmän näköisiä sellaiset hoikat treenaamattomat miehet. Nörttimäiset älykkötyypit.

Sama juttu. Lihaskimput lähinnä ällöttävät.

Vierailija
111/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomiseen ei tarvita mitään  ahmimista useimpien kohdalla. Painoa alkaa kertyä  helposti nuoruusiän jälkeen kun aineenvaihdunta hidastuu.

Vartalon muoto on myös paljon geeneistä kiinni.

Vierailija
112/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin normaalipainoinen ja urheilullinen, söin terveellisesti ja kävin salilla pari kertaa viikossa. Poikaystävä sitten haukkui kun oli liian pienet rinnat. Ei miehille kelpaa mikään. Olin tämän miehen ensimmäinen tyttöystävä. 

Vierailija
113/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se riittää miehellekin. Omaan silmään ainakin miellyttävimmän näköisiä sellaiset hoikat treenaamattomat miehet. Nörttimäiset älykkötyypit.

Sama juttu. Lihaskimput lähinnä ällöttävät.

Naisia ällöttää rahka-pertit, salilla käyvät ja lihaskimput. Tavalliset työssä saadut lihakset ovat ok, kuten vaikka palomieskalenterin pojilla. HERÄTKÄÄ: Suurin osa miehistä ei koskaan saavuta kalenterikroppaa vaikka asuisivat salilla huippuvalmentajan ohjeilla. Kalenteripojat ovat voittaneet geenilotossa ja treenaavat kovaa.

Vierailija
114/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä että tuossa treenauksessa on joku alfaurosjuttu takana, haetaan muiden miesten hyväksyntää tai jotain. Mutta jälkimmäiseen, kyllä se minusta jotain kertoo että lesboissa on huomattavasti vähemmän naisia jotka ei meikkaa. Kyllä sillä ihon täydelliseksi tekemisellä ja räpsysilmien korostuksella yleensä miesten hyväksyntää, mutta myös muiden samanlaisten naisten hyväksyntää haetaan. Ja instagramaika ja filtterit/nykyinen tuhti meikki vaan kasvattaa kilpailun määrää.

Se että korona-aikana mo

Joo, sinä muotoilit sen paremmin. Yhteiskunnan hyväksyntää sillä haetaan, sekä miesten että naisten. Eri asia joku goottimeikki sitten, gootithan saa kuulemma kuulla haukkuja päin naamaa. - tuo jolle vastasit

(ärsyttää kun tämä lainaussysteemi on niin p*ska ettei aina lainattu kommentti näy niinkuin nyt...)

Vierailija
115/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on jokin ihme harhaluulo, että naiset haluavat pumpatun lihaskimpun,jolla on niin iso k...ä ettää sattuu...

Kyllä on sitten kumma että kuitenkin mammoilla on vuosittaiset ghambia matkat bodattujen tuhtien tummien patukoiden luokse.

Kuinka monta tällaista mammaa tunnet? Itse en tunne yhtään ja tunnen aika paljon keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia. XD

Vierailija
116/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin normaalipainoinen ja urheilullinen, söin terveellisesti ja kävin salilla pari kertaa viikossa. Poikaystävä sitten haukkui kun oli liian pienet rinnat. Ei miehille kelpaa mikään. Olin tämän miehen ensimmäinen tyttöystävä. 

Tuhat miestä kehuu ja yksi sanoo ikävästi. Naisen logiikalla kaikki miehet vihaavat nyt hänen vartaloaan.

Vierailija
117/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, minä naimisissa olevana naisena herään työaamuisin 10 minuuttia aikaisemmin meikkaamaan, jotta kaikki päivän aikana vastaan tulevat miehet (ja naiset, olen bi) rakastuisivat minuun.

Meikkaan, koska se kuuluu käytännössä naisen normaaliin hygieniaan ja siisteyteen etenkin edustustyössä, ja koska on paljon itsevarmempi olo niin seurassa kuin myös yksinään peilistä katsoessa. Nautin näes siitä itse, kun näytän hyvältä. Se että ehkä kauppajonon Penakin nauttii siitä että näytän hyvältä, on minusta oksettava ajatus, jota yritän olla miettimättä. 

Mistään en kyllä tykkää niin paljon, kuin miehestä miesselittämässä naisille naisten omia tekemisiä ja tykkäämisiä. The audacity."

Oli pakko manuaalisesti lainata kun tämä lainaussysteemi on niin paska. Joo, tarkoitin enemmän tuota mistä itse puhut, että halutaan näyttää hyvältä yleisesti muille ihmisille, ei juuri sille yhdelle random Penalle. En vain muotoillut sitä hyvin.

Olen muuten nainen, en mies. Ja minun mielestäni on seksistä väittää että meikkaaminen kuuluu naisten normaaliin hygieniaan ja siisteyteen. Eivät naiset jotka eivät meikkaa ole likaisia ja epäsiistejä. Jos joku niin ajattelee niin on aikamoinen typerys ja moukka.

Vierailija
118/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo, minä naimisissa olevana naisena herään työaamuisin 10 minuuttia aikaisemmin meikkaamaan, jotta kaikki päivän aikana vastaan tulevat miehet (ja naiset, olen bi) rakastuisivat minuun.

Meikkaan, koska se kuuluu käytännössä naisen normaaliin hygieniaan ja siisteyteen etenkin edustustyössä, ja koska on paljon itsevarmempi olo niin seurassa kuin myös yksinään peilistä katsoessa. Nautin näes siitä itse, kun näytän hyvältä. Se että ehkä kauppajonon Penakin nauttii siitä että näytän hyvältä, on minusta oksettava ajatus, jota yritän olla miettimättä. 

Mistään en kyllä tykkää niin paljon, kuin miehestä miesselittämässä naisille naisten omia tekemisiä ja tykkäämisiä. The audacity."

Oli pakko manuaalisesti lainata kun tämä lainaussysteemi on niin paska. Joo, tarkoitin enemmän tuota mistä itse puhut, että halutaan näyttää hyvältä yleisesti muille ihmisille, ei juuri sille yhdelle rand

Siis seksististä* (korjaus).

Vierailija
119/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan saa naisetkaan hyvää kroppaa vain syömällä oikein. Ei laihaläski ole hyvä kroppa. Kyllä pitää naisten harrastaa jonkinlaista liikuntaa, että kroppa näyttää hyvältä.

Siksi itse tein elämäntaparemontin kun haluan pudottaa reilun ylipainon. Ruokavalio kuntoon ja lisäksi liikuntaa. Haluan samalla paremman kunnon ja kropasta kiinteämmän.

Vierailija
120/124 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niille, joilla on luonnostaan kauniin mallinen vartalo (kehon mittasuhteet sopusoinnussa, kapea vyötärö, pyöreät rinnat ja kaartuva lantio). Itselläni ainakin on niin järkyttävä kroppa, että siitä ei saa edes hullulla treenaamisella nättiä. Mutta et sinä tällaista rumilusta edes miellä naiseksi vaan naisia on ainoastaan nämä hyvänmalliset kaunottaret :)

Tää

T: pölkkyvartaloinen, jolla roikkuvat minitissit, kasaan poljetun laatikon näköinen perse