On se hauskaa kun naisille hyvän kropan saamiseksi riittää pelkästään se ettei syö kuin possu
Kommentit (124)
Suklaakakku vai mies koko ajan vinkumassa seksiä?
Mä valitsen suklaakakun. Sori siitä.
Kyllä se on vaan niin että geenit ratkaisee..
Ei lättänäperseinen nainen tule ikinä saamaan pyöreää fitness persikkaa ei vaikka miten treenaisi. Ja taas monella latinalla ja afrikkalaisella naisella on iso pyöreä hanuri treenaamatta.
Samaten miehillä harvalla on semmoiset geenit jolla pääsee ns. "Kuntoon". Tai no pääsee mutta ihmisten lähtökohdat on täysin vääristyneet koska kaikki Instagram YouTube yms fitness influensserit käyttää aineita. Katsokaa vaikka joku Roger Mooren kuva jostain 60 luvulta ja verratkaa vaikka Hemsworthin Thoriin. Edes Ardnold ei ole nykypäivän mittareilla juuri missään kunnossa.
Eli joo. Kannattaa vaan keskittyä siihen että pitää omasta terveydestä huolta ja harrastaa liikuntaa oman halun ja terveyden takia ja bodaa tai ei bodaa ja keskittyy olemaan vaan se paras mahdollinen versio omasta itsestään ja hyväksyy ne asiat joita ei voi muuttaa. Se on sitä oikeaa keho positiivisuutta.
Itse olen bodannut kohta 30v natuna ja silti vaan tikkujalat. ei vaan kasva reidet vaikka kuinka treenaan. Noh semmosta se on.
No ei riitä