Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten ostokset Prismassa järkyttää: kaljankia, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä

Vierailija
05.04.2024 |

Ihmisten ostokset Prismassa järkyttää: kaljankia, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla rikos käyttää tuollaisia sanoja julkisesti.

Vierailija
122/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jätikkä, kunnes löysin seksikkään miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö sä ap ikinä muuta kuin päivystät siellä Prismassa? Rumia akkoja siellä, irtsikoita täällä. Hanki työpaikka tai hakeudu hoitoon. Tai kokeile edes Cittaria välillä.

Vierailija
124/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt samaa. Samaan aikaan suurin osa ihmisistä kertoo omaavansa terveelliset elintavat, kun he eivät juo alkoholia, eivät tupakoi ja eivätkä syö pelkkää makkaraa ja pitsaa.

Kukaan ei myönnä elävänsä epäterveellisesti, mutta hyvin harvoin näkee ostoskärryjä, joissa olisi kasviksia, marjoja ja hedelmiä niin paljon, että kaikki perheenjäsenet söisivät sen perus puoli kiloa päivässä. Kalaa kaksi kertaa viikossa jne. Toki syödään koulussa ja lounaspaikoissa, mutta 500 g on aika paljon.

Vierailija
125/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti on jätikkä?

Vierailija
126/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma on junttien kauppa ni eipä ihmetytä 

Ja  K-kaupassa käy ne jotka kuvittelee itsestään  liikaa. Onhan se hienoa kun sama tavara on euron kalliimpi kuin Prismassa

Mielelläni maksan enemmän siitä ettei tartte kattella mitään wt persuja kauppareissun aikana 

Vierailija
127/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti on jätikkä?

Jäätelö

Ap

Vierailija
128/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Lisäksi minua vaivaa peräsuolen laskeuma.

Ap

Vierailija
129/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut Ap:tä palstahulluksi, mutta on päivystänyt 4 tuntia vastaillen, taitaa olla palkkarenki. Ei palstahullukaan 4 tuntia perjantaina päivystä.

Vierailija
130/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut Ap:tä palstahulluksi, mutta on päivystänyt 4 tuntia vastaillen, taitaa olla palkkarenki. Ei palstahullukaan 4 tuntia perjantaina päivystä.

Konalan jauheliha mies päivystää perjantaisin ellei ketjuja poisteta.

Vierailija
131/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee

Vierailija
132/133 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätikkä? Mikä ihme se on?

Me tarvitaan ap-suomi-sanakirja.

Vierailija
133/133 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma on junttien kauppa ni eipä ihmetytä 

Ja  K-kaupassa käy ne jotka kuvittelee itsestään  liikaa. Onhan se hienoa kun sama tavara on euron kalliimpi kuin Prismassa

Mielelläni maksan enemmän siitä ettei tartte kattella mitään wt persuja kauppareissun aikana 

Mistä sinä sen tiedät, että mitä puoluetta kukin asiakas kannattaa? Itse olen demari ja käytän Prismaa. Miksi maksaa Citymarketissa litran kevysmaidosta 1,35€, kun täysin saman kevytmaito litran saa Prismasta 1,25€? Eroa on vain 10snt, mutta jos maitoa kuluu joka viikko litra, tekee Prismasta ostettu kevytmaito säästöä 5,2€ vuodessa. Ei toki paljon, mutta säästöä silti