Ihmisten ostokset Prismassa järkyttää: kaljankia, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä
Ihmisten ostokset Prismassa järkyttää: kaljankia, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä
Kommentit (133)
miksi käytät kuvottavia lyhennesanoja. ja mitä se sulle kuuluu, vai nälissäskä toivot,,,mullekkiiii.keskity omaan ruokavalioosi.
Itse en ole koskaan nuuskinut muidean asiakkaiden ostoskärryjä, enkä edes hihnalla noteraa mitä kukin ostaa. Mistä tuokin kumpuaa, mitä kertoo ihimisestä, kytätä nyt vieraiden ihmisten ostoksia.
Pitäkää huoli omista asioistanne.
Karkkia, sipsulia, kaljaa, pizzaa jne.
Kädet levällään silmät lautasena ihmetellään kun ollaan lihavia. Jotkut vetää vielä pari askia röökiä vkl, ihmetellen kun hiki tulee jo ihan vessareissulla käymisestä. Ollaan lihavia, keuhkot aivan paskana, kunto romuna.
Mitikkää ruokelia apsukka itse ostaskelee?
Vierailija kirjoitti:
Kädet levällään silmät lautasena ihmetellään kun ollaan lihavia. Jotkut vetää vielä pari askia röökiä vkl, ihmetellen kun hiki tulee jo ihan vessareissulla käymisestä. Ollaan lihavia, keuhkot aivan paskana, kunto romuna.
Sinä olet ilkeä yksinäinen eikä sulle tule ikinä vieraita kylään.
Eikä pihi tarjoaisi vieraille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olet yksinkertainen, koulujakäymätön juntti.
Sinäpä oletkin sitten vissiin kovinkin "fiksu", kun ihan netissä tehdyn aloituksen perusteella "osaat" (* lue: kuvittelee osaavansa...) määritellä jonkun todellisen älyk.osamäärän...
Jotkut katsos myös esittävät muuta, kuin ovat.
Voi voi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kuinka paljon meidän mummo leipoi pullaa ja kakkuja. 12 lasta ja kaikki hyppii joka viikko kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä kuinka paljon meidän mummo leipoi pullaa ja kakkuja. 12 lasta ja kaikki hyppii joka viikko kahvilla.
Mukana lapset ja lapsenlapset.
Ei hyvää päivää, ottaa niin tosissaan taas joku/ jotkut...
Eikö mahdu ymmärrykseen, että aloitus on huumoria?
Vierailija kirjoitti:
miksi käytät kuvottavia lyhennesanoja. ja mitä se sulle kuuluu, vai nälissäskä toivot,,,mullekkiiii.keskity omaan ruokavalioosi.
Ai nuo onkin lyhennesanoja. Kumma, kun niihin mahtuu enempi kirjaimia, kuin oikeisiin nimityksiin.
Muuten olen samaa mieltä. Mitäpä toisten ostokset kelleen kuuluu.
Broiskuu, ranui, kebuu, keskarii, slay. 💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin kirjoitustaidostasi.
Mitä vikaa siinä on?
Ap
En ymmärtänyt mitään ilmaisustasi. Jos haluat keskustella, niin opettele edes joku sivistyneen maailman kielen kirjoitustaito😰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää, ottaa niin tosissaan taas joku/ jotkut...
Eikö mahdu ymmärrykseen, että aloitus on huumoria?
Ostan 4 pakettia kuukautissiteitä, 3 tyttärelle ja itselle tai oikeestaan mulla on vähän runsaat.
Ja eläkkeellä olevalle mummolle tena lady siteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin kirjoitustaidostasi.
Mitä vikaa siinä on?
Ap
Olet yksinkertainen, koulujakäymätön juntti.
Kuulepas, vasuhullu on kunkku ja sinä pelkkä nobody.
Unohin sipsulit ja juustikset liiteliin. Perjantai pilal.
Se on totta ap. Aika monet vetää liikaa herkkuja. Ja sitten valitetaan kun on ylipainoa, korkeaa kolesterolia, kakkostyypin diabetestä ym. sairautta ja vaivaa ihan vain johtuen siitä että on tullut liikaa mussutettua. Onko tyhmyyttä vai mitä.
Mua ei järkytä. Mua ei kiinnosta mitä muut ihmiset kaupasta ostaa.
Onkohan aloitus jokin wt- ennätys sanavalintojen perusteella?
Kaljankia, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää?
Makkaran tunnistin tuosta ap:n aloituksesta, muut lienevät jotain Barbi-juttuja.
12