Ihmisten ostokset Prismassa järkyttää: kaljankia, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä
Ihmisten ostokset Prismassa järkyttää: kaljankia, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat kaljanki, sipsulit, irtsikka ja jätikkä?
Kaljaa, sipsiä, irtokarkkeja, jäätelöä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen varma että ap on ollut toppuluokalla tai kolkkiluokalla.
Mitä nuo ovat?
Ap
Suomenkielen sanojen kummalliset väännökset järkyttää. Siis mitä kaljankia, sipsuleita, jäätinkiä?! Siis ennen kaikkea SIPSULEITA 🤢
Vierailija kirjoitti:
Suomenkielen sanojen kummalliset väännökset järkyttää. Siis mitä kaljankia, sipsuleita, jäätinkiä?! Siis ennen kaikkea SIPSULEITA 🤢
Ihan murre sanoja ovat
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taasko olet täällä kauhistelemassa? Hanki elämä, muiden ruokaostokset ei kuulu sinulle.
Vasuhullu puhuu ja sinä kuuntelet ja otat opiksesi.
Miksi kyyläät muitten ostoksia? Itseäni ei kiinnosta
"Kaljankia"
"Sipsuloita"
Mikä k e h a r i siellä nyt on viestittelemässä.
Ei ne läskit muuten kasva ja sydistä ei saa
Vierailija kirjoitti:
Kertaa eppuluokkaa. Äidillä masuasukki kasvamassa, aloittaja saa pikkuvelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on totta ap. Aika monet vetää liikaa herkkuja. Ja sitten valitetaan kun on ylipainoa, korkeaa kolesterolia, kakkostyypin diabetestä ym. sairautta ja vaivaa ihan vain johtuen siitä että on tullut liikaa mussutettua. Onko tyhmyyttä vai mitä.
Luuletko että paino ja kolestelori herkuista nousee.
Kyllä ne nousee siitä kun joka aterialla vedetään lihatuottaita, ihan joka arkipäivä. Herkuilla ei kukaan pysty lihomaan tai kolesteloria nostamaan.
Jopa tarinan tempaisit !🤣😂
Prisma on junttien kauppa ni eipä ihmetytä
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tanskankielinen keskustelu? Muutama suomenkielinenkin sana kuitenkin siellä täällä on?
Peruskoulusta pääsee ulos tuollaisella äidinkielentaidolla?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä tarve on vahdata toisten ihmisten ostoksia. Ja miten te ylipäätään ehditte? Minä ainakin yritän saada omat tuotteeni hihnalle heti edellisen perään ja pakata ne sitä mukaa kun kassa on ne käsitellyt. En jää toljottamaan, mitä muut ostavat.
Kyllä tuollaiseen katse osuu. Epäterveellistä paskaa ja ostaja usein lihava
Kalsuu, irsuu, jötikkää, markkuu.
Tunnustan. Ostin tänään limukkata, sokolaattia ja KFCstä vasun kanulia. Kaljankia kans huomenna, jos tulee vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Prisma on junttien kauppa ni eipä ihmetytä
Ja K-kaupassa käy ne jotka kuvittelee itsestään liikaa. Onhan se hienoa kun sama tavara on euron kalliimpi kuin Prismassa
Eikös se ole hyvä, että kauppa käy, ja ihmiset kuluttavat. Kohta loppuu sekin tyystin.
Aika moni pakenee ruokaan pahaa oloaan ja traumojaan kuten siinä hengenvaarallisesti lihava ohjelmassa.