Ihmisten ostokset Prismassa järkyttää: kaljankia, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä
Ihmisten ostokset Prismassa järkyttää: kaljankia, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä
Kommentit (133)
TÄMÄ UUSI VASU HULLU ON SAMA KUIN KONALAN JAUHELIHA MIES JA TUKIHULLU, TUNNISTA KIRJOITUKSISTA!
Söin aamulla kunnon porsaan potkaa!
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ UUSI VASU HULLU ON SAMA KUIN KONALAN JAUHELIHA MIES JA TUKIHULLU, TUNNISTA KIRJOITUKSISTA!
Joo hyvin mahdollista
Itseolen havainnoinut, että ihmiset ostaa tosi suuria määriä karkkia. Ilmeisesti moni on pahassa sokerikoukussa. Tuntui joten hassulta ostaa itse 100 grammaa karkkia, kun vieressä lapsataan pussiin 2 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo ovat?
Kaljaa, makkaraa, sipsiä, irtokarkkeja, jäätelöä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo ovat?
Ap
No miksi siinä ei sitten lue kaljaa, makkaraa, sipsiä, irtokarkkeja, jäätelöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo ovat?
Ap
Murre sanoja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itseolen havainnoinut, että ihmiset ostaa tosi suuria määriä karkkia. Ilmeisesti moni on pahassa sokerikoukussa. Tuntui joten hassulta ostaa itse 100 grammaa karkkia, kun vieressä lapsataan pussiin 2 kiloa.
Jep, aikuiset ihmiset ostaa saavillisen karkkia vähintään kerran viikossa. Mulla tulee huono olo kun ajattelenkin.
Minun kärryissäni on aina puolet kasviksia, enimmäkseen vihanneksia. Olutta ostan hyvin harvoin yhden tölkin kerrallaan, makkaraa ostan muun perheen grillailuihin satunnaisesti kesäkaudella, perunalastuja ja irtokarkkeja ostan hyvin harvakseltaan.
Sun täytyy selvästi tulla meidän Prismaan ysin ja yhdentoista välissä illalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo ovat?
Ap
Murre sanoja
Ap
Ei ole.
Jahaas Prisman perjantai kyttäys päällä =)
Minä ostin galjangia, maggaraa, zibzuleita, irtzikoita ja jätiggää
Mitä on kaljanki? Jotain pirkanmaalaista kotikaljaa vai?
Taasko olet täällä kauhistelemassa? Hanki elämä, muiden ruokaostokset ei kuulu sinulle.
Mitä ovat kaljanki, sipsulit, irtsikka ja jätikkä?
Jollain sitä on pakko itseään lohduttaa kun on niin karsee ilma