Ylöstempaus tapahtuu 8.4.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siihen pitäisi valmistautua? Omat eväät mukaan? Pitäisikö olla jotakin viemistä mukana? Punaviiniä kenties? Pukukoodi casual vai virallinen?
- Saat siellä uudet vaatteet, valkoiset ja puhtaat, ja Herra itse ateroi kanssasi:).
Tarvitseeko Herran käydä kakalla syömisen jälkeen? Vai mihin se ruoka menee ja mitä sille tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
En halua tulla tempaistuksi minnekään avaruuteen ni pitääpä sitoa ittensä kiinni johonkin puuhun sit maanantaina
Viet sitten oman männyn mennessäs?
Ajattele merikin antaa kuolleensa. Jotain valtavaa ja ihmiselle käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siihen pitäisi valmistautua? Omat eväät mukaan? Pitäisikö olla jotakin viemistä mukana? Punaviiniä kenties? Pukukoodi casual vai virallinen?
- Saat siellä uudet vaatteet, valkoiset ja puhtaat, ja Herra itse ateroi kanssasi:).
Tarvitseeko Herran käydä kakalla syömisen jälkeen? Vai mihin se ruoka menee ja mitä sille tapahtuu?
Mä oon tähän mennessä törmännyt vain yhteen kakallakäyntikohtaukseen Raamatussa. En muista oliko se joku kuningas, meni luolaan tarpeilleen ja joku yllätti. Sen kohtauksen lisäksi toki oli ohjeistusta, että kun menet tarpeillesi niin ota lapio mukaan. Tästä tuli mieleen että lapsena pidin ihan varmana sitä että Ruotsin kuninkaalliset ei taatusti voi käydä kakalla. Että ei missään tapauksessa ole mahdollista. En tiedä miten ylösnousemusruumis toimii, mutta tiedän että on niin paljon asioita joita me ei täällä pystytä mitenkään kuvittelemaan. Ihmeellistä ja todellisuus on tarua kummallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikki päiviräsäset oikeesti tempastaan vidduun täältä ni kansan keskimääränen äo nousis huomattavasti
Sitä sitten täällä voi juhlia, seittämän vuotta mahdollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti päästään vihdoin hihhuleista
Toivottavasti päästäis minusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti päästään vihdoin hihhuleista
Se olisi aivan mahtavaa, jos kaikkien uskontojen uskovaishihhulit tosiaan tempaistaisiin täältä pois, ja jäljelle jäisi vain ateistit, agnostikot, tapauskovaiset ja maltilliset uskovaiset. Maailma olisi paljon rauhallisempi ja suvaitsevaisempi 🙏🙏🙏
Ahaa, maanantaina 8.4. Sopii hyvin, kun on tulossa vieraita.
Onpahan meille eläkemuoreille kerrankin kiinnostavaa ohjelmaa kahvittelun lomassa. :D
Laitoin just irtisanoutumisviestin pomolle ku mitäs sitä enää töihin viittii mennä jos täältä pääsee jo maanantaina pois. Haistakoon paskan seki pelle.
Miula on silloin tatska-aika,toivottavasti ei tatuija haihdu kesken kuvan nakuttelun.
"Tempaus" Herraa vastaan tarkoittaa kasteen ja evankeliumin vastaanottamista. Pelastus tulee kasteen kautta.
Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu. Matt. 24:34
Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee. Matt. 24:37
Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä, jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille, jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta.Tämän vertauskuvan mukaan vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena-joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta-Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta, hänen, joka on mennyt taivaaseen ja on Jumalan oikealla puolella; ja hänen allensa ovat enkelit ja vallat ja voimat alistetut. 1. Piet. 3:18,22
Minua tosissaan mietityttää sisätiloissa olevat,vedetäänkö ne ikkunalasin läpi niiin että veri vaan roiskuu?
Jos istuu puun alla ja jää jumii oksiin matkalla ylös kuka kiskoo irti?
Entäs jos suihkussa tai pas""kalla,lähteekö sitä pökäle pyllystä roikkuen housut nilkoissa tai ilkosen alasti?
Älkää ny jaksako postailla tänne mitään raamatun tekstejä ei kukaan jaksa niitä lukea. Vauvafoorumin anonyymit ennustukset menee aina raamatun edelle
Vierailija kirjoitti:
Minua tosissaan mietityttää sisätiloissa olevat,vedetäänkö ne ikkunalasin läpi niiin että veri vaan roiskuu?
Jos istuu puun alla ja jää jumii oksiin matkalla ylös kuka kiskoo irti?
Entäs jos suihkussa tai pas""kalla,lähteekö sitä pökäle pyllystä roikkuen housut nilkoissa tai ilkosen alasti?
Myös se kiinnostaa että jos satut olemaan sähkölinjojen alla ni tempastaanko sut sitten suoraan niihin linjoihin ja kuolet sähköiskuun ennen ku pääset avaruuteen asti. Se ois jo aika huonoo tuurii
Entä jos satut pitämään ylöstempauksen hetkellä kädestä kiinni jotain tyyppiä jota ei oltu tempaisemassa, mutta et päästä irti? Ni sit se pääsee sun mukana ilmaseks taivaahaan!
Kuka nostaa?
Minä ylipampppu.