Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylöstempaus tapahtuu 8.4.

Vierailija
05.04.2024 |

Miten olet valmistautunut?

Kommentit (208)

Vierailija
61/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöt, tässä tarkoitetaan sitä tietenkin että ahtaajat kun lopettaa lakkonsa niin kontit tempaistaan taas ylös nosturilla ja vienti alkaa vetää .u

Aijaa, no minä luulin että uskovien ylöstempauksesta puhuttiin. Ootan sitä tapahtuvaksi. Ja toivon että olen mukana. Ja toivon että moni muukin on.

Oikeenko Raamatussa käytetään sanamuotoa "ylöstempaus"?  Kuulostaa jotenkin rajulta toimenpiteeltä kun tempastaan.  

Mulle tulee mieleen tuosta tempaisusta jotkut lahkolaiset, oisko jehovat. Mun Raamatussa puhutaan, että Jeesus tulee hakee omansa, ilman mitään tempaamista.

38 käännöksessä se on "temmataan". En tiedä miten jehovantodistajat opettaa, mutta heillähän on ihan eri Jeesus ja eri evankeliumi ja eri opetus, en tiedä mitä he ajattelevat että tapahtuu. Sen olen kuullut että heidän mukaan Jeesus on jo tullut ja ilmeisesti kommunikoi vain niitten kahdeksan hepun kanssa siellä New Yorkissa. Mutta tosiaan eri Jeesus kuin kristityillä.

Vierailija
62/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai. Ja niiden taivas on jo täynnä.  Enään on hyville ihmisille (siis heille) paikkoja vapaana vain paratiisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu ellei putin aloita ydinsotaa. Silloin tempastaan, kaikki muu elollinen taivaisiin paitsi, torakat, rotat, karhukaiset ja bakteerit. Siitä onkin sitten hyvä lähteä rakentamaan parempaa uutta palloa. Aikaakin on vielä noin 3-4mrd vuotta.

Vierailija
64/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kellonaikaan? Pitäisi ehtiä käymään verikokeissa ensin.

Voithan sä käydä aikaisemminkin, vaikka edellisenä päivänä, ettei jää ottamatta.

Ei kukaan sunnuntaina ota ja sinne pitää varata aika netissä.

Ai hitsi, sori, en yhtään katsonut päivyriä. Huomenna on ainakin Tullinpuomin labra auki, eikä ajanvaraus ole pakollinen. Mene, ettei jää ottamatta. 

Vierailija
65/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo tempaissit muutaman votkanja lisää tempaistaan kun ehditään

Vierailija
66/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kellonaikaan? Pitäisi ehtiä käymään verikokeissa ensin.

Siinä joskus yheksän jälkeen illalla. Hyvin ehit käydä verikokeissa ennen, mutta tuloksia et välttämättä ehdi saada 

Vierailija
67/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et ole raamatullinen - sillä tempauksen ajankohtaa ei tiedä kukaan muu kuin Isä Jumala, Jeesuskaan ei sitä tiedä, Sanan mukaan. 

Mulla onkin suora yhteys jumalaan

T. Ap

Vierailija
68/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teema, onko pukupakko?

Kannattaa pukeutua minihameeseen ni jälkeen jääneillä on jotain mitä kattella 

Vierailija
69/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vuonna 2028

Vierailija
70/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös pukeutua lämpimästi jos tempastaan kovin ylös ku siellä voi olla aika kylmä. Myös joku happisäiliö voi olla kätevä mukana ni on sit helpompi hengittää 

Vierailija
71/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markus 13

[21] Jos joku sanoo teille: Täällä on Messias, tai: Katso, Messias on tuolla, älkää uskoko. [22] Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä johtaakseen, jos mahdollista, valitut harhaan.

Markus 13

[32] Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa eikä edes Poika, ei kukaan muu kuin Isä.

Tämä olisi jokaisen kristityn hyvä muistaa, väärät profeetat kykenevät tekemään ihmeitä ja pystyvät sillä tavalla mahdollisesti eksyttämään monia. 

Mistä tunnistatte oikean profeetan oikeaksi? Mistä?

Kun kaikki ovat saatanasta, vääriä profeettoja tai fariseuksia?

Vai olisiko niin että kun Herra Jeesus saapuu niin te pelkäätte häntä?

Vierailija
72/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette sitten ole (taas) kauhean pettyneitä 

Vierailija
73/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tempasee ja mitä... tarttuuko joku riveleistä kiinni ja riuhtaisee sängystä ylös

Vierailija
74/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tempaus tapahtuu jos on sisätiloissa? Tempastaanko sut katon vai ikkunan läpi? Kannattaako varautua laittamalla kypärä päähän heti silloin yhdeksän jälkeen? 

Vierailija
75/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös pukeutua lämpimästi jos tempastaan kovin ylös ku siellä voi olla aika kylmä. Myös joku happisäiliö voi olla kätevä mukana ni on sit helpompi hengittää 

Siinä saa ylösnousemusruumiin. "me muutumme"  Ei siis tarvitse enää tätä raihnaista kroppaa.

Vierailija
76/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä saa ylösnousemusruumiin. "me muutumme"  Ei siis tarvitse enää tätä raihnaista kroppaa.

Eli käytännössä kristityt vain kuolla kupsahtavat? Sehän kuulostaa kivalta 👍🏻

Vierailija
77/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsunami oli ylöstempaus

Korona oli ylöstempaus

Ukrainan sota on yksi ylöstempauksista

Ihmisen kuolema on ylöstempaus.Hänet temmataan ylös,henki ei jää ikinä ruumiiseen.

Lukekaa kuolemanrajakokemuksia, he kertovat kuinka heidät temmattiin" valoon", mutta ei ollut vielä heidän aikansa,joten käännytettiin takaisin.

Vierailija
78/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ap. että pidätät hengitystäsi siihen asti, kunnes sinut temmataan. Aloita HETI!

Vierailija
79/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahdu ellei putin aloita ydinsotaa. Silloin tempastaan, kaikki muu elollinen taivaisiin paitsi, torakat, rotat, karhukaiset ja bakteerit. Siitä onkin sitten hyvä lähteä rakentamaan parempaa uutta palloa. Aikaakin on vielä noin 3-4mrd vuotta.

Silloin ei kylläkään ehditä 'tempaista' vaan kaikkien tietoisuus pirstoutuu, luoja ties moneenko osaan. ydinräjähdys vaikuttaa niin moneen asiaan telluksen ulkopuolellakin et jos siellä on jonkinnäköistä elämää ja tieto moisesta aikeesta se estettäsiin jo sieltäkin käsin tavalla tai toisella.

2. maailmansodan aikaan sen annettiin tapahtua koska natshit pääsivät liian lähelle sen keksimistä. Eikä yhdysvalloista niin ikään haluttu maailmanpoliisia joten tietovuodot sallittiin.

Vierailija
80/208 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tempauksen sm-kisat silloin? Missä? Mä olen tosin penkkiin menossa.