Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiktok pitäisi kieltää kokonaan!

Vierailija
05.04.2024 |

Siitä on pelkkää haittaa vaan! Etenkin lapsille.

Miksi sen käyttöä ei kielletä EU-alueella?

Paholaisen keksintö.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhemmat on niin kyvyttömiä hallinnoimaan lastensa ruutuaikaa ja netinkäyttöä? 

Hankitte lapsen luuriin etävalvontasovelluksen ja estätte lapsen screen time asetuksista koko TikTokin tai asetatte sille aikarajan per päivä.

Voin kertoa, että ne sovellukset ei toimi ja teinit osaa kiertää ne. Henkilökohtaisesti olen lopun uupunut jatkuvaan vihanpitoon kotona kun olen koko ajan kieltämässä näiden käyttöä ja ottamassa puhelinta pois. 

Vierailija
22/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi ihan itse päättää ja valita,millaista sisältöä seuraa. Mulla ainakin paljon fiksua ja hyödyllistä materiaalia mun fyp:illä. Vaikuttaa voi itse mitä kattelee!

Sisältö on myös laadukkaampaa kuin muissa someissa. Mutta, itse käytän someista lähinnä vain tiktokia nykyään siksi, että siellä ihmiset osaavat käyttäytyä paljon paremmin. Harvemmin tulee vastaan mitään törkykommentteja, joista tulee paha olo, toisin kuin esim. Facebookissa, jonka boomerit ovat mädättäneet pahantahtoisuudellaan. Nuorilla ihmisillä näyttää olevan nettietiketti paljon paremmin hallussa, ja kommentointi on tehty hyvällä mielellä. 

Tämä nyt on kyllä silkkaa bullshittiä. TikTok on näistä kaikista alustoista pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiellettävä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän