Miksi toinen kainalo haisee hirveältä?
Hikoilen helteellä paljon ja haisen hieltä välillä. Mutta ongelmana on nyt se, että toisen kainalon hiki haisee kaamealta, meetwurstimaiselta tms. Tulee hetkessä läpi dödöstä. Kokeilin jo käsidesiäkin, ei auttanut. Mitä muuta voin tehdä?
Kommentit (16)
Jotkut on saanu tällä
https://www.yliopistonapteekki.fi/basiron-ac-wash-5-geeli-100-g-9013
haisun loppuu. Ite kokeilin pelkkää vetyperoksia, ehkä toimii. Ei oo ainakaa haissu nyt.
Vissiin se glykolihappo, jota käytetään ihon kuorintaan, toimii monilla.
Dödö ei muillakaan tehoa. Vaan suihku, vaatteiden pesu ja tehokas antiperspirantti. Niitä on ihoa hoitaviakin 48h. Eri asia haluaako alumiinista antiperspiranttia.
Tehokkaampaa dödöä, niitä joissa 48h tai 72h kesto. Päivittäinen pesu lisäksi.
Se haluaa jättää sinut ja sen toisen kainalon.
Pese palasaippualla. Sen jälkeen kostuta vanulappu tai talouspaperipala etikkaan (laimenna, jos kirvelee) ja pyyhi sillä. Anna kuivua, ja vasta sitten dödö. Kainalokarvoja kannattaa lyhentää (ei tarvitse ajaa pois, ellet itse nimenomaan halua). Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Pese palasaippualla. Sen jälkeen kostuta vanulappu tai talouspaperipala etikkaan (laimenna, jos kirvelee) ja pyyhi sillä. Anna kuivua, ja vasta sitten dödö. Kainalokarvoja kannattaa lyhentää (ei tarvitse ajaa pois, ellet itse nimenomaan halua). Tsemppiä!
Plus etikkaa mieluummin vain silloin, jos olet erityisesti huomannut ongelmia. Ei ehkä ole hyvä jatkuvassa käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Etikka voi olla syövyttävää tai ainakin polttavaa. Älkää laittako suoraan kainaloon, päänahkaan tai iholle laimentamattomana. Se voi todella poltella tai iho palaa. Sitten on ensiavussa kohta. On muita desiaineita jos on ihan pakko tai ihovesiä, kasvovesiä. Apteekki tietää myös mitä.
Vierailija kirjoitti:
Hiiva tulehdus.
Voi olla, mutta hajun lisäksi ois todennäköisesti muitaki oireita.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että on ajanut karvansa ja se ei kannata. Ei design lyhentäminen. Ovat pinnat niin tiukasti muuten yhdessä että muhii hiivat ja bakteerit. Liekö karvatupet tulehtuneen.
Hierova suihku. Jos sulla on kuiva kainalo, sitä pitää hoitaa kuin kasvoja.
Botox auttaa myös kainalohikeen.
Ruokavalio, kehosi on täynnä myrkkyjä: fluoria, kemikaaleja ymv. Ja siihen yhdistettynä epäterveellinen ruoka, haju on valmis. Dödö ei auta sinun kehon hajuun se vain peittää sen.
Mulla on vasemman korvan takana joku superhikirauhanen. Kun käyn lämpimällä ilmalla lenkillä, hiki kastelee sieltä hiuksetkin niin, että latvoista tippuu. Oikean korvan puolelta ei kastu yhtään.
Onko oikeisto vai vasemmisto?