Mies, minkä ikäisenä olit omasta mielestäsi oppinut hyväksi ja naisen tarpeet huomioon ottavaksi rakastajaksi?
Eli siis sunnilleen tiesit mistä napista tapahtuu mitäkin ja mistä kohtaa naista hivelemällä saa minkäkinlaista ääntä aikaan.
Kommentit (25)
En koe olevani vieläkään täydellinen. Orgasmeja olen onnistunut tuottamaan ensimmäisistä seksikerroista lähtien.
Öö, eikös tässä kaikkien osapuolien tulisi ensinnäkin huomioida toisen halut ja tarpeet ja vähän tunnustella toisen reaktioista missä mennään, toisekseen ilmaista omat halunsa siten että toisella on mahdollisuus ne huomioida. Häh? Itse naisena koen et jos toinen on harjaantunut ja kemiat käy yksiin ni homma voi sujua mahtavasti. Jos ei ole, ei minun hyvinvointi kokonaan toisen vastuulla ole. Ainakaan jos pitää alkaa arvailla mitä toinen tahtoo
Ja joo, useimmilla naisilla on samantyyppisiä "nappeja" kehossaan, mutta tuskinpa kaikkien napeista ihan samat toiminnot löytyy. Eli, jos on yhden saanut nauttimaan, ei ne samat jutut välttis toiseen tehoa samalla lailla
Sen jälkeen kun olin 19 vuotiaana ollut puoli vuotta viisikymppisen naisen opissa, joka kädestä pitäen kertoi mitä ja miten pitää tehdä ja toimia. Olen kyllä vuosikymmenten varrella satoja kertoja mielessäni häntä kiittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Öö, eikös tässä kaikkien osapuolien tulisi ensinnäkin huomioida toisen halut ja tarpeet ja vähän tunnustella toisen reaktioista missä mennään, toisekseen ilmaista omat halunsa siten että toisella on mahdollisuus ne huomioida. Häh? Itse naisena koen et jos toinen on harjaantunut ja kemiat käy yksiin ni homma voi sujua mahtavasti. Jos ei ole, ei minun hyvinvointi kokonaan toisen vastuulla ole. Ainakaan jos pitää alkaa arvailla mitä toinen tahtoo
Naiset eivät useinkaan saa sanottua mitä oikeasti haluavat. Aina eivät edes tiedä, jolloin toisen pitää hänelle sitä ehdottaa kokeiltavaksi.
Mene nyt panopappa helvettiin noiden "kyllä sen jo nuorena tiesin" -viisauksiesi kanssa
Olen osannut eka kerrasta lähtien, mutta rajuihin otteisiin en suostu, vaikka monet naiset siitä kiihottuvat. Minulta väkivaltainen seksi vie halut.
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt panopappa helvettiin noiden "kyllä sen jo nuorena tiesin" -viisauksiesi kanssa
Kemiat osui sen verran hyvin yksiin, että osasin heti jo alusta asti lukea vaimoa ja vaimon pillua. Niin hyvin, ettei toista naista ole tarvinnut opetella, kun vaimo ei ole päästänyt minusta irti. Osaan lukea vieläkin ja opettelu jatkuu yhä edelleenkin. Joka kerta pitää olla aistit hereillä, kuten eilenkin. Huomasin, kuinka vaimo aristeli nuollessa ja sormettaessa, joten otin paineen pois ja aloin nuolemaan höyhenen kevyesti klitorista. Eikä aikaakaan kun orgasmi lähti jostain kaukaa vyörymään, eikä meinannut loppua tulla. Edellisellä kerralla tuli yhdellä sormella g-pisteestä hieroen. Koskaan ei etukäteen tiedä mistä orgasmit lähtee, mutta vastaavasti pysyy mielenkiinto yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemiat osui sen verran hyvin yksiin, että osasin heti jo alusta asti lukea vaimoa ja vaimon pillua. Niin hyvin, ettei toista naista ole tarvinnut opetella, kun vaimo ei ole päästänyt minusta irti. Osaan lukea vieläkin ja opettelu jatkuu yhä edelleenkin. Joka kerta pitää olla aistit hereillä, kuten eilenkin. Huomasin, kuinka vaimo aristeli nuollessa ja sormettaessa, joten otin paineen pois ja aloin nuolemaan höyhenen kevyesti klitorista. Eikä aikaakaan kun orgasmi lähti jostain kaukaa vyörymään, eikä meinannut loppua tulla. Edellisellä kerralla tuli yhdellä sormella g-pisteestä hieroen. Koskaan ei etukäteen tiedä mistä orgasmit lähtee, mutta vastaavasti pysyy mielenkiinto yllä.
Mitä se pillu sano sulle sillon, kun otit sen ilman suostumusta. Sillon kun olit se pikku Vilpertti. Kyllähän pillun aina ottaa voi, jos itse haluaa.Ainakin se pillu mököttää kikkelillesi, kun ei halua nautintoa enää siltä.
Kerron sulle salaisuuden. Sunkin on hyvä tietää se jo tuossa iässä. Naisen orgasmi lähtee aivoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se pillu sano sulle sillon, kun
Mistä sä jonne luulettä olen tänne kirjoittanut ties kuinka monen monta kertaa. Siitä, että miehen pitää toimia ja tehdä niin, että nainen haluaa miestä ja haluaa seksiä. Siitä, että miehen pitää herättää naisen halut. Ja mikä silloin eniten vaikuttaa ja mihin miehen pitää vaikuttaa. Aivan,naisen aivoihin. Siksi vaimon ollut ja pysynyt aina halukaana, tehden enimmät aloitteen halutessaan seksiä. Ei kannatta tulla juniorit pappaa neuvomaan.
Ikävä todeta mut vasta 42v + sadan eri naisen kanssa puuhailtuani. Oppinut suuseksistä ihan älyttömästi vuosien varrella. Oppinut huomioimaan enemmän naisen anatomiaa jokaiselle ei samat temput toimi jne.
Miksi uskon olevani hyvä olen saanut tuotettua useammalle naiselle " ekalla kerralla" orkun eivät kuulemma ole ikinä aiemmin saaneet ennenkuin tutustuttu kunnolla. Muutama nainen on silminnähden yllättänyt kun squirtanneet.
Ja varmaan isoin itsetunnon nosto siitä kun jokainen viimeisistä naisista on ollut sitä mieltä että seksisuhde jatkuu.
Ei sillä niin väliä, kunhan vain jatkuvasti pyrkii olemaan mahdollisimman hellä ja parantamaan sitäkin taitoa - mutta ei päästä niin pakkomielteiseksi asiaksi että läheisyys voi kärsiä. Vaimon orgasmi on yhteinen juttu niin kuin miehenkin, mutta jos sitä ei syystä tai syystä kohtuudella saavuteta, niin sitten nautitaan toisistamme muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä niin väliä, kunhan vain jatkuvasti pyrkii olemaan mahdollisimman hellä ja parantamaan sitäkin taitoa - mutta ei päästä niin pakkomielteiseksi asiaksi että läheisyys voi kärsiä. Vaimon orgasmi on yhteinen juttu niin kuin miehenkin, mutta jos sitä ei syystä tai syystä kohtuudella saavuteta, niin sitten nautitaan toisistamme muuten.
Se on just näin. Yhdessä ne on luotava, eikä varmasti tule väkisin yrittämällä. Se on varma konsti pilata naisen orgasmi.
Vastaus ob varmaan liian vanhana. Eikä kaikki naiset edes pidä seksistä vaan se tärkein on parisuhde. Valitettavasti miesten lipido toimii liki hautaan asti. Niin läheisyys ei ole seksiä miehen määritelmän mukaan, mutta naisen määritelmän mukaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halukas pillu EI OLE kuiva. Halukkaan pillun tunnistaa MÄRKYYDESTÄ.
Tällä yhdellä jonnella on jatkuvasti joku ongelma kuivan pillun kanssa, kun pitää sitä koko ajan täällä toitottaa. Ei pöljä vieläkään ymmärrä, että yhdyntä on mahdotonta jos nainen ei ole halukas ja märkä. Kuivaan pilluun ei voi yhtyä, eikä kannata edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Tällä yhdellä jonnella on jatkuvasti joku ongelma kuivan pillun kanssa, kun pitää sitä koko ajan täällä toitottaa. Ei pöljä vieläkään ymmärrä, että yhdyntä on mahdotonta jos nainen ei ole halukas ja märkä. Kuivaan pilluun ei voi yhtyä, eikä kannata edes yrittää.
Joo joo, mutta halukkaan naisen tunnistaa märästä pillusta. Se on indikaattori halulle seksiin. Teillä se voi olla liukkarituubin korkin naksahdus. Monella muulla on on märkä pillu, mikä kertoo naisen halusta.
Itse asiassa se ongelma kuivan pillun kanssa on sinulla eikä minulla. Tästä voitaisiinkin puhua hiukan enemminkin. Miksi sinä et saa pillua enää kostumaan? Onnistuuko se edes suuseksissä vai pitääkö silloinkin puristaa ensin tuubia? Minkä itse luulet olevan syynä vaimon kuivaan pilluun? Mikä sen oikein saa aikaiseksi ja mitä olet tehnyt, että asia muuttuisi?
Eikö panopappa yhtään mieti, että on aika typerää päteä seksiasioissa muille, kun itsellä on kokemusta kokonaisesta yhdestä naisesta.
Parikymppisenä tiesin jos miten vaimon saa saamaan orgasmin yhdynnässä. Reilu parikymppisenä tiesin jo senkin, miten hänelle saa orgasmin nuolemalla ja sormettamalla. Siitä eteenpäin onkin ollut toistoja mutta sormettaen löytynyt uusia kohtia ja keinoja millä varmistanut orgasmien saannit. Mutta aina hän on saanut alusta lähtien omat orgasminsa ja saa yhä edelleen.