Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellyyteen kykenemätön kumppani

Vierailija
04.04.2024 |

Emme puhu miehen kanssa enää juuri mitään keskenämme. Kun haluaisin häneltä edes muutamia helliä sanoja, hän alkaa tiuskia. Kun yritän silitellä tai pussailla, hän käskee minua pois. Kun haluaisin keskustella, hän sanoo että kanssani on aina niin raskasta. Tilanne ajautuu riitaan. Vain muutamakin hellä sana tai aito hellä ele riittäisi, mutta hän ei kykene niitä antamaan. En saa koskaan enää hyvää mieltä hänen kanssaan, vaan päinvastoin. Kannattaako enää yrittää? Tilannetta hankaloittaa yhteinen omaisuus ja lapsi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi pariterapiaa kokeilla, muttei tuo hyvältä vaikuta. Minun vaimoni suhtautui etenkin julkisiin hellyydenosoituksiin kammoksuen, mutta hyvin on oppinut neljännesvuosisadassa käsi kädessä kulkemaan.

Vierailija
2/5 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, etten ole parisuhteessa lainkaan. Että kotona on joku tuntematon negatiivinen ihminen, joka ei pidä minusta ja en tiedä, mitä tämä edes ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muuten ihana suhde mutta mies ei osaa olla lähellä. Saan kyllä yhden "halauksen" ja kuivan suukon kun lähden nukkumaan mutta ei niissä mitään intensiteettiä ole! 

Aiemmin tämä ei niin häirinnyt kun olimme seksuaalisesti hyvin aktiivisia ja se korvasi läheisyyden mutta seksin lopahdettua jäi tyhjiö.

Vielä jos suhde muuten olisi noin huono kuin ap:lla en kyllä jäisi siihen! Meillä on kumppanuutta, hauskaa yhdessäoloa ja yhteisiä unelmia toteutettavaksi em huolimatta. Tunnen kuitenkin olevani arvostettu ja rakastettu. Ei koskaan huonoa kohtelua tai tiuskimista

Vierailija
4/5 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin. 

Vierailija
5/5 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä hyvältä kuulosta, tuntuu varmaan ihan hirveältä 😢 Ehkä terapiassa voisi koittaa vielä viimeisen kiven kääntää, kun kerta on lapsikin. Eikö hän suostu keskustelemaan mistään suhdetta hiertävistä asioista?

Tsemppiä kovasti.