Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja että mä vihaan noita uusia korkkeja jotka on kiinni tölkissä/pullossa

Vierailija
04.04.2024 |

Jos niitä ei revi irti, ne on kiinni naamassa juodessa, niitä pitää siirrellä, tai niistä tippuu nestettä päälle.

Jos ne repii irti, pitää vetää niin kovaa että nestettä läikkyy, ja sittenkin jää joku muovinrimpsu joka tökkii naamaan juodessa.

KETÄ VARTEN nää on keksitty? Oon eläessäni hävittäny pullon/tölkin korkin ehkä 10 kertaa max. Tää on taas näitä pahvipilli-sähköauto pelastaa maailman ydinvoima paha -juttuja. Kuulostaa hyvältä, todellinen vaikutus lähellä nollaa tai jopa negatiivinen.

Pellet johtaa tätä maailmaa.

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs heittelitte roskiin ja luontoon niitä korkkeja. Tyhmiä pitää opettaa joskus kovallakin kädellä.

En ole heitellyt minnekään, mutta mitäs ne on roskissa haitannut?

Ne korkit on kiinnitetty juuri sinua ja sinunlaisiasi varten.

Vierailija
102/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku nyt aikoo kysyä, että oikeastiko minulla lentelee milloin mitäkin sälää pitkin automobiilia, niin kyllä. Aina penkkien välistä ja alta ja milloin mistäkin löytyy tavaraa. Enkä edes osaa irrottaa penkkejä itse (hehe), joten sinnehän sitten jäävät. Tiedän, että se on helppo homma, mutta en ole opetellut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykykorkit ovat TODELLA hyvä juttu. Eihän se nyt voi mitenkään haitata juomista. Tästäkin aiheesta turhaa trollaamista. Kunhan ajankulukseen joku kirjoittelee tälläisia aloituksia.

Vierailija
104/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs heittelitte roskiin ja luontoon niitä korkkeja. Tyhmiä pitää opettaa joskus kovallakin kädellä.

Puhutko nyt jostain palautuspulloista? En osta ikinä mitään pantillisia tuotteita. Ei kuulu tapoihini limut ja sen sellaiset. Näitä parin desin pahvitölkkejä vain ostan joskus, esim. joku kylmä kahvijuoma ja tiedoksesi, että niissä muovikorkin ihan oikea osoite on roskis. Muoviroskis. 

Vierailija
105/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisen sietämätön tämä korkki on paksummissa juomissa, esim. proteiinijuomat ja smoothiet. Niitä kun pitää ravistaa ennen juomista, niin avattaessa korkki on täynnä juomaa, joka lähmiintyy poskelle ja valuu pitkin rinnuksia ja vaatteita. Aivan mahdoton konsepti. Koitat kielellä kouria ne juomat sieltä korkista, mutta korkin moninaiset urat ja kierteet tekevät tämän mahdottomaksi ja/tai korkki räpsähtää päin kasvoja ja/tai koitat kielellä työstää korkkia niin että kuolaa kertyy suuhun ja juoman ja kuolan sekoitus valuu vaatteille tai pitkin leukaa.

Nyt en ymmärrä. Näissähän on se välikansi korkin alla niin miten ne proteiinijuomat muka korkkiin asti joutuu?

On niitä välikannettomiakin juomapurkkeja vaikka kuinka paljon. Sinä olet vain sattunut ostamaan jotakin yhtä merkkiä.

Vierailija
106/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt jostain palautuspulloista? En osta ikinä mitään pantillisia tuotteita. Ei kuulu tapoihini limut ja sen sellaiset. Näitä parin desin pahvitölkkejä vain ostan joskus, esim. joku kylmä kahvijuoma ja tiedoksesi, että niissä muovikorkin ihan oikea osoite on roskis. Muoviroskis. 

Ei se ole mikään roskis, vaan muovinkierrätysastia.

Vierailija
107/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään roskis, vaan muovinkierrätysastia.

No miksi sitten itse käytit sanaa roskis, etkä sekajätteenkeräysastia?

Vierailija
108/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että uudistus on lisännyt muoviroskaa. Itsekin heittänyt uudistuksen jälkeen muutaman korkin roskiin, aiemmin en ikinä

Vierailija
109/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että uudistus on lisännyt muoviroskaa. Itsekin heittänyt uudistuksen jälkeen muutaman korkin roskiin, aiemmin en ikinä

Ööööö. Et ole sitten edes tajunnut mikä uudistuksen pointti on🤣🤣 se ei todellakaan ole se, etteivät ihmiset heittäisi korkkeja roskikseen🤦🏼

Vierailija
110/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööööö. Et ole sitten edes tajunnut mikä uudistuksen pointti on🤣🤣 se ei todellakaan ole se, etteivät ihmiset heittäisi korkkeja roskikseen🤦🏼

Häh? Kai pointti on, että korkit palautetaan pullon kanssa eikä niitä heitellä sekaroskiin tai luontoon. 

Vierailija
111/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kätevää ettei korkit enää putoile pitkin likaisia lattioita niin kuin ennen.

Vierailija
112/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä korkkiuudistuksesta on kyse? Asun siis Japanissa enkä oikeasti tiedä :D

Vierailija
113/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Kai pointti on, että korkit palautetaan pullon kanssa eikä niitä heitellä sekaroskiin tai luontoon. 

Kerro mulle olevasi limun suurkuluttaja kertomatta olevasi limun suurkuluttaja. Nämä korkit on kuule ihan kaikessa; maidoista, jogurteista ja mehuista lähtien. Siis sadoissa eri tuotteissa, ei vain limuissa.

Vierailija
114/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme maitoja, jugurtteja ja mehuja joista puuttuu korkki kokonaan. Tarpeeton keksintö ja ärsyttää räpeltää kun pitää saada kartongit ja muovit erilleen.

Vierailija
115/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle olevasi limun suurkuluttaja kertomatta olevasi limun suurkuluttaja. Nämä korkit on kuule ihan kaikessa; maidoista, jogurteista ja mehuista lähtien. Siis sadoissa eri tuotteissa, ei vain limuissa.

Menee metakeskusteluksi, mutta triidin aloitus koskee virvoitusjuomia. Ja niiden muovipullojen osalta uudistus on mennyt pahiten metsään. Ei kuule kiinnosta yhtään sun jugurtit😂

Vierailija
116/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee metakeskusteluksi, mutta triidin aloitus koskee virvoitusjuo

En kyllä millään osaa lukea aloituksesta, että puhuttaisiin vain virvoitusjuomista. Siellä puhutaan pulloista/tölkeistä ja näissä myydään monenlaista pullon/tölkinsuusta juotavaa juomaa. Kahvia, mehua, kookosvettä, pirtelöä, maitoa, smoothieta jne. jne. eikä mikään näistä ole palautuspullo paitsi joku muovipullossa oleva smoothie.

Vierailija
117/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee metakesk

Sitten olet vain idiootti, eikä sille voi mitään. Aloituksessa on selkeästi kuvattu, mitä virvoitusjuomien osalta on mennyt pieleen. Toki on muutakin 

Vierailija
118/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woketusta!

Vierailija
119/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostamme maitoja, jugurtteja ja mehuja joista puuttuu korkki kokonaan. Tarpeeton keksintö ja ärsyttää räpeltää kun pitää saada kartongit ja muovit erilleen.

Se korkki laitetaan sinne kartonkikeräykseen. Ainakin hedelmäkeittotölkeissä lukee että korkkeineen kartonkikeräykseen.

Vierailija
120/170 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle olevasi limun suurkuluttaja kertomatta olevasi limun suurkuluttaja. Nämä korkit on kuule ihan kaikessa; maidoista, jogurteista ja mehuista lähtien. Siis sadoissa eri tuotteissa, ei va

Kerropa sitten, missä kohdassa aloituksessa mainitaan virvoitusjuoma, kun niin nokkelasti olet onnistunut aloituksen lukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän