Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokakaupat ovat ihan psykoottisia paikkoja nykyään

Vierailija
04.04.2024 |

Minua ainakin on alkanut kyllästyttää jatkuva TUOTTEIDEN vyöry. Vaaleaa leipää on sataa eri sorttia ja jatkuvasti uusia innovaatioita tunkee hyllyyn. Metrikaupalla samoja asioita eri paketissa. Kuulun varmaan johonkin toiseen aikakauteen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samaa sontaa ne ainelistat.

Whaat!? Ostan kaupasta aina paikallisen leipomon rusileipää ja siinä on tosi lyhyt ainelista.

tuorehiivaa

vettä

siirappia

suolaa

ruisjauhoja

No me ei syödä mitää ruisleipää kun syödään vaaleeta leipää.

Ap

Vierailija
42/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pas kaa eri paketeissa. Ostakaa sitä pas kaa ja KKK-kauppias kiittää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää tai rieskaa on aika helppo tehdä itse. Tai ruisjauhoja voi laittaa muiden jauhojen sekaan, jos ei pelkästä rukiista tykkää.

Vierailija
44/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen itsekseni päivitellyt oikeastaan siitä saakka, kun muutin pois lapsuudenkodista ja aloin tehdä kaikki ruokaostokseni itse. Kymmeniä hyllymetrejä maitojalosteita, lihajalosteita, leipiä, keksejä... eri valmistajilta, erilaisissa pakkauksissa. Suurin osa näistä kaikista on likimain syömäkelvotonta lisäainemakeutusainevehnäsokerisontaa.

Nykyään käyn lähes pelkästään L-kirjaimella alkavassa päivittäistavarakaupassa, jossa on sentään joku tolkku vaihtoehtojen määrässä. Ostan aina samat tuotteet: vihanneksia, juureksia ja hedelmiä, tietyn merkkistä ruisleipää, yhtä lajia leikkelettä, salaattijuustoa ja joskus muuta juustoa, jos tekee mieli tai tarvitsen johonkin ruokaan, levitettä, maustamattomia lihatuotteita ja joskus kalaa, maustamatonta jugurttia, maitoa, munia, tomaattimurskaa, riisiä, pastaa, kaurahiutaleita ym. tarpeen mukaan, leivontatarvikkeita tarpeen mukaan, samoin mausteita, oliiviöljyä, kahvia ym. pidempään riittäv

Ymmärrätkö arvon kallu, että ne pahamaineiset E-koodit ovat monesti ihan perus ravintoaineita kuten C-vitamiinia (E300)

Vierailija
45/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy alkaa kiireesti kouluttaa ruokakaupoille omia psykiatreja ja perustaa hoitopaikkoja.

Vierailija
46/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä sitä pitäisi olla saatavilla vain yhtä ruisleipää, yhtä vaaleaaleipää, yhtä jogurttia. Kaikki tietenkin pakattuna harmaisiin pakkauksiin ilman logoja ja merkkien nimiä ettei kukaan vain loukkaantuisi.

Vierailija
47/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti kaipaa aikoja entisessä Neuvostoliitossa, jossa ei ollut muuta valinnanvaraa kuin joko tai, eli joko tuotetta oli tai kuten useimmiten oli ollut eli se oli loppu.

Vierailija
48/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvon ap:ta tilaamaan ruoka-aineet kotiinkuljetuksella, niin runsas valikoima ei aiheuta psykoosin puhkeamista. Lääkityksen tarkistaminen olisi ehkä myös paikallaan.

Vierailija
49/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmisillä on kummallisia ongelmia. Ei mulla muuta.

Vierailija
50/50 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Turhanpäiväistä. Muutenkin marketissa käynti saa väsyneeksi, aikuiset kiljuu lapsilleen, jokaisella kiire jonnekin, en tiedä minne, vauhdilla tuupitaan. Kassalla täytyisi olla pikapakkaja, että ehtisi alta pois kun seuraava jo änkeemässä.