Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet käytättekö aina paikallista opasta?

Vierailija
04.04.2024 |

Kunnon erämiehet kuulemma tekevät niin.

Minä tykkään sanoa miehelle, että minä opastan sinut sisään. Kaiiki ovat suostuneet.

Toki aina jossain vaiheessa aina sanon ettöä olet jo niin iso poika ettet enää tarvitse opasta, se kivaa vaihtelua. Sitten taas haluan opastaa, se on niin kiva samalla hiukan hieraista ovipieliä siinä samalla.

On ollut jopa joku kerta niinkin ettei sisään meno oikein onnistu, kun tulija on hiukan pehmeä, tähänkin tilanteeseen emännän opastus tuo yleensä pirteyttä.

N36

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan mahtavaa, kun opastetaan sisälle. Ovipielien hieraisu kuuluu ehdottomasti myös asiaan. Ja jos olisi vaikka vähän pehmeä, niin jos yläkertaan ohjataan imaisten sisälle, niin se pehmeys lähtee hyvin nopeasti. Vaikka se onkin mitä nautinnollisinta, pitää olla varovainen, että ei liian hyvin ja pitkään imaista, sillä siitä voi seurata kovuuden äkillinen purkautuminen. 

Vierailija
2/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pimppaani miehellä ei ole sisään pääsyä ellen saa itse opastaa kalua oikeaan pikkaan, oikealla tavalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen kumppani ottaa lähes aina kalustani kiinni, ja ohjaa sen sisään. Alkuun ihmettelin tuota, ja kerran sanoinkin, että luulen kyllä osaavani löytää sinne itsekin. Mutta ihan kivaltahan se loppujen lopuksi tuntuu kun kun ohjataan sisään, ja heti perään viedään kädet pakaroille, ja painetaan. Tulee fiilis, että "toi tosiaan haluaa mua", ja se on kiva fiilis.

Vierailija
4/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota ratsastamista kun on koitettu,niin silloin nainen on ohjannut pientä orivarsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän