Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
No nyt, Eini! Hyvä!
Tää biisi sopii Einille.
Onkohan einillä alko-onkelmaa?
Einillä on oma tyyli ja erittäin kiva meininki. Hyvin jaksaa ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin kun kysyi.
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen.
Minusta Jussi ei puhunut katkerasti menneisyydestää. Puhui vaan totuuden. Ei ollut katkeruutta havaittavissa, mutta kyllähän tuommoinen jäljen jättää. Positiivinen ihminen on.
Miten toi Pakarinen ei tajua lihavuuttaan?
Mikä biisi oli joka soitetaan Jussin hautajaisissa?
Tulen hyvälle tuulelle kun näen Costellon ruudussa. Costello värähtelee positiivista energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mannapuuroa ja mansikkaa
Jännä kun Jussi on niin katkera lapsuudestaan. Itse tulen ydinperheestä, äiti, isä ja 2 lasta, niin liki yhtä kurjaa oli meilläkin 70-luvulla. Mannapuuro ja mansikat oli todellakin meilläkin herkkua, kun yleensä syötiin jotain perunoita ja silakoita ja hernekeittoa ja näkkileipää. Asuttiin aluksi vaikka kenenkä nurkissa, kun vanhemmat olivat saaneet meidät lapset nuorina, äiti 19-vuotiaana. Kun olin 7-vuotias, muutettiin mekin vanhaan mörskään, jossa oli aluksi vain ulkohuussi ja ulkosauna, ei vessaa eikä kylppäriä. Se oli tosi ankeaa, koska muutimme maalle uudesta kerrostalosta, jossa oli kuitenkin ollut sisävessat ja kylpyhuoneet ja meillä lapsilla oma lastenhuone. Myöhemmin isä sitten rakensi taloon lisäosia, vaikkei osannut edes rakentaa. Ne oli vähän sellaisia kyhäilyjä. Mun vaatteet oli serkulta perittyjä, mutta olin niistä todella onnellinen,
Tää valitus ei nyt kuulu millään tavalla tänne.
Nyt oli hyvät bloopersit. Ilmeisesti ei mee ihan ykkösellä putkeen noi.
Jussi rainiolla on tosi hyväkuntoinen kasvojen iho. Kaunista. Tykkään.
Pari muuta pöydän ympärillä oleva mies taas niin epäsiistillä kasvoilla et iha iljettää.
Olipa hyvä jakso, yllätyin. Paras oli Ilta ja Jussin jutut. Nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mannapuuroa ja mansikkaa
Jännä kun Jussi on niin katkera lapsuudestaan. Itse tulen ydinperheestä, äiti, isä ja 2 lasta, niin liki yhtä kurjaa oli meilläkin 70-luvulla. Mannapuuro ja mansikat oli todellakin meilläkin herkkua, kun yleensä syötiin jotain perunoita ja silakoita ja hernekeittoa ja näkkileipää. Asuttiin aluksi vaikka kenenkä nurkissa, kun vanhemmat olivat saaneet meidät lapset nuorina, äiti 19-vuotiaana. Kun olin 7-vuotias, muutettiin mekin vanhaan mörskään, jossa oli aluksi vain ulkohuussi ja ulkosauna, ei vessaa eikä kylppäriä. Se oli tosi ankeaa, koska muutimme maalle uudesta kerrostalosta, jossa oli kuitenkin ollut sisävessat ja kylpyhuoneet ja meillä lapsilla oma lastenhuone. Myöhemmin isä sitten rakensi taloon lisäosia, vaikkei osannut edes rakentaa. Ne oli vähän sellaisia kyhäilyjä. Mun vaatteet oli serkulta perittyjä, mutta olin niistä todella onnellinen,
Eikä todellakaan veneilty merellä. Enkä olisi saanut kuuna päivänä alkaa seurustelua 14-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mannapuuroa ja mansikkaa
Jussi on kuitenkin joutunut alkoholisti-isänsä pahoinpitelemäksi, äitinsä hylkäämäksi, haissut koulussa niin pahasti että kiusattu, ollut kotona nälässä ilman ruokaa (mutta jostain avustuksesta sitä sentään saanut). Luin että tuli pahoinpidellyksi ensimmäisen kerran isänsä taholta jo äitinsä kohdussa...Todella stressaavaa ja arvaamatonta elämää lapselle.
On sitä tietty vieläkin paljon karmeampia lapsuuksia, mutta onhan tuo jo ollut aikamoista hänellä.
Kemiaa, Polku, Tässä talossa, Ei yksinäinen unta saa. Ihanat ja nostalgiset, parhaat Neon 2 -biisit. Älkuperäiset esitykset parhaat. Tän illan vedot iha sekundaa, valitettavasti.
Tarinat oli kiva kuulla biisien takaa.
Kyllähän lapsuus 70-luvulla on ollut erilaista kuin nykyään, puhumattakaan 50- ja 60-luvusta sekä 80-, 90-luvuilla ja myöhemmilläkin. Perheiden olot ovat sitä samaa miten yhteiskunta voi. Sota-ajan kauheudet näkyivät monissa perheissä, samoin lama, korona jne. Ei meillä kenelläkään varmasti ole ruusuista ollut, eihön se ole mahdollistakaan. Mutta se miten siitä pääsee kuitenkin yleensä omille jaloilleen, on hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Roope Salmisella on rikollinen ongelma, joka ilmenee pakottamisella seksuaaliseen tekoon ja Roope onkin tuomittu seksuaalirikollinen.
Ei ole mikään kurjuus kilpailu tämä.
Eini ei ollut parhaimmillaan tänään. Mutta Jussi on ihana