Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit

Vierailija
04.04.2024 |

Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3358)

Vierailija
1861/3358 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi ei tainnut itse tajuta, kuinka hottis hän oli 90-luvun alussa. Itsekin mietin, miten voi olla Suomessa noin komea mies ja noin ihana ääni. Siihen asti oli tyydytty johonkin Mattiin ja Teppoon tai Hurriganesiin, joka toki oli hyvä rockbändi, mutta miettikääs, minkä näköisiä kavereita siinä soitti, ja jotkut oli bändäreitä niillekin, parempien puutteessa.

Vierailija
1862/3358 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi ei tainnut itse tajuta, kuinka hottis hän oli 90-luvun alussa. Itsekin mietin, miten voi olla Suomessa noin komea mies ja noin ihana ääni. Siihen asti oli tyydytty johonkin Mattiin ja Teppoon tai Hurriganesiin, joka toki oli hyvä rockbändi, mutta miettikääs, minkä näköisiä kavereita siinä soitti, ja jotkut oli bändäreitä niillekin, parempien puutteessa.

Toivottavasti Jussi laulaa Whamia tai George Michaelin Careless Whisperin, jos tulee se vapaa jakso, missä saa laulaa mitä vaan, mistä tykkää. Sen ääni voisi sopia niihin aika täykysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/3358 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Ile Kallio ihan komea.

Vierailija
1864/3358 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilta on ihannenainen 👍

Musta hän on taas kauhean hysteerinen, milloin itkee, milloin huutaa, milloin nauraa räkättää ihan miten sattuu. Kaunis kyllä on, ja hyvä ääni. Mutta tuo tunnepuolen hallinta on vähän holtitonta. Onneksi ei ole lapsia.

Vierailija
1865/3358 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän komea tuo Jussi (Juhako on oikea nimi?) on ollut nuorempana ja on edelleen.  Huh!😍

Vierailija
1866/3358 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Pakarisen ulkoisesta habituksesta hiukan Kaija Koo mieleen. En muuten tunne yhtäkään hänen biisiään.

Minä tiedän Leave Me Alone. Kappale, jolla hän edusti Suomea Helsingin Euroviisuissa.

Vierailija
1867/3358 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei nyt ollu mitään vierailevia esiintyjiä. 

Vierailija
1868/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan Ile Kallio hyvännäköinen. 

Vierailija
1869/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waldolla itsellään on tosi hyviä biisejä ja esittää ne hyvin. On myös tosi mukavan ja herkän oloinen kaveri. Toisten artistien versioinnit on olleet tässä ohjelmassa kyllä ihan kuraa ja sovitukset varmaan nopeasti kyhättyjä, niin että olenkin äkkiä kääntänyt kanavan toisaalle Waldon esitysten aikaan. Samoin olen tehnyt Iltan ja Roopen kohdalla. Mulla ei mitään heitä vastaan noin muuten, ovat hyviä tyyppejä, mutta Ilta on niin täydellinen laulaja, että ei ole sen takia tippaakaan kiinnostava, koska säröt puuttuu. Roope on vääntänyt väkisin kappaleet uusiksi, että kärsivällisyys ei riitä kuuntelemaan niiden sanomaa.  Ohjelma on tosi mielenkiintoinen, koska artistien tarinat ja keskustelut on koskettavia. Toivottavasti Hanna saisi hittejä, koska hän osaa laulaa elämänmakuisesti. Tässä ohjelmassa olen ekaa kertaa tajunnut, miten karismaattinen Eini on. Olisi kiva, kun Nelonen esittäisi saman ohjelmaformaatin ulkomaisia versioita. Tämän hetken Ruotsin versiossa on mukana Arja Saijonmaa. 

Vierailija
1870/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi onkin Iltan päivä. Hänen ylivoimaisesti tunnetuin biisinsä on se UMK-biisi. No, onneksi on albumin julkaissut niin on biisejä esitettäväksi. Ja sitten tuleekin kunniavieras Hectorin päivä. Sen jälkeen tulee Hanna Pakarisen päivä ja viimeisenä Marko Hietalan päivä. Sitten tuleekin täyteohjelmaa kuten Punaisen ristin päivä, yllätysten päivä, kaikki biisit 1, kaikki biisit 2 ja joulusikermä. Kausi päättyy 20.12. 

https://www.iltalehti.fi/telkku/uutiset/cd8b24b9-91cb-4414-9b8f-5fc14cc…

Vierailija
1871/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakarisen versio oli kyllä huono :(

Minustakin oli huono. Ihmetellyt mitä Pakarisen äänelle tapahtunut. Hän oli Idolsin aikoihin hyvä, nyt ääni sellainen metallinen. 

Vierailija
1872/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini laulaa Hannan jaksossa Pakarisen biisin: Mä tulin

Vierailija
1873/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä ja tyttärellä samanikäiset lapset ja molemmat tullu ekan kerran vanhemmaksi 19 vuotiaina. 

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/neon-2-laulaja-jussi-ra…

Vierailija
1874/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Einin meikit huonontuneet, mitä pidemmälle ohjelma etenee. Onko  "kisaväsymystä" havaittavissa, eikä hän jaksa enää meikata yhtä hyvin kuin alussa? Vai onko siellä aina ammattilaismeikkaaja mukana?

Oon ainakin useammassa jaksossa kiinnittäny huomiota Einin huulipunaan, mikä ei näytä kauhean ammattilaisen tekemältä, kun leviää joka suuntaan. Ihankuin rajauksetkin puuttuis.

Vierailija
1875/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jusso on ihanan symppis ihminen. Tulee kauhean surullinen olo hänen lapsuutensa takia. Hänelle toivois vaan pelkkää hyvää.

Vierailija
1876/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Jussi.

Vierailija
1877/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eini???? Kertoi, että toivoo uralleen samanlaista nostetta mitä Meiju sai ohjelman myötä. Ero on siinä, että Meiju on oikea laulaja ja muusikko. Eini taas on yhden käännösbiisin ihme, joka ei todellakaan osaa laulaa ensimmäistä säettäkään ilman autotunea. Ja oikean discomusiikin kanssa hänellä ei ole koskaan ollut mitään tekemistä.  

Osaa, osaa. Ja onhan se nyt pirun seksikäs!

Meiju oikea muusikko? Molemmat leidit ovat esittäjiä, heille tehdään biisejä, Meijulla aika paljon käännöskamaa. Jos määrittelet muusikon niin että vaikka tekee itse omaa musaa tai edes sanoittaa niin ei kumpikaan  

Vierailija
1878/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen että toimittajat ja kriitikot olisivat olleet jotenkin erityisen ilkeitä ja armottomia Neon 2:ta kohtaan, varsinkin sen jälkeen kun niiden suosio alkoi kääntymään laskusuuntaan (mikä itse asiassa tapahtui aika nopeasti). Varmasti siinä oli vähän tuollaista ei-musiikillista kateutta ja vahingoniloakin mukana. Niiden musiikkihan on sittemmin kestänyt hyvin aikaa, että kai se sitten on tässä tapauksessa niin, että se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa.

Vierailija
1879/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Einin meikit huonontuneet, mitä pidemmälle ohjelma etenee. Onko  "kisaväsymystä" havaittavissa, eikä hän jaksa enää meikata yhtä hyvin kuin alussa? Vai onko siellä aina ammattilaismeikkaaja mukana?

Oon ainakin useammassa jaksossa kiinnittäny huomiota Einin huulipunaan, mikä ei näytä kauhean ammattilaisen tekemältä, kun leviää joka suuntaan. Ihankuin rajauksetkin puuttuis.

Ennen on ollut meikkaajana Raili Hulkko, en tiedä onko tänä vuonna. Kaipa meikkaajakin näkyy lopputeksteissä mitkä vilisee ohjelman lopussa. En viitti nyt googlailla.

Minä kun en pahemmin tanssii tähtien kanssa ojelmaa kato mutta joku sanoi että Hulkko sielläkin tekee karmeita meikkauksia. En tiedä mutta aattelin että alkaako ikä tehdä jo tehtävänsä eikä meikit enää ole tätä päivää.ja ovat homsuisia.

Vierailija
1880/3358 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen on ollut meikkaajana Raili Hulkko, en tiedä onko tänä vuonna. Kaipa meikkaajakin näkyy lopputeksteissä mitkä vilisee ohjelman lopussa. En viitti nyt googlailla.

Minä kun en pahemmin tanssii tähtien kanssa ojelmaa kato mutta joku sanoi että Hulkko sielläkin tekee karmeita meikkauksia. En tiedä mutta aattelin että alkaako ikä tehdä jo tehtävänsä eikä meikit enää ole tätä päivää.ja ovat homsuisia.

On Hulkko siellä, eikö se Roope sitä rutistellut ja itkeä turauttanut jonku lehtijutun perusteella. No meikki ainakin sellaista että olisko aika antaa tilaa toiselle tekijälle

Ketju on lukittu.