Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Mä petyin waldon päivään. Jussi ja Eini huonoimmat. Hanna lauloi hyvin mutta toisteli vaan muutamaa lausetta laulussaan. Suomenkieli ei sopinut näihin. Roope heilui ku heinämies paikallaa laulujen tahtiin, överiks meni.. Ettekö te Ealdon ilmeestä päätelly ettei ollu erään esiintyjän vetoon kauheen tyytyväinen.?
Onko waldo kumminkin Miehiin menevä
Ei!!
Miksi tuo junttibändi Portion Boys otettiin tuonnekkin riekkumaan?
Einin esitys viime viikolla oli paras tähän asti, Einille sopii hitaat rauhalliset iskelmät on niissä parhaimillaan, kyllähän tuo Eini nyt jäi eilen tuon riekkubändin varjoon.
En tiennyt yhtään waldon kipaletta ennen waldon päivää eikä tilanne muuttunut esitysten jälkeenkään. Oli niin oman näköiset versiot ettei tullut mitään mielikuvaa alkuperäisestä.
Niin pettynyt näihin Waldon päivän kappaleisiin.Yhtä lukuunottamatta kaikki oli aivan kuin eri biisejä eikä suomennokset todellakaan sopinut näihin. Waldon biisit on bilebiisejä eikä näistä tullut kyllä sellaista fiilistä. Itse 90luvulla teini-ikäinen ja kaikki waldot ja pandorat ym oli ELÄMÄ ja näitä on luukutettu paljon. Varmasti Waldokin olisi halunnut kuulla muutakin kuin suomennettuka versioita joista ei edes alkuperäistä kappaletta tunnista. Tietystikään hän ei voi sitä ääneen sanoa että olisi ollut pettymys.
Oliko tässä yks biisi jota kaikki hoilas vähä eri sanoilla? Ei mitään käryä Valton diskohumpasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markon veto Vain Elämää-historian paras. Helposti.
En ole ollut koskaan raskaan rockin ystävä (olen niin vanha), mutta oli todella iholle menevä esitys. Huippukitaristit. Olipa hieno kokemus tv:n kautta, ainutlaatuinen..
Ihme ettei kukaan ylistänyt Marcon ääntä. Oli kyllä huikea. Kaikki kiinnitti huomion vaan niihin kitarariffeihin.
Tuo sävellaji oli hieman turhan korkea Marcolle, etenkin tokan modulaation jälkeen, ääni melkein cräkkäsi. Siksikin kitaristit vetivät shown.
Mutta muissa biiseissä Marcon ääni on ollut aivan huikea, en ole tajunnut että on noin upea laulaja <3 !!
Vierailija kirjoitti:
Waldo varmaan pettyny että kukaan ei laula og versioita sit pitää vaan sanoo et oli hyviä versioita ja paras päivä ikinä.
No eikös tämän formaatin juttu ole just versiointi? Kuka jaksaisi katsoa karaokea jakso toisensa perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waldo varmaan pettyny että kukaan ei laula og versioita sit pitää vaan sanoo et oli hyviä versioita ja paras päivä ikinä.
No eikös tämän formaatin juttu ole just versiointi? Kuka jaksaisi katsoa karaokea jakso toisensa perään?
Joo mutta jos se biisi on aivan eri ettei edes sävelestä tunnista samaksi niin metsään menee.
Roope salminen ja raiskarikoirat🤢🤢 ollu vähä kaikelaista jyystöö🤮🤮
Vain elämää alkanut konseptina kyllästyttämään. Miksi näihin pitää tulla niin paljon vierailijoita? Miksi lähes kaikki biisit piti suomentaa? Ei kuulostanut enää yhtään samalta. Oma versio ei tarkoita ihan eri biisiä. No mutta, minusta Ilta oli paras. Siinä oli tunne mukana. Toki sekin oli ihan eri kappale uusilla sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtaa sanat ja sävelet niin eikö se oo ihan uusi laulu?
Mulle kyllä uppos Hannan versio vaikka siinä ei alkuperäisen energiaa ollut. Tässä näkyi Hannan suhde biisin, että sitä on (villissä) nuoruudessa kuunneltu. Tuli biisistä itsellekin nostalgiset fiilikset ja muistelin öisiä autokruisailuja kavereiden kanssa muun muassa Waldon biisien tahtiin. Vähän haikea ja kuitenkin sen alkuperäisen biisin melodia taustalla selkeästi tuomassa muistot esiin. Napakymppi nostalgisointiin. Biletykseen voi sitten kuunnella sitä alkuperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä petyin waldon päivään. Jussi ja Eini huonoimmat. Hanna lauloi hyvin mutta toisteli vaan muutamaa lausetta laulussaan. Suomenkieli ei sopinut näihin. Roope heilui ku heinämies paikallaa laulujen tahtiin, överiks meni.. Ettekö te Ealdon ilmeestä päätelly ettei ollu erään esiintyjän vetoon kauheen tyytyväinen.?
Tämä on aina kumma, miten eri tavoin nähdään sama ohjelma. Täällä ennenkin ollut tästä, et illan persoona olis kauhean pettynyt...Ja omiin silmiin ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt yhtään waldon kipaletta ennen waldon päivää eikä tilanne muuttunut esitysten jälkeenkään. Oli niin oman näköiset versiot ettei tullut mitään mielikuvaa alkuperäisestä.
No tuleehan niistä alkuperäisistä aina pätkä. Itselle tuo Waldo on tuntematon ollut aina. Kun oli pinnalla, olin lapsiperhe-elämän ytimessä. Nyt hämmentyneenä kuulin näitä kappaleita ja osa olikin ihan tuttuja. En ole vaan tiedostanut Waldoa, eivätkä todellakaan ole kuulostaneet suomalaisen tekeleiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta jos se biisi on aivan eri ettei edes sävelestä tunnista samaksi niin metsään menee.
Tai sitten osoitus siitä, että alkuperäisessä on aineksia moneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuleehan niistä alkuperäisistä aina pätkä. Itselle tuo Waldo on tuntematon ollut aina. Kun oli pinnalla, olin lapsiperhe-elämän ytimessä. Nyt hämmentyneenä kuulin näitä kappaleita ja osa olikin ihan tuttuja. En ole vaan tiedostanut Waldoa, eivätkä todellakaan ole kuulostaneet suomalaisen tekeleiltä.
Mulla sama juttu, mutta kuuntelen monipuolisesti musiikkia vaikka rokimpi onkin kaiken mieluisin. Olen Waldon biisejä kuullut paljonkin ja vieläkin mutta aina olen ollut siinä uskossa että ovat jostain muusta maasta, eivät suomalaisia kunnes sitten jotain kautta sain tietää että on suomalaisbändi.
Kai tuo ikipissis on taas uhriutunut ja vinkunut tuottajalle kuin mikäkin oranki, kuinka heidän on väkisin päästävä riehuun kameran eteen, kun omat rahkeet riittää korkeintaan Ylistaron jumppaklubille ... Siis niin järkyttävää on tämän junttilauman örvellys ja en ikinä pääse kiinni, mikä heidän genresä on? Sekoitetaan jotain heavykirkunaa junttiörinään ja joku yrittää jotenkin räpätä, kaiken kruunaa hyppivä apina, jota pitää kannatella viimeiseen asti ettei romahda ja sitten alkaa parkuminen "kuinka kiusataan" voi lettas sentää :D
Tyttäret varmaan ylpeitä, kun on tuollainen isä kuin Waldo. Mä ainakin olisin. 🤗
Ihme ettei kukaan ylistänyt Marcon ääntä. Oli kyllä huikea. Kaikki kiinnitti huomion vaan niihin kitarariffeihin.