Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa tosta Einistä että on vanhentunut todella tyylikkäästi. Todella kaunis nainen ulkoa ja sisältä.
Einissä ei ole mitään tyylikästä. Eikä ole koskaan osannut laulaa.
Einin päivän parhaat olivat Costello, Marco ja Hanna. Waldo yllätti positiivisesti ja Jussi kuulosti kamalalta.
Eini ei ole hyvä laulaja, mutta pitkän uran on tehnyt. Tyylistään en ole koskaan pitänyt. Eini on tylsä.
Roopen biisi voi ei.. jos todella kertoo äidistä niin kuin se yks toinenkin hänen laulunsa mikä on äidille.. niin ajatelkaapa hänen kipuilua äitisuhteesta. Äiti on hylännyt jo ihan pienenä, valinnut päihteet ja nyt vielä alzheimertauti joka vie mennessään . Se on rankka kokemus lapselle.
Biisissä nopeasti Roope mainitsee Ogelin ostarin. Asuuko äiti Ogelin suunnalla?
Maaret Kallio on kirjoittannut syvällisesti "Varhaisen vuorovaikutuksen merkitys aikuiselämän intiimisuhteille "
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli yllätyksenä, että Costellolla on noin kaunis ääni. Lisäksi vaikuttaa mukavalta ja symppikseltä persoonalta.
Costellon versio Baddingin tunnetuksi tekemästä kappaleesta Mun sormuksein oli pieni hitti vuonna -85, jolloin suomirockilla meni tunnetusti muutenkin lujaa. Joitakin soololevyjä hän on tehnyt myöhemmin. Ehkä hänen äänensä ei sovi hyvin Popeda-tyyliseen äijärokkiin, minkä takia bändissä ei ilmeisesti ole paljoakaan laulanut.
Mun mielestä Eini on kuin naispuolinen Arttu Wiskari. Onhan hän kauan laulanut mutta biisit on kevyttä höpölöpöä. Ei mitenkään vakavasti otettava artisti.
Vierailija kirjoitti:
Marco, Eini ja Costello ovat tämän kauden karismaattisia tähtiä, ja ansaitsevat paikkansa, ja Iltakin on lahjakas nouseva tähti. Mutta Jussin, Waldon, Hannan ja Roopen mukanaoloa vähän kummastelen. Osasta heistä ei ole kuultu vuosikausiin. Yrittävätkö comebackia?
Kenestä ei ole kuultu vuosikausiin? Jussilta tulee jatkuvasti uusia biisejä, Hannallakin ajoittain, Waldoa kuulee radiossa vähintään juontajana ja Roopen naamaa näkee telkkarissa.
Eini ei ole karismaattinen eikä hyvä laulaja. Hatunnosto kuitenkin pitkälle uralle.
Costellon ja Einin kahdenkeskistä keskusteluhetkeä esityksen jälkeen ei näytetty. Siihen kohtaan tuli "juuri sopivasti" mainostauko. Muiden keskusteluhetket näytetiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa tosta Einistä että on vanhentunut todella tyylikkäästi. Todella kaunis nainen ulkoa ja sisältä.
Einissä ei ole mitään tyylikästä. Eikä ole koskaan osannut laulaa.
Nuorempana oli kyllä kaunis ääni.
Vierailija kirjoitti:
Einin päivän parhaat olivat Costello, Marco ja Hanna. Waldo yllätti positiivisesti ja Jussi kuulosti kamalalta.
Eini ei ole hyvä laulaja, mutta pitkän uran on tehnyt. Tyylistään en ole koskaan pitänyt. Eini on tylsä.
Mä tykkäsin myös Hannan esityksestä ja sen tunnelmasta. En tajunnutkaan että Hannallakin on noin upea omanlaatuinen ääni, kun en ole hänen biisejään kuunnellut.
Costello on kyllä KUUMA ikäisekseen. Huh, alkaa polttaa!😳
Huomautan vain, että jokaikisellä kaudella, jolla joku räppäri on ollut mukana, on hän muuttanut sanoja. Joskus on muutettu hyvin suurestikkin. Samaa on tehnyt niin VilleGalle, Cheek, Pyhimys kuin muutkin. No, ymmärtäähän sen kun se samplaaminen ja omien lainien kirjoittelu kuuluu räppiin mutta eihän ne enää ole uusia tulkintoja vanhoista biiseistä vaan omia biisejä jotka samplaa vanhoja biisejä. Kävin itse kuuntelemassa noita Vain Elämää -biisejä enkä kyllä tykännyt niistä. Vaikkapa paljon hehkutettu Ilta feat. Saarinen oli aika pliisu alkuperäiseen verrattuna. Mutta tämä on toki vain mun mielipide.
Einin päivänä parhaat oli Hannalla ja Roopella.
Olen ns nuorempaa polvea ja kuvittelin etten tiedä yhtään Einin biisiä kun oma musamaku on väkän toisenlaista. Mutta olihan noista suurinosa tuttaja. Varsinkin faksimainos :)
Roope vaikutti siltä ettei voinut ihan hyvin. :/ Esityksen aikana oli kuin peura ajovaloissa. Pöydässä tuntui siltä kuin olisi joutunut tsemppaamaan ja sinnittelemään hirveästi. Iloisuus ja kiinnostus muista vaikutti jotenkin päälleliimatulta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Eini on kuin naispuolinen Arttu Wiskari. Onhan hän kauan laulanut mutta biisit on kevyttä höpölöpöä. Ei mitenkään vakavasti otettava artisti.
Millä tavalla artisti pitäisi ottaa vakavasti, vai pitäisikö? Eikö artistia voi ottaa kevyemminkin?
viihde ei ole niin vakavaa
Mielestäni on mahtavaa, että suurin osa artisteista on jo varsin ikääntyneitä, oliko heidän haitari 57-63v. Aika mahtavaa että ovat vielä meiningeissä mukana, jopa nuorekkaita, kuten vaikkapa Marko. Itsekin suunnilleen samanikäinen, ja kiva kuulla muisteloita 70-luvulta saakka.
Kun me olimme nuoria, kuuskymppiset oli ikäloppuja.
Mä olen nyt ihan rakastunut Costelloon, olenko ainut :D ?
Mikä hieno persoona! Tasapainoinen, sosiaalisesti lahjakas, iloinen, ei-päihderiippuvainen, harvinaisuus muusikkopiireissä.
Samaa mieltä. Kaikki erilaisia ihmisiä, mielenkiintoinen yhdistelmä.