Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit

Vierailija
04.04.2024 |

Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3358)

Vierailija
701/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope vaikutti siltä ettei voinut ihan hyvin. :/ Esityksen aikana oli kuin peura ajovaloissa. Pöydässä tuntui siltä kuin olisi joutunut tsemppaamaan ja sinnittelemään hirveästi. Iloisuus ja kiinnostus muista vaikutti jotenkin päälleliimatulta.

Mietipä itse. Miten hyvin jaksaisit, jos mielessäsi olisi menettämäsi ystävä? Ihmettelen että ylipäänsä pysyi kasassa ja pystyi laulamaan.

Vierailija
702/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope vaikutti siltä ettei voinut ihan hyvin. :/ Esityksen aikana oli kuin peura ajovaloissa. Pöydässä tuntui siltä kuin olisi joutunut tsemppaamaan ja sinnittelemään hirveästi. Iloisuus ja kiinnostus muista vaikutti jotenkin päälleliimatulta.

Hän kertoi kärsineensä mielenterveysongelmista ennen kuvausten alkamista:

Näin artisti Roope Salminen kuvailee tunnelmiaan osallistumisestaan Vain elämää-ohjelman 15. kaudelle. Salminen kertoo Iltalehdelle ohjelman lehdistötilaisuudessa ajatelleensa juuri ennen Satulinnaan lähtöä, ettei pystyisi menemään leirille ollenkaan.

Minulla oli silloin elämässäni kaikkea ja vähän päällekkäin. Suoraan sanottuna minulla oli mielenterveydellisiä ongelmia. Muutama kuukausi ennen leiriä voimani vain loppuivat. 

- - 

Silloin Salminen sanoi tiimilleen tarvitsevansa apua. Artisti onkin kiitollinen, että hänen managerinsa sai järjestettyä hänelle aikaa ohjelmaa varten.

Nyt muusikko kokee, että Satulinna oli juuri se paikka, jonne hänen piti tulla. Salminen on kiitollinen, ettei jäänytkään yksin tai tullut hylätyksi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/44a641f9-a402-4306-b640-bd5a36…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät tapauksen Minna Turunen - Roopen äidin niin ymmärtäisit tunnelatauksen.

Vierailija
704/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät tapauksen Minna Turunen - Roopen äidin niin ymmärtäisit tunnelatauksen.

Roope sanoo, että hänellä on ikävä äitiään, mutta äiti sanoo, että haluais olla enemmän poikansa kanssa tekemisissä, mutta poika ei halua olla vaan puhuu äidinikävästään vaas somessa.

https://hymy.fi/uutiset/nyt-puhuu-putous-roope-salmisen-vakavasti-saira…

Miksi hylkäsit minut? äiti kysyy Hymyssä.

Roope julkaisi pari vuotta sitten biisin nimeltä Sinulle mutsi. Hän ilmoitti asiasta äidilleen sähköpostilla. Kun Minna otti Roopeen yhteyttä, tämä ei suostunut tapaamaan häntä.

-Olin hämmentynyt, että haastatteluja hän asiasta antoi, Minna toteaa Hymylle.

Äiti ei ymmärrä, miksi Roope on lakannut pitämästä yhteyttä.

Ei hän ole antanut minulle mitään selitystä asiaan.

Hän kertoo vaipuneensa asian kanssa suruun. Hän on kirjoittanut niin monta kertaa saamatta mitään vastausta. Hymy kertoi Roopen äidille myös hänen poikansa erosta Sara Siepin kanssa.

-Toivottavasti Roope voi hyvin, äiti toteaa.

Vierailija
705/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan...

Vierailija
706/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roope sanoo, että hänellä on ikävä äitiään, mutta äiti sanoo, että haluais olla enemmän poikansa kanssa tekemisissä, mutta poika ei halua olla vaan puhuu äidinikävästään vaas somessa.

https://hymy.fi/uutiset/nyt-puhuu-putous-roope-salmisen-vakavasti-saira…

Miksi hylkäsit minut? äiti kysyy Hymyssä.

Roope julkaisi p

Tarinoilla on ne omat puolensa. Munkin isä väittää yhtä sun toista, hänellä oma tarinansa. Minun tarinani on se, että ikävöin tavallaan isääni. Mutta jos hän on aineissa ei hänen kanssaan voi keskustella. Kunpa joskus olisin selvän päivän arvoinen.

Vierailija
707/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna on uus Paula!!

Vierailija
708/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Eini on kuin naispuolinen Arttu Wiskari. Onhan hän kauan laulanut mutta biisit on kevyttä höpölöpöä. Ei mitenkään vakavasti otettava artisti.

Millä tavalla artisti pitäisi ottaa vakavasti, vai pitäisikö? Eikö artistia voi ottaa kevyemminkin?

viihde ei ole niin vakavaa

No joo, onhan näitä. Kikkaa ja Lordia ja Martti Servoa. Mikko Alatalokin aiemmin. Että pistetään tarkoituksella överiksi, rikoo on riskillä ruma.

Mutta jos puhutaan että jollain on merkittävä ura, niin kyllä mä naisartisteista arvostan enemmän vaikka Katri Helenaa tai Paula Koivuniemeäkin. Että osataan oikeasti tulkita syvällisiäkin kappaleita ja välittää tunnetta niistä. 

Eikä kaikki ole pelkkää flirttishow-pelleilyä vuosikymmenestä toiseen. Vielä vanhanakin.

Vierailija
709/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin Einin päivänä Roopen juuri eronneen, esitys tuntui , niiiiiiin kouriintuntuvalle.

Vierailija
710/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä mahtaa tuntua uhrilta, kun katselee tuota joka ohjelmassa ...

Vierailija
711/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä on säälipisteiden lalastus meneillään jälleen...

On alkoholismia, mielenterveys rakoilee jne..osaa uhriutua ja mammat huokailee kuinka ihana

Vierailija
712/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit osaa

Vierailija
713/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunpa joskus olisin selvän päivän arvoinen."

Tietenkin olet selvän päivän arvoinen <3 Isäsikin mielestä, mutta hän ei välttämättä pysty sairaudelleen ja riippuvuudelleen mitään. Varmasti hän haluaisi olla terve, selvä ja sinun seurassasi, mutta ei vain kykene. Kaikkien luonteenlujuus ei riitä katkolle, vaikka tätä haluaisi.

Vierailija
714/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Eini on kuin naispuolinen Arttu Wiskari. Onhan hän kauan laulanut mutta biisit on kevyttä höpölöpöä. Ei mitenkään vakavasti otettava artisti.

Millä tavalla artisti pitäisi ottaa vakavasti, vai pitäisikö? Eikö artistia voi ottaa kevyemminkin?

No joo, onhan näitä. Kikkaa ja Lordia ja Martti Servoa. Mikko Alatalokin aiemmin. Että pistetään tarkoituksella överiksi, rikoo on riskillä ruma.

Mutta jos puhutaan että jollain on merkittävä ura, niin kyllä mä naisartisteista arvostan enemmän vaikka Katri Helenaa tai Paula Koivuniemeäkin. Että osataan oikeasti tulkita syvällisiäkin kappaleita ja välittää tunnetta niistä. 

Eikä kaikki ole pelkkää flirttishow-pelleilyä vuosikymmenestä toiseen. Vielä vanhanakin.

Itse taas en osaa arvostaa Paula Koivuniemeä. Ääni huudettu piloille, viimeiset 30v lähinnä kähissyt vain. 

Itse en osaa flirttailla, saati että haluaisin tai kehtaisin tehdä sitä keikoilla. Mutta vastustan ikärasismia, ja ajatusta, että 60-vuotias nainen ei saisi sitä tehdä vain ikänsä puolesta. En tajua miten tuonikäisellä on vielä tuollainen kroppa.

Vierailija
715/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä on säälipisteiden lalastus meneillään jälleen...

On alkoholismia, mielenterveys rakoilee jne..osaa uhriutua ja mammat huokailee kuinka ihana

Kenen mielestä alkoholismi tai mt-ongelmat on ihania? 

Vierailija
716/3358 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en osaa arvostaa Paula Koivuniemeä. Ääni huudettu piloille, viimeiset 30v lähinnä kähissyt vain. 

Itse en osaa flirttailla, saati että haluaisin tai kehtaisin tehdä sitä keikoilla. Mutta vastustan ikärasismia, ja ajatusta, että 60-vuotias nainen ei saisi sitä tehdä vain ikänsä puolesta. En tajua miten tuonikäisellä on vielä tuollainen kroppa.

Ymmärsit (taas?) väärin. En ole ikärasisti. En tykkää nuorillakaan nais- tai miesartisteilla pelkkään flirttiin ja sekslkkyyteen perustuvasta esiintymisestä. Mutta merkittävää on jos joku on esiintynyt kauan, eikä siltikään ole yhtään kehittynyt tässä asiassa, alkanut laulaa ehkä vähän muunlaisiakin kappaleita. Niitä syvällisempiä. Sehän toisi varmasti lisää kuulijoitakin. 

No, tapansa kullakin. Minä vaan en arvosta. Se Arttu Wiskarikin osaisi oikeasti laulaa, sillähän on upea ääni kun on laulanut muiden biisejä.  Mutta ei, laulaa lapsellista höttöä. No, Einin äänestä en osaa sanoa kun sen biisejä ei kestä edes kuunnella. 

Se siitä.

Vierailija
717/3358 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Costellon esitystä jaksaisi kuunnella yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...siihen ei tunnu kyllästyvän millään. Ihana Costello! 🥰

Vierailija
718/3358 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka sanoi että Costellon olis pitänyt olla Popedan laulaja eikä Olli Hermannin: Costello nimenomaan sanoi itse, ettei halua  sitä huomion määrää, mitä se solisti saa. Hän tykkää olla mielummin sivuroolissa siellä vähän sivummalla, eikä huomion keskipisteenä. Fiksu mies. 🤗

Vierailija
719/3358 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille, joka sanoi että Costellon olis pitänyt olla Popedan laulaja eikä Olli Hermannin: Costello nimenomaan sanoi itse, ettei halua  sitä huomion määrää, mitä se solisti saa. Hän tykkää olla mielummin sivuroolissa siellä vähän sivummalla, eikä huomion keskipisteenä. Fiksu mies. 🤗

Kyllä. Ja Costello sanoi myös, että kun hän laulaa ja soittaa kitaraa yhtäaikaa, kitaran soitto kärsii ja laulaminenkin kärsii. Haluaa kuitenkin olla muusikko eikä laulaja.

Vierailija
720/3358 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä jaksa katsoa. Costello ja Marko kiinnostasivat artisteina, mut niidenki päivät pilattu tolla hip hop/räppi öyhötyksellä. Mainoksia saa lisäks katella 50 prossaa koko ohjelmasta. Jos coverit olis ees sinnepäi, mut sen sijaan monet biisit suurinpiirtein kirjotettu uudestaan lyriikoista lähtien. Tässä pitäs ehdottomasti olla sellaset artistit, jotka KUNNIOITTAA alkuperästä kappaletta, ekäi lähde liikaa muuttamaan sitä, mutta kuitenkin saa sävellettyä ja ehkä pikkuriikkisen lyriikkaa muuttamalla otettua sen itelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi