Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waldo näyttää vanhennuttuaan ihan isältään. Tosin Waldolla on laminaatit hampaissa.
Kuka sen isä on?
Hessu Reijonen. Manageri Heikki Reijonen toi mm Suomeen kauniit ja rohkeat tähtiä.
Ilmankos Ron Moss vierailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras Costellon päivänä oli Marco Hietala, eniten tyylilleen uskollinen versiossaan.
Heti toisena Marko-Waldo: vähän lisää vaan jytkettä ja bassoa niin tuo Öljytyt lanteethan olisi potentiaalinen bilebiisi, soinut mun päässä koko aamupäivän.
Nyt jäi valitettavasti vaisuksi ja hiljaiseksi tuo versio, ei toimi kun taustojen ollessa minimaaliset lauluosioiden merkitys korostuu eikä Waldon vahvuutena ole ns perinteinen suomi-laulaminen.Ilta olisi myös viihdyttävä vaikka Saarisen Jannen ylivalkoiset hampaat vei nyt ihan liikaa huomiota.
Bisnestähän tämä on, joskus menneinä vuosina tähän formaattiin osallistunut saatto tienata sata donaa kun oli konsertit yms, miten lie nykyään. Saarinen on sieltä nelosen radio-osastolta, Costello ehkä laski että pitkä kuuma kesä tuo parhaiten fyrkkaa nuorennetulla versiolla. Onkohan tämä vauvakin samaa sanoma konsernia.
Ihania idealisteja täällä kommentoijissa, nyt mua naurattaa ja vähän itkettää, kaikki on tuolla niin ihkuu ja ihan spontaania. Apuaaa, miten voikin olla näin aitoo kaikki, nyt mä kuolen...
Eikös Hanna P. ole jo kertaalleen ollut tässä ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Hanna P. ole jo kertaalleen ollut tässä ohjelmassa?
Ei.
Waldo on aika pehmon oloinen ja näköinen äijä kun ajattelee, minkälaista musiikkia hän tekee. Ei oo kauhean kovistyyppinen mies. Ainakaan mun mielestä.
Harmi ettei Marco ollut mukana jollain aiemmalla kaudella. Olis ollut ihana kuulla esim. Apulannan tai Veskun kappale Marcon esittämänä versiona!
Vierailija kirjoitti:
Waldo on aika pehmon oloinen ja näköinen äijä kun ajattelee, minkälaista musiikkia hän tekee. Ei oo kauhean kovistyyppinen mies. Ainakaan mun mielestä.
Ja on muuten aika lyhyt mieheksi.
Huikea kausi on kyllä luvassa, tuo Costellon jakso oli yksi kaikkien aikojen parhaista, koskaan, ja kaikki kaudet on tullut katsottua. Marco Hietalan veto oli mieletön, se on tullut ruudusta monta kertaa tänään jo katsottua, ja hienoa, että veti Sensuurin biisin, eikä näitä jättihittejä. Toisaalta olisin Matkalla Alabamaan halunnut kuulla, se kun on costellon mielestä popedan paras biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähiin on artistit käyneet jotka tuonne enää haluaa lähteä. Pitää jo popedan kitaristikin pyytää mukaan (Costia mitenkään vähättelemättä) .
On kyllä niin loppuun kaluttu ohjelma.
Suurin osa Popedan biiseistä on just Costellon säveltämiä. Veikkaan, että kaikki jotka esitettiin olivat Costellon päivänä hänen sävelmiään.
Harmi et toi rainion veto ei oo Costellon, hyvä biisi ja Rainio on hyvä ja sielukas. Mutta toisaalta kuinka monelle löytyy esm Einin sävellyksiä ja sanoituksia?
Ei niiden tarvitse olla Einin sävellyksiä tai sanoituksia, vaan hänen tunnetuksi tekemiään kappaleita. Maailma on täynnä artisteja jotka esittävät muiden tekemää musiikkia, ja sellaisiakin artisteja on kiva nähdä tässä ohjelmassa. Montako artistin itse tekemää biisiä luulet kuullun vaikka Jari Sillanpään, Katri Helenan, Vesku Loirin tai Paula Koivuniemen päivinä? Ja kaikki ovat pitkän uran tehneitä alansa huippuja.
Ihmeellisen pahantuulista kommentointia täällä. Ruoditaan toki artistien laulusuoritusta, sovituksia yms. kuten asiaan kuuluukin, mutta vähän kummallista minusta, että jokaisen laulajan ulkonäkö, pituus, paino, ikääntyminen, pukeutuminen etc. on tässä nyt niin keskeisessä roolissa. Helppoa on purkaa omaa pahaa oloa anonyymisti. Rohkeita artisteja saavat olla ja toivottavasti eivät tänne eksy.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen pahantuulista kommentointia täällä. Ruoditaan toki artistien laulusuoritusta, sovituksia yms. kuten asiaan kuuluukin, mutta vähän kummallista minusta, että jokaisen laulajan ulkonäkö, pituus, paino, ikääntyminen, pukeutuminen etc. on tässä nyt niin keskeisessä roolissa. Helppoa on purkaa omaa pahaa oloa anonyymisti. Rohkeita artisteja saavat olla ja toivottavasti eivät tänne eksy.
Samaa olen ihmetellyt, miksi kommentoidaan pelkkää negatiivista. Ei esim. Eini minunkaan suosikkini ole koskaan ollut, mutta ei mua hänen minihameensa silti häiritse. Ja vaikkei hän olisikaan maailman taitavin laulaja, niin kunnioitettavan musiikkiuran hän on kuitenkin tehnyt ja siksi ehdottomasti ansaitsee paikkansa tuolla ohjelmassa.
Noni, nyt oon sitten aivan lääpällään ihastunut tohon Costelloon <333
Ilta yllätti iloisesti, saivat aikaiseksi hienon esityksen .
Tätä kautta katson ainoastaan Hietalan takia. Pakko kuitenkin todeta, että Costello vakuutti sympaattisuudellaan. Mielenkiinnolla odotan hänen versioitaan muiden biiseistä myös.
Tämän porukan maneerit kevyesti rasittaa, huomaan, mut kaipa tätä tulee tsiigattua.
Roope on ihanan hyväntuulinen ja pirteä kaveri. On hölmöillyt, mutta alkoholi ilmeisesti jäänyt ja se on tehnyt ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Roope on ihanan hyväntuulinen ja pirteä kaveri. On hölmöillyt, mutta alkoholi ilmeisesti jäänyt ja se on tehnyt ihmeitä.
Eikös hän ole tuomittu seksuaalirikollinen? Ei kukaan mieleltään terve ihminen pystyisi moiseen.
Siis en jaksa tätä Roope Salmista!!! Vaikuttaa niin feikiltä, että oksat pois!! Sanoi Popedan Costille, että "hyvä ystävä", tällaista diipadaapaa jota selvästi ei tarkoita! muusikkonakin täysi nolla!!! Aivan nollatason "laulu"! Miksi tämä mies on bändissä kun hänellä ei näytä olevan mitään lahjoja eikä herkkyyttä musiikkiin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole tuomittu seksuaalirikollinen? Ei kukaan mieleltään terve ihminen pystyisi moiseen.
Joo. Ryypeksi pari päivää jonkun naisen kanssa ja menivät sitten alasti nukkumaan, mistä sitten sai tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Siis en jaksa tätä Roope Salmista!!! Vaikuttaa niin feikiltä, että oksat pois!! Sanoi Popedan Costille, että "hyvä ystävä", tällaista diipadaapaa jota selvästi ei tarkoita! muusikkonakin täysi nolla!!! Aivan nollatason "laulu"! Miksi tämä mies on bändissä kun hänellä ei näytä olevan mitään lahjoja eikä herkkyyttä musiikkiin???
Onhan Roope Salminen todistetusti lahjakas tekemään seksuaalirikoksia.
Harmi et toi rainion veto ei oo Costellon, hyvä biisi ja Rainio on hyvä ja sielukas. Mutta toisaalta kuinka monelle löytyy esm Einin sävellyksiä ja sanoituksia?