Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Hanna ollut nuorena nätti.
Todella kaunis.
Tuo ekan Idolsfinaalin äänestysmäärä antaa ehkä jotain vinkkiä hänelle, kuka ihmetteli miksi Hanna mukana on, siitä miksi on <3
Costello on ihanan innoissaan aina lavalla, mutten valitettavasti pystynyt kuuntelemaan tuota Miehet-biisiä loppuun, koska lyriikat oli niin överikliseisiä...auts. mutta Costello on symppis tuulikoneineen.
Waldon ja Iltan yhteisbiisin originaaliteosta en ollut koskaan kuullut, mutta oli yllättävän iskevä versio. Waldomainen. Ja Ilta laulaa aina hyvin. Voisin kuunnella uudestaankin.
Vau, yllätyin Einin vedosta positiivisesti. Elämä on elämää kuulosti ihan joltain ruotsalaiselta iskelmäpop-hitiltä, jota lauletaan Allsång på Skansenilla. Voima-anthem. Voisin kuvitella, että tämä soisi radiossakin.
Marco, mitä!? Niin hieno ja koko sydömellä vedetty esitys. Ilmeisesti joku lastenbiisi? Olipas kova. Tämä oli tosi monipuolinen ja rikas kappale, sekä sävelkulultaan että lyriikoiltaan. Hyvää työtä Lasse Kurki (jos näin oikein tekijän?). Siis kertakaikkiaan mainio. Tämä biisi ehdottomasti keikkasettiin mukaan. Ihana. Pakko katsoa myöhemmin uudestaan tämä klippi.
Iltan esityksistä olen yleensä tykännyt paljon, mutta nyt vähän petyin. Lähinnä siksi, että suomennetut lyriikat oli niin kököt: "Mee nyt vaan pois, mee kotiis moi, moi." Olisin varmasti pitänyt enemmän, jos Ilta olisi pitänyt alkuperäiset englanninkieliset sanat. Tosin kertosäkeen melodia on turhan pliisu tässä kappaleessa joka tapauksessa. Mutta kiva stailaus Iltalla.
Jussin suomennettu versio Fearlessistä toimi ihan hyvin. Semmoista perusvarmaa iskelmärokkia. Toivoisin, ettei Jussi pitäisi aina aurinkolaseja, koska ne vähän etäännyttää.
Roopen esityksen analysoinkin jo aiemmin päivällä. Oli mun makuun vähän liian imelä.
Kaiken kaikkiaan parempi jakso mitä odotin. Katsoin siis pelkät esitykset. En kuunnellut pöytäkeskusteluja enkä uratarinoita, joten en osaa sen perusteella arvioida oliko muuten kiinnostava katselukokemus. Mutta musiikkiesitykset aika hyviä.
Tulin voittamaan taisi jäädä kuulematta? Ehkä säästetty sinne yllätysten päivään?
Nyt kuuntelemaan se Marcon Mörkö-biisi uudelleen...:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannalla on persoonallinen lauluääni ja minusta hän olisi voinut saada paremman uran, jos vaan tähdet olisivat olleet kohdillaan. Olisi sopinut jonkun rokkibändin solistiksi. On minusta parempi laulaja kuin esim. Maija Vilkkumaa, mutta Maijalla ollut kaiketi parempi koneisto taustalla ja tarttuvammat biisit.
Minäkin olin siinä uskossa, että Hanna on siirtynyt kokonaan radiotyöhön, eikä enää tee musiikkia. Toivottavasti saisi tästä ohjelmasta vähän nostetta musauralleen. Symppis tyyppi. Tosin tykkään kyllä Hannan puheäänestä ja murteestakin, eli sopii erinomaisesti myös radiojuontajaksi.
Vilkkumaan ja Hannan ero, se tärkein ero, on siinä, että Maija tekee pääasiassa itse, tai siis ainakin aloite on hänellä itsellään. Ei muiden ohjaamana ja vietävänä. Tämä on se musabisneksen osa-alue, jossa naisten on löydettävä ymmärrys. Ja tätä olen toivonut jo ko
Onhan Vilkkumaalla,sellainen persoonallinen artistius erittäin hyvin hallussa. Se ksi siihen vaaditaan. Hyvinkin monet osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Jussi on kyl hyvä! Tekee mitä vaan niin hittiä pukkaa.
Porukan paras laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Aivan IHANA tuo Marcon Mörkö Mainio. 🥰 Meni ihan kylmät väreet ja tuli ihan Nightwish-vibat tuosta esityksestä. 😍
Mulle tuli tuosta vedosta ihan sama reaktio kuin Iltalle ja Roopelle, jostain syystä liikutuin, oli niin ihana. 🥹 Tästä tuli ehdottomasti mun tän kauden suosikkiesitys. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla vähän ihastunu Costelloon. Onkohan se sinkku?
Ei taida olla sinkku, vaimonsa Sanna pitää hyvää huolta Cossesta.😊
Vierailija kirjoitti:
Jussi aloitti tohvelisankarien vapautusliikkeen.
Piironkinjalka pääsi irti.
Marco sopis täydellisesti esittämään tuon biisin johonkin lastenkonserttiin tai lastenlaululevylle. 🥰
Roope Salmisen esitys on älyttömän pliisu, yli-imelää.
Muut teki Hannan biiseistä parempia mitä ne oikeesti oli.
Piikkikruunu joo aika mauton, kun tietää kenen päässä ja missä tilanteessa sellainen on ollut. Just saying.
Voi lähtispä Marco bändeineen jonnekin lastenlaulukiertueelle. Olis ihan superhitti. On ihan mahtava eläytymään erilaisiin tunnelmiin. Lapset (ja aikuiset) olisivat haltioissaan..
Vierailija kirjoitti:
Piikkikruunu joo aika mauton, kun tietää kenen päässä ja missä tilanteessa sellainen on ollut. Just saying.
Höpö höpö, jos viittaat johonkin Jeesukseen. Aika monessa eri kontekstissa on piikkikruunua nähty sen jälkeenkin eikä siinä ole mitään mautonta. Lähinnä itseäni vaan häiritsi se, että tuo valkoinen kruunu näytti tosi halvalta ja huonolaatuiselta.
Mikä se Hannan päivän aktiviteetti oli? Meni ohi kun olin keittiössä tekemässä leipiä. Joku murteisiin liittyvä juttuko, kun täällä joku puhui niistä?
Mitenköhän nuo handlaa ensi viikon biisit? Melko vaativaa.
En jaksa odottaa ensi viikkoon Msrkon päivää.
Mä äänestin Hannaa sillon muistaakseni.