Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Onko Costellolla kalju päälaki, näyttää siltä.
Miks hääl on tuollaine orjantappurakruunu?
Hmm en kyllä tykkää tuosta Pakarisen kruunusta
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ihan normaalia yli kuuskybäsellä.
Vierailija kirjoitti:
Eiii miksi toi Leave me alone on suomennettu!!!
Ihan hemmetin hyvä suomennos! Etkö oo koskaan ollut toinen nainen? Se on just tollasta, se mies pettää siinä 2 naista samaan aikaan, vaimoaan ja rakastettuaan. Ja Iltan paras veto.
Vierailija kirjoitti:
Yleisössä häntäheikit nieleskelee kun Ilta ripittää :D
Oli kyllä ukoilla paljastavat ilmeet...
Aivan IHANA tuo Marcon Mörkö Mainio. 🥰 Meni ihan kylmät väreet ja tuli ihan Nightwish-vibat tuosta esityksestä. 😍
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä. Kalju kohta päälaella.
Jussi on kyl hyvä! Tekee mitä vaan niin hittiä pukkaa.
Jussi aloitti tohvelisankarien vapautusliikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hannalla on persoonallinen lauluääni ja minusta hän olisi voinut saada paremman uran, jos vaan tähdet olisivat olleet kohdillaan. Olisi sopinut jonkun rokkibändin solistiksi. On minusta parempi laulaja kuin esim. Maija Vilkkumaa, mutta Maijalla ollut kaiketi parempi koneisto taustalla ja tarttuvammat biisit.
Minäkin olin siinä uskossa, että Hanna on siirtynyt kokonaan radiotyöhön, eikä enää tee musiikkia. Toivottavasti saisi tästä ohjelmasta vähän nostetta musauralleen. Symppis tyyppi. Tosin tykkään kyllä Hannan puheäänestä ja murteestakin, eli sopii erinomaisesti myös radiojuontajaksi.
Vilkkumaan ja Hannan ero, se tärkein ero, on siinä, että Maija tekee pääasiassa itse, tai siis ainakin aloite on hänellä itsellään. Ei muiden ohjaamana ja vietävänä. Tämä on se musabisneksen osa-alue, jossa naisten on löydettävä ymmärrys. Ja tätä olen toivonut jo kolmekymmentä vuotta, nyt viiskybäsenä ukkona.
Eikö tuo Salminen osaa muita kommentteja kuin sika kivaa ja sairaan hyvä?
Mä taidan olla vähän ihastunu Costelloon. Onkohan se sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Jussi aloitti tohvelisankarien vapautusliikkeen.
Nukahdin.
Voi pikku Antti Tuisku siinä.
Hyvä Ilta!