Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Onko persulit jo pyytäneet Heiskaria ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin?
Uusi BB-pelle sössöttämään paskaa.
Miksi nykyään joka asiasta loukkaannutaan?
Toivottavasti some lakkautetaan. Ei ole tuonut mitään hyvää.
Peukuista päätellen toi rumilus tuli peukuttamaan kommentteja jotka häntä "vastaan" Vingu ruma törkyturpa. Vain tyhmät vätykset joilla ei itsetuntoa lankeaa narsistiin. Vedä kuule..
Hän saa haukkua, mutta me ei täällä palstalla varmaankaan.
En ole lihava. Terve ihminen ei käytä tollasta kieltä.
99,99999 % naisista: En seurustele lyhyen miehen kanssa ja myös pinkka pitää olla kunnossa.
Kaikki naiset taputtaa kuin hylkeet kuinka upea kommentti ja sanoo toisilleen kuinka totta tuo onkaan. Naiset luulevat, että miehillä ei voi olla mitään standardeja ja kaikki mukamas käy, ryhävalaatkin ihan joka miehelle.
Vierailija kirjoitti:
https://img-comment-fun.9cache.com/media/aYQLL4q/aALbroKX_700w_0.jpg
Tsot, tsot. Älkää syökö liikaa
Tirsk!
Suoraselkäinen mies, arvostan. Ikinä ei pidä nöyristellä lynkkausjoukkojen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Suoraselkäinen mies, arvostan. Ikinä ei pidä nöyristellä lynkkausjoukkojen edessä.
Haluan, että kumppanini on hoikka. En halua, että kumppanini on ryhävalas.
Kumpikohan toive toimii paremmin? Kummalla viestillä olet vähemmän ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikahko nainen, mutta ei tulis mieleenkään haukkua lihavia miehiä. Paljo mielummin ylipaino en entä tollanen mielenvikanen narsisti. Kalju ja helvetin ruma. Ootko tosiaan Heiskari sitä mieltä että oot itse nii komee, mukava jne lähes joka naisen unelma
Narsisti voittaa aina. Kertoo paljon kuinka sairas yhteiskunta.
Mielenkiintoista. Näin paljon peukkuja alas. Eli naiset mielummin haluaa tollasen Idiootin. Entä vähän pyöreän joka mukava. Nuin tyhmät akat ansaitseekin tulla kiusatuksi.
Vierailija kirjoitti:
99,99999 % naisista: En seurustele lyhyen miehen kanssa ja myös pinkka pitää olla kunnossa.
Kaikki naiset taputtaa kuin hylkeet kuinka upea kommentti ja sanoo toisilleen kuinka totta tuo onkaan. Naiset luulevat, että miehillä ei voi olla mitään standardeja ja kaikki mukamas käy, ryhävalaatkin ihan joka miehelle.
Lyhyellä miehellä voi olla pitkä nainen.
Ylipainoisella naisella voi olla hoikka mies.
Em. pariskuntia löytyy tuttavista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraselkäistä ei tuollainen kiinnosta. Sinä periaatteettomana nöyristelijänä pyrit mielistelemään, jotta saisit itsellesi hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikahko nainen, mutta ei tulis mieleenkään haukkua lihavia miehiä. Paljo mielummin ylipaino en entä tollanen mielenvikanen narsisti. Kalju ja helvetin ruma. Ootko tosiaan Heiskari sitä mieltä että oot itse nii komee, mukava jne lähes joka naisen unelma
Narsisti voittaa aina. Kertoo paljon kuinka sairas yhteiskunta.
Miksi haukut toista rumaksi ja esität hänen kaljuutensa negatiivisessa valossa? Olet tyhmä, ilkeä ja kiusaaja, häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraselkäistä ei tuollainen kiinnosta. Sinä periaatteettomana nöyristelijänä pyrit mielistelemään, jotta saisit itsellesi hyötyä.
Hyvät käytöstavat eivät ole mielistelyä. Hyvä itsetunto kiinnostaa aina... ja älykkyys.
Et sä mua määrää... on uhmaikäisten höpinää.
Olen aina pitänyt tuosta miehestä. Taitava käsistään,eikä kumartele ryhävälaita!
Kriteerit kumppania kohtaan nousee, kun ikää tulee. +30 v. alkaa olemaan jo aika kranttu. Ei kannata nirsoilla, voi jäädä luu käteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt tuosta miehestä. Taitava käsistään,eikä kumartele ryhävälaita!
Miksi jankutat tätä samaa asiaa? Onko sinulla dementia vai ryyppäätkö niin paljon, että et enää muista, että mitä olet jo sanonut?
Ei oo Heiskarilla ollut tähänkään asti naista, eikä oo tämänkään jälkeen.
Millaisen laitteen läpi näkee palstan kirjoittelijat? Minäkin haluan sellaisen.