Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kaikilla saa olla kriteerejä tulevan puolison suhteen. En minäkään halua puolisoksi miestä, joka on kalju, viiksekäs ja valkoinen kuin olmi, sehän näyttää ihan jättikokoiselta k*rvältä. Hyi olkoon.
Jotkin asiat voi silti pitää omana tietonaan, eikä toitottaa koko maailmalle.
En minä ole haukkunut ketään. Kyllä oman mielipiteen saa kertoa.
Tässä ketjussa ei puhuta sinusta, vaan Heiskarista.
https://www.instagram.com/vilizu/p/CfqyZGyIL_e/?hl=fi&img_index=5
Aiemmin mainitsemistaan ei ole tällä koijarikeijolla pelkoa. Hyvä kun itse hetipian paljastaa pahansuopaisuutensa.
Kuka tällaisen kateellisen, vahingoniloisen loissääliön haluaisi kumppanikseen, ystäväkseen tai edes seurakseen.
Nyt munkkipossua naamaan, ettei vaan pyörry, ku verensokeri laskee.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kieltämättä outoa kun normaalipainoiset ja laihat ovat nykyään vähemmistö. Ennenvanhaan se oli normi, nykyään normi on ylipainoiset ihmiset. Ja tottakai sitä kiljuntaa riittää sitten, kun tämä ylipainoisten enemmistö alkaa mölisemään.
Kyllä, tällä palstalla sen huomaa.
Ihan viimeisen kerran: heiskari ja kaikki muutkin saavat pitää naismakunsa. Siinä ei ole mitään outoa tai tuomittavaa.
Toisten nimittely ryhävalaiksi on kiusaajan käytöstä. Puoli Suomea itkee nyt koulukiusaamista ja siihen liittyvää pahoinvointia. Mä mietin jo lapsena, että miten aikuiset eivät ymmärrä, että he kiusaavat myös itse?! Monella aikuisella, mm. tällä heiskarilla on kiusaajan sielu ja asenne. Asenne toisia ihmisiä kohtaan. Kiusaaminen on empatiakyvyttömyyttä ja nautintoa painaa toista alaspäin. Heiskari teki juuri näin.
En usko kenenkään (lihavan) naisen oikeasti ottaneen tuota nimittelyä henkilökohtaisesti. Jauhan tästä itse siksi, että tämä on niin hyvä esimerkki ihmisestä, jolla on kiusaajan mieli. Tätä se on siellä kouluissakin eikä tähän puututa, kuten tähän heiskarin juttuun aikuisten maailmassa puututtiin.
Heiskarin ei tarvitse pyytää mitään anteeksi. Karma kostaa hänelle, koska hän ei ymmärrä. Hän todennäköisesti vain nauttii ajatellessaan, että on saanut loukata lihavia naisia. Niin kiusaajat toimivat.
https://www.instagram.com/vilizu/p/Cg605ixoisD/?hl=fi
"Jouduin" siis niinq ihan vastentahtoisesti, yllättäen/pyytämättä hästäg kaupallinenyhteistyö :hön ja en saanu ees pesää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kaikilla saa olla kriteerejä tulevan puolison suhteen. En minäkään halua puolisoksi miestä, joka on kalju, viiksekäs ja valkoinen kuin olmi, sehän näyttää ihan jättikokoiselta k*rvältä. Hyi olkoon.
Jotkin asiat voi silti pitää omana tietonaan, eikä toitottaa koko maailmalle.
En minä ole haukkunut ketään. Kyllä oman mielipiteen saa kertoa.
Tässä ketjussa ei puhuta sinusta, vaan Heiskarista.
Tässä ketjussa puhutaan mielipiteen ilmaisemisesta. Siinä podcastissa oli myös toinen henkilö mukana, ei pelkkä Heiskari.
Oi joi joi, kuinka Heiskarin ääliöpoika yrittää kerjätä taas huomiota.
Onkohan tässä käynyt niin että Heiskari on saanut pakit niin laihoista kuin lihavilta?
Näyttää ihan savolaishintiltä.
Olen hoikahko nainen, mutta ei tulis mieleenkään haukkua lihavia miehiä. Paljo mielummin ylipaino en entä tollanen mielenvikanen narsisti. Kalju ja helvetin ruma. Ootko tosiaan Heiskari sitä mieltä että oot itse nii komee, mukava jne lähes joka naisen unelma
Narsisti voittaa aina. Kertoo paljon kuinka sairas yhteiskunta.
Onko persulit jo pyytäneet Heiskaria ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin?
Tietenkin hänelle on oikeus mielipiteeseensä.
Suomalaismiehistä vaatimattomat 70 prosenttia on lihavia.
Taitaa taustalla olla vaikea äitisuhde.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/vilizu/p/Cg605ixoisD/?hl=fi
"Jouduin" siis niinq ihan vastentahtoisesti, yllättäen/pyytämättä hästäg kaupallinenyhteistyö :hön ja en saanu ees pesää!
Vieläkös siellä särkänniemessä on akvaario? Onkohan sinne tarkoitus hankkia jossakin vaiheesa ryhävalaitakin näytille kun niistä puhetta.
Mitä lie tuhkamunia Suomi pullollaan!
itte en panisi yhtäkään tosi-tv:ssä ollutta tyyppiä. Ehkä vain silloin, jos olisin muuttamassa suomesta pois ja tietäisin varmuudella, että pysyvästi. Ei tarvis sitten hävetä, että niin alas on vajottu.
Taitaa kääpiötä lihavat kuitenkin vähän kiinnostaa kun noin niistä jaksaa jauhaa.
Tuolla törkyturvalla ei ole varaa arvostella yhtään sielua tällä maapallolla.
Valtaa ei tuollaiset semialkkikset ota, se annetaan.