Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
901/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä olisi hyvä naisten järkätä talk-show missä puhuttaisiin, ettei Heiskarin kaltaisiin tyyppeihin kannata koskea onkivavallakaan. Näyttää valittuja paljon miehen aggressiivisesta käytöksestä Big brotherissa.

Alffauros otti paikkansa siinäkin yhteisössä helposti. Ei Hänen tuoliaan haastanut kukaan sielläkään.

Valtaa ei tuollaiset semialkkikset ota, se annetaan.

Vierailija
902/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kaikilla saa olla kriteerejä tulevan puolison suhteen. En minäkään halua puolisoksi miestä, joka on kalju, viiksekäs ja valkoinen kuin olmi, sehän näyttää ihan jättikokoiselta k*rvältä. Hyi olkoon.

Jotkin asiat voi silti pitää omana tietonaan, eikä toitottaa koko maailmalle.

En minä ole haukkunut ketään. Kyllä oman mielipiteen saa kertoa.

Tässä ketjussa ei puhuta sinusta, vaan Heiskarista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/vilizu/p/CfqyZGyIL_e/?hl=fi&img_index=5

Aiemmin mainitsemistaan ei ole tällä koijarikeijolla pelkoa. Hyvä kun itse hetipian paljastaa pahansuopaisuutensa.

Kuka tällaisen kateellisen, vahingoniloisen loissääliön haluaisi kumppanikseen, ystäväkseen tai edes seurakseen.

Vierailija
904/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt munkkipossua naamaan, ettei vaan pyörry, ku verensokeri laskee.

Vierailija
905/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kieltämättä outoa kun normaalipainoiset ja laihat ovat nykyään vähemmistö. Ennenvanhaan se oli normi, nykyään normi on ylipainoiset ihmiset. Ja tottakai sitä kiljuntaa riittää sitten, kun tämä ylipainoisten enemmistö alkaa mölisemään.

Kyllä, tällä palstalla sen huomaa.

Vierailija
906/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viimeisen kerran: heiskari ja kaikki muutkin saavat pitää naismakunsa. Siinä ei ole mitään outoa tai tuomittavaa.

Toisten nimittely ryhävalaiksi on kiusaajan käytöstä. Puoli Suomea itkee nyt koulukiusaamista ja siihen liittyvää pahoinvointia. Mä mietin jo lapsena, että miten aikuiset eivät ymmärrä, että he kiusaavat myös itse?! Monella aikuisella, mm. tällä heiskarilla on kiusaajan sielu ja asenne. Asenne toisia ihmisiä kohtaan. Kiusaaminen on empatiakyvyttömyyttä ja nautintoa painaa toista alaspäin. Heiskari teki juuri näin.

En usko kenenkään (lihavan) naisen oikeasti ottaneen tuota nimittelyä henkilökohtaisesti. Jauhan tästä itse siksi, että tämä on niin hyvä esimerkki ihmisestä, jolla on kiusaajan mieli. Tätä se on siellä kouluissakin eikä tähän puututa, kuten tähän heiskarin juttuun aikuisten maailmassa puututtiin.

Heiskarin ei tarvitse pyytää mitään anteeksi. Karma kostaa hänelle, koska hän ei ymmärrä. Hän todennäköisesti vain nauttii ajatellessaan, että on saanut loukata lihavia naisia. Niin kiusaajat toimivat.

Vierailija
907/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/vilizu/p/Cg605ixoisD/?hl=fi

"Jouduin" siis niinq ihan vastentahtoisesti, yllättäen/pyytämättä hästäg kaupallinenyhteistyö :hön ja en saanu ees pesää!

Vierailija
908/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kaikilla saa olla kriteerejä tulevan puolison suhteen. En minäkään halua puolisoksi miestä, joka on kalju, viiksekäs ja valkoinen kuin olmi, sehän näyttää ihan jättikokoiselta k*rvältä. Hyi olkoon.

Jotkin asiat voi silti pitää omana tietonaan, eikä toitottaa koko maailmalle.

En minä ole haukkunut ketään. Kyllä oman mielipiteen saa kertoa.

Tässä ketjussa ei puhuta sinusta, vaan Heiskarista.

Tässä ketjussa puhutaan mielipiteen ilmaisemisesta. Siinä podcastissa oli myös toinen henkilö mukana, ei pelkkä Heiskari.

Vierailija
909/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi joi, kuinka Heiskarin ääliöpoika yrittää kerjätä taas huomiota. 

Vierailija
910/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä käynyt niin että Heiskari on saanut pakit niin laihoista kuin lihavilta? 

Vierailija
911/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan savolaishintiltä.

Vierailija
912/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikahko nainen, mutta ei tulis mieleenkään haukkua lihavia miehiä. Paljo mielummin ylipaino en entä tollanen mielenvikanen narsisti. Kalju ja helvetin ruma. Ootko tosiaan Heiskari sitä mieltä että oot itse nii komee, mukava jne lähes joka naisen unelma

Narsisti voittaa aina. Kertoo paljon kuinka sairas yhteiskunta. 

Vierailija
913/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persulit jo pyytäneet Heiskaria ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin?

Vierailija
914/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hänelle on oikeus mielipiteeseensä.

Suomalaismiehistä vaatimattomat 70 prosenttia on lihavia.

Vierailija
915/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa taustalla olla vaikea äitisuhde.

Vierailija
916/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/vilizu/p/Cg605ixoisD/?hl=fi

"Jouduin" siis niinq ihan vastentahtoisesti, yllättäen/pyytämättä hästäg kaupallinenyhteistyö :hön ja en saanu ees pesää!

Vieläkös siellä särkänniemessä on akvaario?  Onkohan sinne tarkoitus hankkia jossakin vaiheesa ryhävalaitakin näytille kun niistä puhetta.

Vierailija
917/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie tuhkamunia Suomi pullollaan!

Vierailija
918/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itte en panisi yhtäkään tosi-tv:ssä ollutta tyyppiä. Ehkä vain silloin, jos olisin muuttamassa suomesta pois ja tietäisin varmuudella, että pysyvästi. Ei tarvis sitten hävetä, että niin alas on vajottu.

Vierailija
919/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kääpiötä lihavat kuitenkin vähän kiinnostaa kun noin niistä jaksaa jauhaa.

Vierailija
920/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla törkyturvalla ei ole varaa arvostella yhtään sielua tällä maapallolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi