Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
861/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos tekee julkista podcastit ja tarkoitus ei ole provosoida, niin voisi olla paikallaan miettiä tuota lausahduksen loppupuoliskon ilmaisua ryhävalaasta. 

Jokaisella saa olla omat kriteerinsä, mutta silti niitä mielipiteitään ei ole pakko esittää mahdollisimman loukkaavalla tavalla. 

Ja ei, en ole lihava nainen, joka olisi vedellyt henkilökohtaisesti herneitä nenään, mutta kanssaeläjiä kunnioittava puhetapa kuuluu kuitenkin mielestäni ihan yleisesti sivistyneeseen käytökseen.

No eipä se siitä muutu tekipä julkista tai salaista podcastia. Itse olen lihava ja monesti sanonkin itsestäni tuon ryhävalas ilmaisun, joten en tuosta tuommoisessa kontekstissa loukkaannu. Toki jos Krisu tulisi yhtäkkiä heittämään minulle kommenttina tuollaisen, niin en tieten mielissäni olisi. Sen mitä kommentteja olen asian tiimoilta nähnyt, niin loukkaantumiset moisesta ihmetyttää. Naiset kommentoivat ihan samoin joskaan eivät ehkä podeissa (tai ainakaan niissä mitä olen kuullut), tämä nyt vaan ollut kaikkien kuultavissa, niin sitten loukkaannutaan. Kaikki kuitenkin muistaa Krisun BBstä, niin ei tuon(kaan) kommentoinnin luulisi yllättävän 😆

Vierailija
862/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi naista ei saisi sanoa läskiksi jos se on läski?

kerran eräs työttöystäväni sanoi itsestään että "tuossa kuvassa näytän ihan apinalta"

sanoin että "niin muuten näytät!"

löi  minua avokämmenellä, ei saa naiselle kuulemma sanoa niin eikä olisi saanut sanoa

että "sulla on alkanut tulla vatsamakkaraa vähän mikset käy salilla"?

ei saa  kuulemma sanoa

no hemmetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan se juuri on, että lihavuus on ihmiselle itselleen usein todella arka paikka ja juuri sellainen koko yhteiskunnan puolesta tuomittu. Edes miehen lyhyys ei ole niin stigmatisoiva. 

Siksi lihavuuden vuoksi nimittely onkin niin alhaista, kun se on sellainen stigma eikä sille valitettavasti oikein aina mitään voi. Jos laihdutus olisi helppoa, ei lihavia juuri olisi. Lihavat kyllä kärsivät nimittelystä, mutta kiusaajathan vain nauttivat kärsimyksen aiheuttamisesta.

Toki Kristian oli mulle niin tuntematon, että piti ihan goolata kuka hän on, ettei hänen käyttämänsä nimitys ryhävalas oikein osunut. Pointti olikin vain siinä, että hän halusikin loukata ja osoittaa olevansa parempi kuin lihavat ihmiset. Hän ei varmasti ole sellainen alfa, että naiset juoksisivat hänen perässään ja siksi hän varmasti halusikin asettaa itsensä edes yhden ihmisryhmän, lihavien, yläpuolelle.

"Entä tämä incelliksi ja pienimunaiseksi haukkuminen"  Pienimunaiseksi ei ole koskaan ainakaan vauvalla nähnyt kenenkään miehiä haukkuvan, ennen kuin tässä ketjussa ja tässäkin se perustelaan sillä, mitä miehet on  käyttäneet perusteluna sille, että naisia saa haukkua ryhävalaaksi. Eli jos ei hauku ketään henkilökohtasesti tai jos on sitä mieltä, että naiset on ryhävalaita, niin silloin saa niin sanoa. No täytyyhän sen sitten päteä toisinkin päin, eli miestä saa sanoa pienimunaiseksi ja incelliski, jos kerran on sitä mieltä.  Nuo pienimunainen ja munaton  on yleensä miesten omia haukkumisia toiselle meihelle, kun miehuutta halutaan loukata. 

Mutta pointi on just tämä, jos kerran heiskarilla on oikeus haukkua naisia ryhävalaaksi, miksi nainen/naiset ei saisi haukkua takaisin?  Tähän se johtaa, jos on sallittua haukkua ihmisiä julkisesti, niin sitten haukutaan takaisin julkisesti . Tätäkö me halutaan? On tekopyhää sanoa, että heiskari saa haukkua, mutta heiskaria ei saa haukkua. Miksi ei? Jos hänen itsensäkin mielestä saa haukkua, jos on sitä mieltä? Ei voi olla niin, että heiskarilla on oikeus haukkua, mutta muilla (varsinkaan naisilla) ei samaa oikeutta ole :D Kaikille samat oikeudet tai sitten kukaan ei hauku.  Ei edes heiskari.

Vierailija
864/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerran eräs työttöystäväni sanoi itsestään että "tuossa kuvassa näytän ihan apinalta"

löi  minua avokämmenellä, ei saa naiselle kuulemma sanoa niin eikä olisi saanut sanoa

ei saa  kuulemma sanoa

no hemmetti

Oletko oikeasti näin tyhmä? Etkö ihan tosi tajua, mitä teit väärin? Uskoni ihmiskuntaan alkaa hapertua...

Vierailija
865/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Hän sanoi rehellisen mielipiteensä. Ehkä ei olisi kannattanut sitä julkisesti tehdä, ja ehkä olisi tullut aika ajatella ihmisiä ihmisinä eikä tuijottaa heidän ikään, kokoon ja ulkonäköön.

Helkkari, en minäkään haluaisi ukokseni lihavaa partaista miestä, mutta ei voi tietää. Sellainen voi viedä multa jalat alta ja kohta meillä on 5 mukulaa.

Vierailija
866/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu provoo 😉

Vierailija
867/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Krisu on ihan hinttarin näköinen viiksineen ja lihaksiton rimpula

tv mies maalta 52

Vierailija
868/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä kyllä parivaljakko - toisesta näkyy kilometrin päähän miten huonoitsetuntoinen on ja toinen vaikuttaa olevan muuten vaan tilannetajuton. Enpä antaisi kummankaan mielipiteille naismaustaan kovinkaan paljon painoarvoa.

Ethän sinäkään kauniisti näistä janttereista puhu eli tasoissa olette. Miksi hiillyttää. Ja jokainen varmaan saa haaveilla vaikka kuusta taivaalla vaikka ei sitä saa kuitenkaan  kun on niin semmoinen ja tämmöinen.

Mitä? Toinen haukkuu naisia ryhävalaaksi ja toinen sanoo, että mies on tilannetajuton ja huonoitsetuntoinen ja nuo on sinusta yhtä pahoja  ilmaisuja????

Jokainen saa  haaveilla kuuta taivaalta, muttas ei se ei ole mikään syy haukkua ihmisiä ryhävalaaksi. Eihän noilla asioilla ole mitään yhteistä . Saa toivoa, mutta ei tarvitse haukkua. Onko vaikea ymmärtää tuollainen asia? 

Ikävää, että monen ihminen näyttää olevan vaikea tajuta, mitä hyvä käytös on ja ettei meillä kenelläkään ole oikutta mennä julkisesti haukkumaan toisia ihmisiä, vaikka ne ei meitä kumppanina miellyttäisikään. 

Vierailija
869/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei saa  kuulemma sanoa

no hemmetti

Tää on aina pahinta, että toinen ei edes tajua, miten tyhmä on vaan ihmettelee ääneen,  mitä teki/sanoi väärin. Jos mokattuaan edes tajuaa, että mokattua tuli ja pyytää anteeksi, on ehkä kehityskelpoinen, mutta että ei edes tajua mitä teki. Surullista. Mutta ehkä ei kauhalla voi vaatia, jos on lusikalla annettu. Ei kai se sitten ihmisen oma vika ole?

Vierailija
870/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän akatkin solvaa miehiään Olen huomannut...  Sika, läskimaha, jne.

Vierailija
871/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisteniltojen juttelut ne vasta karmeita onkin, omia miehiä haukutaan suu vaahdossa...

Vierailija
872/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. En tajua, ettei aikuinen ihminen osaa sivuuttaa   asioita, jotka särähtää korvaan. Parasta olisi vain hoikistua, ettei osuis noin hyvin sanonnat.

Vierailija
873/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei saa  kuulemma sanoa

no hemmetti

Oletko oikeasti näin tyhmä? Etkö ihan tosi tajua, mitä teit väärin? Uskoni ihmiskuntaan alkaa hapertua...

Tuossa ainoastaan nainen toimi väärin, kun pahoinpiteli miehen lyömällä häntä. Onko sinusta oikein käyttää väkivaltaa toista ihmistä kohtaan lyömällä? Hyväksytkö senkin, että mies lyö naista? Olet ilmeisen häiriintynyt.

Vierailija
874/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...Miten voikin olla niin huono itsetuno, että ventovieraan julkkiksen sanomiset kolahtaa?

Vierailija
875/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*itsetunto

Vierailija
876/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt aiheena on nämä kaksi 13tusinassa pödcästipölvästiä 13tusinassa juttuineen, joihin heilläkään ei ole varaa, koska eivät itsekään ole komeita ja kaikille naisille kelpaavia tai kaikin puolin esimerkillisiä valioyksilöitä, päihteettömiä, nuhteettomia, hyväkäytösisiä, aina kaikille ystävällisiä, reiluja, kannustavia, saati henkisesti ja fyysisesti terveitä taikka kuolemattomia.

Vierailija
877/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt aiheena on nämä kaksi 13tusinassa pödcästipölvästiä 13tusinassa juttuineen, joihin heilläkään ei ole varaa, koska eivät itsekään ole komeita ja kaikille naisille kelpaavia tai kaikin puolin esimerkillisiä valioyksilöitä, päihteettömiä, nuhteettomia, hyväkäytöksisiä, aina kaikille ystävällisiä, reiluja, kannustavia, saati henkisesti ja fyysisesti terveitä taikka kuolemattomia. Yrittävät vain ylläpitää patriarkaalista alistusta, ylivaltaa ja sortoa, jossa naisilla on vain esine- ja välinearvo ja velvollisuus kauniina piikoa miesmassaa.

Vierailija
878/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...Miten voikin olla niin huono itsetuno, että ventovieraan julkkiksen sanomiset kolahtaa?

Hyvän käytöksen ja kunnioituksen vaaliminen on ihan tervettä itsetuntoa. Itseäni ei edes koske noiden puheet koska olen fitti, mutta aivan urpoahan tuollainen käytös on ja antaa heistä typerän kuvan. 

Vierailija
879/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhin julkkis ikinä.

Vierailija
880/1229 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on kaksnaamaista jengiä täällä. Tekosiveitä jeesustelijoita,huh. Tekopyhyys loistaa kauas...