Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on nykyään kuin joku kehitysmaa, mitään arvokasta ei kannata pistää ryöstöuhan vuoksi päälle

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laitan. Mua kun on aika vaikea ryöstää. Tulee äkkiä pipi pennuille, veitsi ei haittaa mitään ryöstäjällä, löytää sen omasta kehostaan, kokemusta on.

Vierailija
2/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N e e k e r ö i t y

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bra att man inte längre bor i det Bantulandet.

Vierailija
4/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksella rasistinen motiivi siksi ilmoitettu poistoon.

Vierailija
5/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta h u o r a  Irakiin

Vierailija
6/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen motiivien kyseenalaistaminen on rasismia

Vierailija
7/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä laitan. Mua kun on aika vaikea ryöstää. Tulee äkkiä pipi pennuille, veitsi ei haittaa mitään ryöstäjällä, löytää sen omasta kehostaan, kokemusta on.

Suomen logiikan mukaan sut laitetaan linnaan veitsen kanssa pelleilystä eikä ryöstäjää. Sama muille, jotka yrittävät puolustautua.

Vierailija
8/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N e e k e r ö i t y

Marimekon asusteet kelpaavat myös nuorille vai onko ryöstäjissä jo keski-ikäisiä työssäkäyviä tanttoja?

Vierailija
9/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Otetaan esimerkki miksi:

Ilmastonmuutos ei tuhoa tulevaisuutta vaan se valtava rahastus mitä tehdään ilmastonmuutoksen nimissä... valtava köyhtyminen ajaa ihmiset asumaan kaduilla ja yhteiskunnat romahtavat ja huumeet valtaavat kadut ja rikollisuus karkaa käsistä... myös Suomessa... ja samalla pieni rikas rahastava eliittiryhmä maailmalla rikastuu päivittäin muiden rahoilla... toivottavasti etenkin nuoret ymmärtävät tämän ja kapina rahastavaa EU ja muuta eliittiä vastaan alkaa täälläkin...

Vierailija
10/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin ongelmia...

Vierailija
11/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rahat lasten bisneksessä

Yle seurasi feikkituotteiden kauppaa Telegramissa, Instagramissa, Snapchatissa sekä Tiktokissa.

Myyjät olivat yksittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta alaikäisiä tai nuoria aikuisia. Yksi myyjä paljastui 12-vuotiaaksi savolaispojaksi.

Eräs myyjä, johon Yle otti yhteyttä, oli 16-vuotias keskisuomalainen poika. Yle keskusteli poikkeuksellisesti hänen kanssaan ilman nuoren vanhempien suostumusta, koska yhteiskunnallisesti merkittävästä ilmiöstä on vaikea saada tietoa muuten.

Hän kertoi myyneensä maalis-toukokuussa reppejä eli replikoita noin 30 000 eurolla, josta voittoa oli noin puolet. Hän lähetti Ylelle kuvakaappauksia todisteeksi viikottaisesta tilaajamäärästä.

Vierailija
12/12 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään saa suojella🙄🙄 ei ole linnaa tai sakkoja tullut kertaakaan. Yleensä tosin pidän vain maassa siihen asti kun poliisi vie pois, muutamia kertoja joutunut satuttaa, menee ihan itse suojelun piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi