Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
301/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi minun pitäisi suuttua/loukkaantua siitä, että Kristian Heiskari ei halua minua kumppanikseen. En minäkään halua häntä. Tilanne siis win-win.

t. ylipainoinen

Vierailija
302/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa Krisun sitten horista. Mitä väliä? Nyt ainakin kaikki fiksut naiset osaavat välttää tämän kaksikon. Ehkä löytyy joku samanlaista kielenkäyttöä harrastava nainen heillekin. 

Tai mitä jos ei anneta horista? Mitä jos tuo poistetaan julkisuudesta kokonaan horisemasta. En keksi yhden yhtäkään syytä miksi se olisi huono asia.

Keksitkö sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiskari näyttää itse matelijalta.

Lähinnä kilpikonnalta

Vierailija
304/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Who the Hell cares? Sivistymätön moukka puhuu kuin sivistymätön moukka.

Ei ole ehkä kyse vain tämä yhden ihmisen puheesta. Yhteiskunta tuntuu muuttuvan koko ajan enemmän sellaiseksi, että vain menestys ja ulkonäkö merkitsevät ja jos ei omaa niitä, ei ole minkään arvoinen. Olemme opettamassa lapsille kovia arvoja ja piittaamattomuutta. Nyt myös kiusaaminen on jokaisen mielessä. Sanotaan, että tarvitaan kylä kasvattamaan lapsi. No me kaikki muodostamme sen kylän, jossa meidän kaikkien lapset kasvavat. Vaikka ei olisi omia lapsia, me kuitenkin elämme vanhuksina yhteiskunnassa, jota pyörittävät tämän päivän lapset. Ehkä olisi aikuistenkin aika mennä vähän itseensä ja miettiä, miten toisista ihmisistä on soveliasta puhua. 

Hyvin sanottu. 

Rahanhimossaan tuntuu tämmöiset krisun kaltaiset vihansuoltajat taantuneen hyvin alhaiselle tasolle.

Kunpa koko digimaailma romahtaisi joku päivä, ei se tekisi pahaa ihmisille.

Vierailija
305/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Who the Hell cares? Sivistymätön moukka puhuu kuin sivistymätön moukka.

Ei ole ehkä kyse vain tämä yhden ihmisen puheesta. Yhteiskunta tuntuu muuttuvan koko ajan enemmän sellaiseksi, että vain menestys ja ulkonäkö merkitsevät ja jos ei omaa niitä, ei ole minkään arvoinen. Olemme opettamassa lapsille kovia arvoja ja piittaamattomuutta. Nyt myös kiusaaminen on jokaisen mielessä. Sanotaan, että tarvitaan kylä kasvattamaan lapsi. No me kaikki muodostamme sen kylän, jossa meidän kaikkien lapset kasvavat. Vaikka ei olisi omia lapsia, me kuitenkin elämme vanhuksina yhteiskunnassa, jota pyörittävät tämän päivän lapset. Ehkä olisi aikuistenkin aika mennä vähän itseensä ja miettiä, miten toisista ihmisistä on soveliasta puhua. 

Heiskari sanomiset ovat saaneet liian suuren painoarvon. Joku Mannisen Aki ehkä hehkuttaa, mutta kyllä tuo joukko on marginaalinen.

Podcast poistettiin. Ei tuollaiselle puheille löydy väylää ja hyvä niin.

Vierailija
306/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi minun pitäisi suuttua/loukkaantua siitä, että Kristian Heiskari ei halua minua kumppanikseen. En minäkään halua häntä. Tilanne siis win-win.

t. ylipainoinen

Ei kai sinun tarvitsekaan. Kyse olikin käytöstavoista. Siitä, että muita ihmisiä ei haukuta ryhävalaiksi.

Vierailija
307/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuosta voi joko loukkaantua tai ottaa sen kevyemmin. EI joka vtun sanaa tarvitse alkaa analysoimaan. Ryhis voi olla ihan mitä vaan. Loukkaava tai vaikka hassu termi. Pointti nyt kuitenkin tuli selväksi, ei halua puolisoa joka on ylipainoinen omista valinnoistaan johtuen ja tuossa nyt ei ole mitään vikaa.

Pointti tuli selväksi, hän vihaa tiettyyn ryhmään kuuluvia ihmisiä ja haluaa koko maailman tietävän sen.

Vierailija
308/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa Krisun sitten horista. Mitä väliä? Nyt ainakin kaikki fiksut naiset osaavat välttää tämän kaksikon. Ehkä löytyy joku samanlaista kielenkäyttöä harrastava nainen heillekin. 

Tai mitä jos ei anneta horista? Mitä jos tuo poistetaan julkisuudesta kokonaan horisemasta. En keksi yhden yhtäkään syytä miksi se olisi huono asia.

Keksitkö sinä?

No en kyllä keksi.

Vierailija
309/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sillä mitään merkitystä enää olisikaan. Näytti jo junttiutensa, eikä ilmeisesti edes tajua mitä vikaa on haukkua muita ryhävalaiksi.

Äh. Tuollaiset luulee, että se on jotenkin hienoa. Henkinen kehitys jäänyt sinne alakoulun kovisrooleihin.

Ne on niitä omasta mielestään suorapuheisia ihmisiä... Luulevat että voivat sanoa mitä vaan suorapuheisuuden voimalla

Ei kun nämä ihan oikeasti kuvittelee, että nyt mä oon cool muiden mielestä, kun dissaan tota oikein osuvasti.

Vierailija
310/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos on henkinen ryhis? 

Vierailija
311/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sillä mitään merkitystä enää olisikaan. Näytti jo junttiutensa, eikä ilmeisesti edes tajua mitä vikaa on haukkua muita ryhävalaiksi.

Äh. Tuollaiset luulee, että se on jotenkin hienoa. Henkinen kehitys jäänyt sinne alakoulun kovisrooleihin.

Ne on niitä omasta mielestään suorapuheisia ihmisiä... Luulevat että voivat sanoa mitä vaan suorapuheisuuden voimalla

Jep. Heiskari on räväkkä persoona. Nämä saa omasta mielestään tehdä mitä huvittaa. Värjäis nyt vielä päänsä pellenpunaiseksi.

Vierailija
312/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ylipainoinen

Ehkä sinun kannattaa opetella ymmärtämään. Luuletko oikeasti että tämä ei ole osa laajempaa ilmiötä? Joka vahingoittaa myös sinua.

Vierailija
313/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on pojille annettu platformi keskustella ja tämä on ainoa aihe, tyyli ja tapa, mitä he kykenevät tuottamaan? Puhumaan ihmisistä näin rumasti? Sitten ihmetellään pahoinvointia, viimeiset pari päivää uutisoitu kiusaamisesta ja sen kammottavista seuraamuksista, mutta näille pojille ei ole niin väliä, miten hänen mielipiteensä vaikuttavat keneenkään? Missä kulkeekin se raja, kiusaatko vai sanotko vain mielipidettäsi? Ja mistä tulee se tarve, puhua kenestäkään rumasti? Peiliin katsomisen paikka. No

Tuntuu että miehille olennainen osa miehuutta on häpäistä naisia. Sulkea ulos. Viedä ihmisyys. Moni tuntee itsensä mieheksi pääosin siksi että uskoo miehenä olevansa kaikkia naisia parempi. Vaikka olisi miehenä miten huono, aina voi ajatella että olen sentään kaikkien naisten yläpuolella. Muut miehet komppaavat.

Se on kyllä totta. Paras osoitus on facebookin uutisten kommentti-osiot. Siellä kaljamahaiset, ei-niin-hehkeät, keski-ikäiset sekä vielä vanhemmat Jormat ja Terot jatkuvasti arvostelemassa (kauniiden) naisten ulkonäköä. Sitten näin vielä kun joku oli kommentoinut erään viime kauden temppari-osallistujan painoa kävin stalkkaamassa kommentin tykkääjät ja siellä oli tykännyt kommasta joku itse tätä naista 5 kertaa isompi ukko. Temppari-nainen sentäs oli muuten kaunis, tämä mies ei sitäkään.

Miehet eivät tosiaan osaa ajatella omaa ulkonäköään kriittisesti.

Vierailija
314/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin kuvia ryhävalaista ja katsoin kuvia heistä. Upeita eläimiä, jotka elävät kunniakasta, tervehenkistä elämää merten syvyyksissä.

Katsoin vahingossa kuvia siiderivalaista ja -manaateista ja meinasi ykä lentää. Vastuuttomia otuksia, jotka elävät baarin huuruista elämäänsä

kantaen prismasta laatikkokaupalla sidukkaa valtavissa telttamaisissa kuoseissaan...

Vierailija
315/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö joka ei ole ollenkaan harmistuksissaan siintä ettei kelpasi ainakaan Kristianille niin mitä loukkaantumista aiheuttavaa  noissa puheissa silloin on? Jos joku puolitoistametrinen lihava hikky sanoo ettei tahtoisi pariutua hyvin lihavan kanssa niin raivostuttaisiko sekin?

Vierailija
316/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoitus ollut kertoa millaisen kumppanin tuo tyyppi haluaa. Tarkoitus oli purkaa vihaa ylipainoisia naisia kohtaan ja jonkinlainen aasinsilta piti kyhätä, että sai sanoa mitä halusi.

Jospa ne pikkasen laihtuiskin miehiä varten?

Eiköhän se ole miesten tehtävä laihtua. Suurempi osa miehistä kuin naisista on lihavia. Lisäksi miehillä on muutenkin huonommat elintavat ja eivät huolehdi ulkonäöstään. Käytöstapojen puutteesta ja naisvihasta ei varmaan tarvitse erikseen mainita.

Miehillä ei oikein ole varaa vaatia mitään, enemmistö on niin huonoja. Paljon huonompia kuin naiset.

Prosenttien ero. Monta toki, mutta prosenttien ero. Me läskit miehet otamme mielu

Luet, niin kuin koet?

Vierailija
317/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ylipainoinen

Ehkä sinun kannattaa opetella ymmärtämään. Luuletko oikeasti että tämä ei ole osa laajempaa ilmiötä? Joka vahingoittaa myös sinua.

Tiedän, että lihavuutta ei yleisesti pidetä tavoitteellisena ja kauniina asiana. Kaikilla on siihen oikeus. Ja vaikka kaikilla maailman ihmisillä on oikeus olla haluamatta lihavaa ihmistä kumppanikseen, eikä minun pidä siihen puuttua. En minäkään haluaisi itseäni lyhyempää miestä kumppanikseni.

Vierailija
318/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihava mies. Oonkohan  heiskarin mielestä ryhävalas, vai koskeeko vaan naisia sekin pilkkasana. 

Vierailija
319/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on pojille annettu platformi keskustella ja tämä on ainoa aihe, tyyli ja tapa, mitä he kykenevät tuottamaan? Puhumaan ihmisistä näin rumasti? Sitten ihmetellään pahoinvointia, viimeiset pari päivää uutisoitu kiusaamisesta ja sen kammottavista seuraamuksista, mutta näille pojille ei ole niin väliä, miten hänen mielipiteensä vaikuttavat keneenkään? Missä kulkeekin se raja, kiusaatko vai sanotko vain mielipidettäsi? Ja mistä tulee se tarve, puhua kenestäkään rumasti? Peiliin katsomisen paikka. No

Tuntuu että miehille olennainen osa miehuutta on häpäistä naisia. Sulkea ulos. Viedä ihmisyys. Moni tuntee itsensä mieheksi pääosin siksi että uskoo miehenä olevansa kaikkia naisia parempi. Vaikka olisi miehenä miten huono, aina voi ajatella että olen sentään kaikkien naisten yläpuolella. Muut miehet komppaavat.

Näillä on jotain pahasti vialla. Ei normaalit miehet noin käyttäydy.

Vierailija
320/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää jauhaa jonkun kommentista, ihan kuin ette itse koskaan sano mitään ikävää tai negatiivisen kuuloista.

Tässä kai se konteksti on se juttu. Kavereiden tai perheen kesken voi laukoa suoremmin asioita ja niin teen itsekin, mutta en mä vaikka työpaikalla sanoisi todellakaan sitä kaikkea, mitä vaikka kahden kesken hyvälle ystävälle. Tämä on julkinen podcast, joka on maksullisella alustalla, niin kyllä siellä kannattaa vähän miettiä, miten asioita muotoilee. On täysin ok et on mieltymyksiä, mutta sen voi tehdä ilman nimittelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi