Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
321/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikarilla saa aivan vapaasti olla omat mieltymyksensä ihan kuten meillä kaikilla. Asioita voi kuitenkin ilmaista eri tavoilla.

Miksi ei voinut yksinkertaisesti sanoa "En halua että puolisoni on lihava" tai "En halua että puolisoni on pahasti ylipainoinen"? Miksi on pakko käyttää rumaa ja kiusaavaa termiä? Puhutaan kuitenkin ihmisistä.

Tämä maailma olisi paljon parempi paikka jos olisimme edes hieman kiltimpiä toisillemme. 

Uskon että kyseinen Podcast on ideana sellanen että siellä jutellaan "guy talkia" eli sellasta locker room juttua. Ehkä naisille tulee yllätyksenä kuinka rumasti miehet puhuvat esimerkiksi lihavista naisist?. itellä jokus nuorena teininä puhuin viimeksi rumasti lihavista naisista, laitan iän piikkiin. Nyt vanhempana en sorru moiseen.

Samalla en halua edes tietää miten naiset puhuvat esim. lyhyistä miehistä :D voin vaan kuvitella kuinka ilkeää juttua tulee tyttöjenilloissa.

Vierailija
322/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin kuvia ryhävalaista ja katsoin kuvia heistä. Upeita eläimiä, jotka elävät kunniakasta, tervehenkistä elämää merten syvyyksissä.

Katsoin vahingossa kuvia siiderivalaista ja -manaateista ja meinasi ykä lentää. Vastuuttomia otuksia, jotka elävät baarin huuruista elämäänsä

kantaen prismasta laatikkokaupalla sidukkaa valtavissa telttamaisissa kuoseissaan...

Miksi ihmeessä sinua kiinnostaa noin paljon muiden ostokset ja sen vuoksi vielä mielesikin pahoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on pojille annettu platformi keskustella ja tämä on ainoa aihe, tyyli ja tapa, mitä he kykenevät tuottamaan? Puhumaan ihmisistä näin rumasti? Sitten ihmetellään pahoinvointia, viimeiset pari päivää uutisoitu kiusaamisesta ja sen kammottavista seuraamuksista, mutta näille pojille ei ole niin väliä, miten hänen mielipiteensä vaikuttavat keneenkään? Missä kulkeekin se raja, kiusaatko vai sanotko vain mielipidettäsi? Ja mistä tulee se tarve, puhua kenestäkään rumasti? Peiliin katsomisen paikka. No

Tuntuu että miehille olennainen osa miehuutta on häpäistä naisia. Sulkea ulos. Viedä ihmisyys. Moni tuntee itsensä mieheksi pääosin siksi että uskoo miehenä olevansa kaikkia naisia parempi. Vaikka olisi miehenä miten huono, aina voi ajatella että olen sentään kaikkien nai

Naiset ajattelevat omaa ulkonäköään kriittisesti ja mikä on tulos?  

Vierailija
324/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lihava mies. Oonkohan  heiskarin mielestä ryhävalas, vai koskeeko vaan naisia sekin pilkkasana. 

Sinä olet kaskelotti.

T:Kaskelotti

Vierailija
325/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisikään? 

Vierailija
326/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö joka ei ole ollenkaan harmistuksissaan siintä ettei kelpasi ainakaan Kristianille niin mitä loukkaantumista aiheuttavaa  noissa puheissa silloin on? Jos joku puolitoistametrinen lihava hikky sanoo ettei tahtoisi pariutua hyvin lihavan kanssa niin raivostuttaisiko sekin?

Jos hän olisikin sanonut noin, asia olisi ihan ok. Hän päätti kuitenkin nimitellä ihmisiä ryhävalaiksi.

Vierailija
327/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi minun pitäisi suuttua/loukkaantua siitä, että Kristian Heiskari ei halua minua kumppanikseen. En minäkään halua häntä. Tilanne siis win-win.

t. ylipainoinen

Ehkä sinun kannattaa opetella ymmärtämään. Luuletko oikeasti että tämä ei ole osa laajempaa ilmiötä? Joka vahingoittaa myös sinua.

Tiedän, että lihavuutta ei yleisesti pidetä tavoitteellisena ja kauniina asiana. Kaikilla on siihen oikeus. Ja vaikka kaikilla maailman ihmisillä on oikeus olla haluamatta lihavaa ihmistä kumppanikseen, eikä minun pidä siihen puuttua. En minäkään haluaisi itseäni lyhyempää miestä kumppanikseni.

Sinä et todellakaan näytä tajuavan. No, ole iloinen että me muut puhumme tästä. Toistaiseksi saat vielä huonompaa palkkaa, mutta ehkä korjaamme senkin.

Vierailija
328/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoitus ollut kertoa millaisen kumppanin tuo tyyppi haluaa. Tarkoitus oli purkaa vihaa ylipainoisia naisia kohtaan ja jonkinlainen aasinsilta piti kyhätä, että sai sanoa mitä halusi.

En minä vihaa lihavia naisia, minä en vain koe heitä seksuaalisesti haluttavina.

Vierailija
329/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi minun pitäisi suuttua/loukkaantua siitä, että Kristian Heiskari ei halua minua kumppanikseen. En minäkään halua häntä. Tilanne siis win-win.

t. ylipainoinen

Ehkä sinun kannattaa opetella ymmärtämään. Luuletko oikeasti että tämä ei ole osa laajempaa ilmiötä? Joka vahingoittaa myös sinua.

Tiedän, että lihavuutta ei yleisesti pidetä tavoitteellisena ja kauniina asiana. Kaikilla on siihen oikeus. Ja vaikka kaikilla maailman ihmisillä on oikeus olla haluamatta lihavaa ihmistä kumppanikseen, eikä minun pidä siihen puuttua. En minäkään haluaisi itseäni lyhyempää miestä kumppanikseni.

Eihän tässä siitä olekkaan kysymys, vaan asiattomasti kielenkäytöstä.

Vierailija
330/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sen niin väliä mitä hassunnäköinen, pieni ja kalju mies puhelee.

Aika jännä. Sinä haukut miestä ominaisuuksista, joihin tämä ei pysty vaikuttamaan, mutta tuo mies ei saa epäsuorasti arvostella ihmisiä huonoista elämäntapaVALINNOISTA, jotka johtavat lihavuuteen? Rumaa ja tekopyhää sinulta, hyi hyi. Tässähän tämä pähkinänkuoressa.

Laihimmat tuntemani ihmiset ovat pari nistiä ja anorektikko,  molemmat tietty tunnettuja terveistä elämäntavoistaan.

Vierailija
331/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ylipainoinen

Sinun heikko itsetuntosi inhosi itseäsi kohtaa vahingoittaa vain ja ainostaan sinua itseäsi.

Vierailija
332/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 prosenttia miehistä ei kuulemma halua reilusti ylipainoisia naista. Silti mun tuttavapiirissä monilla lihavilla naisilla on puoliso ja kaduilla näkee kaikenlaisia pareja. Mä olen normaalipainoinen eikä ole puolisoa, joskaan en sellaista varsinaisesti etsikään. Että tosielämässä nämä "totuudet" ei kyllä näy.

Vierailija
333/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään, sanoo ääneen sen mitä muut ei uskalla.

Vierailija
334/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää jauhaa jonkun kommentista, ihan kuin ette itse koskaan sano mitään ikävää tai negatiivisen kuuloista.

Tässä kai se konteksti on se juttu. Kavereiden tai perheen kesken voi laukoa suoremmin asioita ja niin teen itsekin, mutta en mä vaikka työpaikalla sanoisi todellakaan sitä kaikkea, mitä vaikka kahden kesken hyvälle ystävälle. Tämä on julkinen podcast, joka on maksullisella alustalla, niin kyllä siellä kannattaa vähän miettiä, miten asioita muotoilee. On täysin ok et on mieltymyksiä, mutta sen voi tehdä ilman nimittelyä.

Täytyy kyllä tähän sanoa, että lähipiiriini ei kuulu yhtäkään aikuista ihmistä, joka tuolla tavoin nimittelisi muita ihmisiä.

Vierailija
335/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikarilla saa aivan vapaasti olla omat mieltymyksensä ihan kuten meillä kaikilla. Asioita voi kuitenkin ilmaista eri tavoilla.

Miksi ei voinut yksinkertaisesti sanoa "En halua että puolisoni on lihava" tai "En halua että puolisoni on pahasti ylipainoinen"? Miksi on pakko käyttää rumaa ja kiusaavaa termiä? Puhutaan kuitenkin ihmisistä.

Tämä maailma olisi paljon parempi paikka jos olisimme edes hieman kiltimpiä toisillemme. 

Uskon että kyseinen Podcast on ideana sellanen että siellä jutellaan "guy talkia" eli sellasta locker room juttua. Ehkä naisille tulee yllätyksenä kuinka rumasti miehet puhuvat esimerkiksi lihavista naisist?. itellä jokus nuorena teininä puhuin viimeksi rumasti lihavista naisista, laitan iän piikkiin. Nyt vanhempana en sorru moiseen.

Samalla en halua edes tietää miten naiset puhuvat esim. lyhyistä miehistä :D vo

Miksi te rääväsuiset, häijyt ja sivistymättömät miehet yritätte aina yleistää että tällaisia me miehet olemme, näin miehet puhuvat.

Ei, vaan huonot miehet puhuvat noin. Eivät kaikki.

"Höhöhöö, kyllä sunkin mies näin puhuu sä et vaan tiedä höhöhö."

Vierailija
336/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoitus ollut kertoa millaisen kumppanin tuo tyyppi haluaa. Tarkoitus oli purkaa vihaa ylipainoisia naisia kohtaan ja jonkinlainen aasinsilta piti kyhätä, että sai sanoa mitä halusi.

Jospa ne pikkasen laihtuiskin miehiä varten?

LOL :D

"mun pitää laihtua siks, että saisin hyväksyntää kusipäiltä"

Vierailija
337/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelen että Krisun puheista kimpaantuneet pitivät häntä unelmavävynä ennen tuota Poscastia mutta pettyivät ja suuttuivat kun Krisu noilla sanoilla tietämättään ilmoitti ettei sitten tahtoisikaan heitä, että saisivatkin häneltä pakit jos menisivät iskemään t. ukko40

Vierailija
338/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ylipainoinen

Sinun heikko itsetuntosi inhosi itseäsi kohtaa vahingoittaa vain ja ainostaan sinua itseäsi.

Juu. Suljetaan silmät ja hyväksytään vääryydet. Sellaisella on aiemminkin ollut hyvät seuraukset...eiku.

Vierailija
339/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla en halua edes tietää miten naiset puhuvat esim. lyhyistä miehistä :D vo

En ole ikinä missään tyttöjen illassa puhunut yhdestäkään miehestä pahaa kuten eivät seuralaisetkaan, paitsi jos joku mies on käyttäytynyt huonosti. Kerran yksi täysin tuntematon mies huusi perääni ala-arvoista ulkonäöstäni ja sitä kyllä puitiin porukalla. Ystäväpiirissä on niin monennäköistä miestä enkä keksi, miksi heidän ulkonäköään pitäisi mollata.

Vierailija
340/1229 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuosta voi joko loukkaantua tai ottaa sen kevyemmin. EI joka vtun sanaa tarvitse alkaa analysoimaan. Ryhis voi olla ihan mitä vaan. Loukkaava tai vaikka hassu termi. Pointti nyt kuitenkin tuli selväksi, ei halua puolisoa joka on ylipainoinen omista valinnoistaan johtuen ja tuossa nyt ei ole mitään vikaa.

Pointti tuli selväksi, hän vihaa tiettyyn ryhmään kuuluvia ihmisiä ja haluaa koko maailman tietävän sen.

Vihaa? Sanoi "Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas"

Vihaaminen voisi olla sitä että sanoisi ettei ikinä haluaisi olla missään tekemisissä kenenkään ylipainoisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän