Susanna Sievinen IS:ssa - bileäidin puolustus
http: //www. iltasanomat. fi/plussa/
Susanna on mielestään entistäkin parempi äiti, vaikka tykkääkin bilettää. Voi olla, mutta tuntuu vähän siltä, että 34-vuotias Susanna yrittää elää kaksikymppisen elämää.
Kommentit (30)
Ja ovat ystävinäni pysyneet. Pitäisin heitä ehkä typerinä, jos ottaisivat silikonit. 15
Vierailija:
teet " selvää jälkeä" naisista jotka eivät imetä jos kohdallesi osuvat. Ja okei, ehkä typerästi kohdistettu se viesti just sinuun, mutta se oli kyllä tarkoitettu yleisesti tuo viesti.Ja siitä hullusta en nyt mee mitään sanomaan, tarvii kysyä kanssa eläjien mielipidettä asiasta XD
Toisilla rinnat (ja muukin iho) rupsahtaa helpommin ja aiemmin, kuin toisilla.
Onneksi olkoon hyvistä geeneistäsi, aihetta ylpeilyyn se ei kuitenkaan anna!
mieli käydä baareissa. Itse kuulun tähän sakkiin ja varmaan jo sen takia,että lapsena sain istua niissä isäni mukana tarpeeksi ja katsella humalaisia ihmisiä ja alkoholin käytön seurauksia.
No meni vähän asian vierestä. Kyllä varmasti jokainen perheellinen voi joitakin kertoja vuodessa käydä ravintoloissa,mutta jos se rajoittaa perhe-elämää ja lapset näkevät joka kuukausi,saatikka viikko äitinsä/isänsä humalassa tai kankkusessa,on se mielestäni liikaa.
Jos esim joka toinen vko on PAKKO käydä ravintolassa tai juoda muuten= se ongelma.
Karskahti vaan korvaan: mikä yhteys on itsetunnolla ja silikoneilla? En minä silikonirintoja laittanut jotta se parantaisi mun itsetuntoani joten ihmettelen vain tätä väittämää?! Toinen hassu luulo on et naiset laittaa silikonirinnat miesten/miehen takia. Tokko kukaan nyt niin hullu on
Vierailija:
Asemassani syö rankasti vakavasti otettavuutta, jos heiluisin yöelämässä. Puhumattakaan mitä se tekisi parisuhteelle.
Niin mitä se tekisi parisuhteelle? Eikö miehesi luota sinuun?
jos maitoa tulee alkuun paljon, tottakai iho venyy, ja sitten kun sisältö tyhjenee imetyksen loputtua, jää raskausarpia ja löysää nahkaa. toisilla on enemmän sidekudosta rintakudoksessa ja pysyy paremmin kasassa, toisille tulee lisää rasvaa, joka lisää täyteläisyyttä. yksilöitä on monia, ihan kuin naamavärkkejäkin jne.
Vierailija:
...kunnon tukevat ja rumat liivit pitää pukea päälleen heti, kun huomaa olevansa raskaana ja niitä on pidettävä vuorokausi ympäri imetyksen päättymiseen asti.
Kyllä tossa tilanteessa ymmärtää, jos alkaa tehdä mieli näyttää, että kelpaan vielä jollekulle. Mutten kyllä tosiaan lööppeihin itseäni myisi jo lasten takia! Onhan se vähän julmaa, että nainen odottaa ja imettää miehelle lapsia, ja sitten kun on " kaikki otettu irti naisesta mitä saadaan" , jätetään ja vaihdetaan nuorempaan ja ei-käytettyyn, näin karrikoiden sanoen.
Mutta nykyisin kyllä liikaa pidetään kuvissa nuoria ja silikonivuorattuja naisia, kaipa se yleinen naismakukin vähän sen mukaan muuttuu. tietty toivoisi ettei. itsekin silikoneja miettinyt ja harkinnut, mutta riskit, että homma menee pieleen ja muistoksi jää vieläkin kaameammat ja kipeät rinnat, ei houkuta. eikä se, että et ole enää " luonnollinen" koskaan sen jälkeen. kestääkö lasten kiipeillä ylitsesi, voitko harrastaa sukeltamista tai jotain vauhtilajeja jne... ja ilmeisesti ne pitää kuitenkin 15v välein vaihtaa... onko se sen väärti, ei ihan helposti ratkaistava kysymys. Jos oma mies tykkää ja hälle kelpaa, ei liene syytä leikkaukseen mennä. Tietenkin sitä haluaisi muutakin kuin vain " kelvata" , mutta olisiko seksi sen nautinnollisempaa leikkauksen jälkeenkään? Vai alkaisiko mies ehkä vierastaa, kuten olen kuullut joidenkin kammoksuvan epäaitoja rintoja?
Tässäpä mietittävää meille, jotka päätämme ko asioilla vaivaamme. :-)
miettijä
niin siinä ei auta
-maailman laadukkaimmat liivit
-kalliit raskausarpivoiteet
-ihmeaineet ja seerumit
vaan niin ne tissit lupsahtaa ja arvet raidoittaa mahanahkan. Itse olen rahojani haaskannut em. tuotteisiin ja voin kertoa, että ei kannata. Opetelkaa hyväksymään ittenne vaan.
Vierailija:
...kunnon tukevat ja rumat liivit pitää pukea päälleen heti, kun huomaa olevansa raskaana ja niitä on pidettävä vuorokausi ympäri imetyksen päättymiseen asti.Naiset roikottelevat missä lie pitsivirityksissä, nukkuvat ilman liivejä ja heräävät tukemaan rinrojaan vasta imetyksen alettua. Se on myöhäistä silloin. Rinnat alkavat kasvaa ja muuttua painavammiksi heti raskauden alettua.
Kolme raskautta ja imetystä on takana eikä rinnoilleni ole tapahtunut juuri mitään dramaattista. Ikä tietysti alkaa pian näkyä, mutta ihan täyteläiset ovat.
säälittää, koko nainen. Toisaalta juuri tuon erokriisin vuoksi on helpompi ymmärtää hänen käytöstään, mutta aika höpsön kuvan hän silti itsestään antaa. 30, olen samaa mieltä. Kuka miettii lasten etua tuolloin? Ihmiset ovat niin jumalattoman itsekeskeisiä nykyään. Ei tarvitse olla pullantuoksuinen äiti, eikä uhrata itseään, mutta ehkäpä aikuiset ihmiset voisivat silti vähän miettiä. Toisaalta kukaan ei voi varmaksi tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Toisaalta omalla käytöksellä yms. on myös varmasti merkitystä siihen, missä kunnossa oma parisuhde on/pysyy myös lasten ollessa pieniä. Tuskin huippu-uimarikaan mikään Mensan jäsen on, saati ruotsalainen missi ;)
Silikonit tai ei, se on jokaisen oma asia. Itse en niitä hanki, olen tyytyväinen itseeni näin ja myös muut asiat elämässäni tärkeitä ulkonäön lisäksi.
Järkyttävä leuhka ämmä, joka on aivan itse aiheuttanut rintojensa kuihtumisen. On aivan selvä asia, että kun laihtuu alipainoiseksi, niin rinnoista lähtee ensimmäisenä rasva ja jäljelle jää kinttaat. Näin on käynyt mm. siskolleni, joka kävi saman identiteettikriisin läpi, tosin vasta 40-vuotiaana.
Olen itse imettänyt kahta lastani molempia noin 8kk ja minulla on rinnat edelleen kuin ennenkin (olen nyt 34v). Painan 62 kg ja olen 175 cm, mutta olen aina huolehtinut itsestäni ja kropastani kuntoilun avulla ja välttänyt suurta painonputoamista.
Mitä taas naisten bilettämiseen tulee, niin ei todellakaan kuulu itsensä kanssa sinut olevalle ja itseään, lapsiaan ja perhettään arvostavalle käydä joka viikonloppu baarissa. Teen itse vastuullista työtä ja nautin vapaa-ajasta perheen ja lasten parissa, ja sovitan oman kuntoiluni lasten harrastusten mukaan. Asemassani syö rankasti vakavasti otettavuutta, jos heiluisin yöelämässä. Puhumattakaan mitä se tekisi parisuhteelle.