Perustavanlaatuinen elämänmuutos?
Tuntuu, että olen jumissa tilassa jossa en halua olla. Kaikki on vähän rempsallaan, fyysinen kunto, ura, harrastukset, tyyli... Tarvitsen jonkun 'motivaattorin' jotta saisin saisin tavoitteet saavutettua. Onko mitään onnistumistarinoita tai muita vinkkejä?
Kommentit (6)
Rakastuminen motivoi enemmän, kuin mikään muu. Ei ole tarjota onnistumistarinaa vaan ennemminkin samassa venessä ollaan tarina.
Minä erottuani säästin vuoden, sain vuorotteluvapaata, laitoin asuntoni vuokralle ja muutin ulkomaille. Opin englantia, sain paljon uusia kokemuksia ja kavereita, sekä löysin puolison.
Kaksi vaihtoehtoa, joku hyvä tapahtuma tai joku huono, jompikumpi sysää muutoksen liikkeelle.
Miten teillä on mennyt? Minä aloitan elämäntapamuutoksen nyt. Positiivisten ajatusten ajatteleminen useammin, kuumallakin päivittäinen ulkoilu aikaisin aamulla ja/tai myöhään illalla, hieman kevennetty ruokavalio, riittävä veden juonti, vaatteiden läpikäyminen (siisteys, tuuletus, huonot pois), enemmän hyvää kirjallisuutta ja vauvapalstalla käyntien harventaminen, ehkäpä jossain vaiheessa poissa pysyminenkin. Onko muita?
Hanki kriisi. Eroa ja ihastu. Siitä se lähtee rullaileen ihan itsekseen.