Kertokaa esimerkkejä flirttailusta, en ymmärrä mitä se on
Tuli mieleen tuosta parisuhteessa flirttailusta. Että mitä se parisuhteessa flirttailu tai flirttailu ylipäätään käytännössä on? Vääntäkää nyt ihan rautalangasta pliis. Olen aikuinen nainen enkä tajua.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Toki mä tuon katsoin ennen kuin täältä kyselin. Mut ei tuossa oikein niitä käytännön esimerkkejä ole.
Täällä toinen keski-ikäinen nainen, joka mielellään kuulisi lisää käytännön esimerkkejä. Voiko olla flirttailulle sokea? En tunnista, että minulle olisi flirttailtu tai, että itse tietoisesti flirttailisin. Olen kyllä välillä muutenkin vähän sokea hienovaraisille vihjailuille tai rivien välistä lukemisille.
se on sitä, että kysymättä omalle tai vieraalle miehelle työnnätte sormen pyllyyn.
Esimerkiksi katsoo toista silmiin intensiivisesti, keskustelun lomassa tai ihan muuten. Hymyilee toiselle ilman muuta syytä. Sanoo jotain vihjailevaa. Tekee vihjailevan eleen. Nämä nyt ainakin tuli mieleen.
Jos sitten taas tällaisia asioita ei osaa erottaa flirttinä muusta käytöksestä, niin siihen en osaa antaa neuvoa.
Se ainakin on, että siinä kun lähekkäin kesksutelee jostain joutavanppäiväisestä, niin antaa käsien vähän vaellella toisen vartalolla ja vaikka vähän puristaa perseestä.
Tulee heti ilmoitus poliisille seksuaalisesta häirinnästä! Jos menee vierasta naista koskettelemaan. Niitä saa vain katsoa ja sitäkin rajoitetusti. Sellainen on suomalainen nainen!
Varmaankin sitä että antaa hieman ymmärtää ilman että edes aikoo antaa. Ja mikäli synkkaa hyvin niin voi jatkaa siitä antamiseen.
Yleensä varatut flirttailee koska niillä ei mene mikään pieleen vaikkei toinen mukaan lähtisikään kun se vakipano oottelee kotona.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen keski-ikäinen nainen, joka mielellään kuulisi lisää käytännön esimerkkejä. Voiko olla flirttailulle sokea? En tunnista, että minulle olisi flirttailtu tai, että itse tietoisesti flirttailisin. Olen kyllä välillä muutenkin vähän sokea hienovaraisille vihjailuille tai rivien välistä lukemisille.
..hmmp. "käytännön esimerkkejä. Voiko olla flirttailulle sokea? En tunnista.." ? Aivan niin.
No ainakin kaksi(2) kappaletta, itse täältä löysin:
1. em.viestin kirkoittaja.
2. ap, lienee todellakin sellainen.
Ei muuta. (ja totta,'kyllä se sokea kanakin..' sanotaan)
AP ja "keski-ikäinen nainen" on palstan irstaita setä miehiä
Kun ruotsin kieliselle tytölle yrittää puhua ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sanottu, että: "Tuo nainen flirttaili minulle". En tajunnut itse tuossakaan kohtaa että mikä sitä flirttailua oli että ilmeisesti olen täyssokea tälle. Täällä siis keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että mä alan kohta epäillä itseäni ja sitä missä todellisuudessa elän. Neljä aloitustani viikon sisällä on täyttynyt näistä samoista syytöksistä 😳
Ap
Ja täällä kolmas keski-ikäinen nainen joka ei myöskään ymmärrä eikä ole havainnoinut tuollaista käytöstä ympärillään. Omasta mielestäni osaan muissa tilanteissa lukea kohtalaisesti vihjeitä ja rivien välistä mutta tämä on minulle täysin sokea piste.
Omasta kokemukset vähän ihmisestä riippuen, mutta flirttiä koen, jos...
1. Nainen kysyy kiinnostuksen kohteista, mitä arvostaa elämässä, arvoja ja mielipiteitä, niin sitten on halua tuttustua paremmin. Voin kysyä tekemistä ja varmuuden vuoksi sanoa "Olen kiinnostunut sinusta, mutta tutustutaan ensin" (Livenä se on vähän riskinä, mutta se parasta saada selväksi, onkos kiinnostunut. Tiedän, että miehille on raskasta, koska torjuminen pelko, joten sisua käyttöön)
2. Nainen kertoo haaveita, unelmia, jossa olisi vihjailttu parisuhde/kumppani, niin saisin miettiä itse, mitä ajattelen hänestä. Näkökulmien kertomana saan nopeasti selväksi. Toki Tinder saa mainitta, mutta tutustumisessa olis tärkeä.
3. Nainen, joka haluaa tutustua, on läsnä ja nähdä usein. Niin siihen pitää panostaa, jotta yhdessä vietetty ajan näkisi hänen naisena. Joten, anna kiinnostava kuva, mutta samaan aikaan tutustumisenhalu. Yritä sopia tapaamisia ja yhdessä näkemistä.
Sinkkumies, 22
Flirttailu ja seksuaalinen häirintä ainakin ovat kaksi eri asiaa.
M47
Koko elämä on flirttiä, aiheesta on paljon hyviä kirjoja joiden kirjoittaja on miestohtori ja sellaisia joiden kirjoittaja on naistohtori, kirjat joiden kirjoittajalla ei ole erityistä koulutusta, sekä kirjat joiden kirjoittaja on feministitohtori tai sodomiatohtori, kannattaa jättää hyllyyn. Lisäksi on kirjoja erityisesti kehonkielestä, sanattomasta viestinnästä, joka kaiken muun lisäksi on myös flirttailun kielioppi.
Ihminen, kuten muutkin eläimet, valitsevat seksuaalisen kumppaninsa flirttailemalla joko alitajuisesti tai tietoisesti. Muuta keinoa ei ole olemassa (eikä koskaan tule olemaan) parisuhteeseen pääsemiseksi, ainakaan sellaiseen joka on hyvä ja kestävää. Flirttailu on seksuaalista valintaa (sexual selection, mate choice).
Flirttailu voi alkaa vasta sen jälkeen kun seksuaalisesti tavoitteellinen (kiimassa oleva) ihminen on tavalla tai toisella pannut esille eli mainostaa seksuaalisuuttaan (sexual display), siis sanattomasti viestittää olevansa kiinnostunut/halukas. Tämä on suuressa määrin naisen tehtävä, sitä kutsutaan keimailuksi, koska miehen tehtäväksi evoluutio on pannut seksuaalisen avauksen tekemisen. Miehen kuitenkin kannattaa myös sanattomasti viestittää halukkuuttaan, vaikka se tuleekin selvästi ilmi siinä vaiheessa kun mies alkaa piirittämään keimailevaa naista. Nainen viestii (keimailee) mainostamalla niitä kykyjään joilla on suurta arvoa miehelle, eli hän mainostaa seksuaalisuuttaan, esimerkiksi pukeutumalla minihameeseen, koipi-reidet paljaina. Mies viestii Mersullaan, kartanollaan, tai lompakollaan joka on pullollaan huumoria tai karismaa, tai muilla ominaisuudellaan joilla on suurta arvoa piirittämälleen naiselle. /M67v
-
"Kaikessa tässä maailmassa on kyse seksistä, paitsi seksissä. Seksissä on kyse vallasta." - Oscar Wilde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että mä alan kohta epäillä itseäni ja sitä missä todellisuudessa elän. Neljä aloitustani viikon sisällä on täyttynyt näistä samoista syytöksistä 😳
Ap
Nuo syyttelijät ovat femakkoja sekä katkeroituneita ikänaisia (vaihdevuotisia tai wanhempia). Sisi miesvihaa kiehuvia naisia.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Flirttailu