Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAINEN: Minkä ikäisenä sait eniten huomiota ja iskuyrityksiä miehiltä?

Vierailija
01.04.2024 |

Nuorilla naisilla tähän ei vielä välttämättä ole paljoa perspektiiviä.

Superkaunis nelikymppinen Kristin Kreuk paljasti, että sai 15-vuotiaana eniten iskuyrityksiä

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 - 19 -vuotiaana. Aikuisilta miehiltä ja onhan tuo aika kuvottavaa ajatella, että oma lapsi alkaa olla siinä iässä, että kohta alkaa hänellä sama. Viime kesänä jo jotkut jonnet autosta hänelle huuteli jotain "hyvä perse" -juttuja, vaikka lapsi on vasta 12-vuotias, eikä tosiaankaan ole mitenkään "kypsän" näköinen, vaan ihan ikäisensä näkönen.

Vierailija
82/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täälläkin suomipojat mainosta että 20v on jo liian vanha heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-22 -vuotiaana jos yöelämästä puhutaan. Muutoin, (siis että kaupassa/kadulla joku on tullut iskemään) vanhemmalla iällä. Raskausaika oli erikoinen. Olin miehille täysin ilmaa kun kävelin vaikkapa kadulla ennen kuin odotin 22-vuotiaana esikoista. Helvetti sitä tuijotusten määrää ja iskuyrityksiä, kyselyjä saanko lapsen yksin. Wtf. En voi ymmärtää. Miksi yhtäkkiä tultiin iskemään, vaikka sitä ennen kukaan ei ollut kiinnostunut. Ja sen jälkeen taas sama juttu, kuin ennen raskautta. Miehet korkeintaan vilkaisivat ja katsoivat äkkiä pois. Etten vaan saisi ylimielisiä kuvitelmia, että joku olisi kiinnostunut.

Vierailija
84/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 - 35 v. Eniten huomiota tuli noin 25-vuotiaana.

Vierailija
85/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-42 suurin piirtein. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut juuri kukaan. Perheen perustin ekan miehen kanssa jolle kelpasin. Vääjäämättömän eron jälkeen huomasin olevani todella suosittu. En tajua mitä oli tapahtunut. Olin toki löytänyt tyylini ja ehkä ikäryhmässänl erotuin tuossa kohtaa edukseni kun olin aina ollut ikäistäni nuoremman näköinen ja sporttisena tyyppinä hyvässä kunnossa. 42-vuotiaana kohtasin elämäni rakkauden, sen jälkeen en ole muita enää nähnytkään. Ja kyllä ikä on alkanut nyt mussakin näkyä (olen lähes 50). Mieheni pitää silti edelleen viehättävänä, mikä riittää mulle. 

Vierailija
86/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-17v minulla. Aikuistuttuani ei enää monikaan ollut kiinnostunut ja nyt nelikymppisenä olen kuin ilmaa.

Vierailija
87/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-33 noin. Nyt en enää aikoihin,  kun on 45 mittarissa.

Vierailija
88/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenikäisenä, jos vaan liikun baareissa tai tapahtumissa. Nykyisin ei tule käytyä juuri missään. Kihkasormus sormessa, vaikkakaan ei silläkään tunnu olevan estettä iskemisyrityksiin. N55

En usko hetkeäkään että 55 vuotiasta naista tultaisiin usein iskemään. Uskooko kukaan näin naurettavia satuja?

Voi kuule, tietäisitpä vain. Et taida olla itse vielä vanhakaan, kun luulet satuja lukevasi. 

Vierailija
89/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-45 v. 

Vierailija
90/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-40. Nuorempana teininä ei juuri ollenkaan mutta sen jälkeen vientiä olisi riittänyt. Varattu olin kuitenkin 18v lähtien.

Vierailija
91/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 - 30

Vierailija
92/92 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-17 v. Miehet on todellakin ällöttäviä ahdistelijoita.