NAINEN: Minkä ikäisenä sait eniten huomiota ja iskuyrityksiä miehiltä?
Nuorilla naisilla tähän ei vielä välttämättä ole paljoa perspektiiviä.
Superkaunis nelikymppinen Kristin Kreuk paljasti, että sai 15-vuotiaana eniten iskuyrityksiä
Kommentit (92)
Kyllä tähän on minulla ihan eniten vaikuttanut se, milloin olen eniten liikkunut "ihmisten ilmoilla". Teininä en ollut yhtään suosittu, mutta n. 18v eteenpäin iskuyrityksiä on kyllä tullut aina jonkin verran. Varmaan silloin opiskeluaikoina eniten, toki eniten tuli myös liikuttua sellaisissa tilanteissa missä iskeminen on luontevaa. 35v ikään mennessä ei kuitenkaan vielä ole sitä tilannetta tullut, ettei kukaan koskaan yrittäisi iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tähän on minulla ihan eniten vaikuttanut se, milloin olen eniten liikkunut "ihmisten ilmoilla". Teininä en ollut yhtään suosittu, mutta n. 18v eteenpäin iskuyrityksiä on kyllä tullut aina jonkin verran. Varmaan silloin opiskeluaikoina eniten, toki eniten tuli myös liikuttua sellaisissa tilanteissa missä iskeminen on luontevaa. 35v ikään mennessä ei kuitenkaan vielä ole sitä tilannetta tullut, ettei kukaan koskaan yrittäisi iskeä.
Mitä se iskeminen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko iskuyritys sellainen että kysytään treffeille? Outoa tietää, että tälläistä tapahtuisi Suomessa.
Kyllä on kysytty treffeille jopa tyyliin keskellä katua. Ihan Suomessa. Olin silloin n. 23v. Myös työkaveri on yrittänyt iskeä, muutama asiakas (näistä nyt ei tiedä kuinka tosissaan he oli). Ja toki jos baariin menee niin aina joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iskuyritys sellainen että kysytään treffeille? Outoa tietää, että tälläistä tapahtuisi Suomessa.
Kyllä on kysytty treffeille jopa tyyliin keskellä katua. Ihan Suomessa. Olin silloin n. 23v. Myös työkaveri on yrittänyt iskeä, muutama asiakas (näistä nyt ei tiedä kuinka tosissaan he oli). Ja toki jos baariin menee niin aina joku.
Ok :) Oot varmaan tosi kaunis.
Inhottavaa sanoa mutta 13-15 vuotiiana. Seurustelin 36 vuotiaan kanssa ollessani 14, kun täytin 16 niin jätti minut , mutta todella monen kanssa tein seksiä kun olin 13-17 . Nyt 29 vuotiaana tajuaa että eihän se mitään rakkautta ollut oikeasti . Oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän alapeukkuja tulee niihin, joissa kerrotaan iskuyritysten tullee 30 ja siitä ylöspäin? Joku katkera nuoriin kallellaan oleva vanha ukko?
Niin, kyllähän jotkut oikeasti on paremman näköisiä vanhemmalla iällä. Tai ovat nuorempana olleet kovin epävarmoja joka heijastuu koko olemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän alapeukkuja tulee niihin, joissa kerrotaan iskuyritysten tullee 30 ja siitä ylöspäin? Joku katkera nuoriin kallellaan oleva vanha ukko?
Niin, kyllähän jotkut oikeasti on paremman näköisiä vanhemmalla iällä. Tai ovat nuorempana olleet kovin epävarmoja joka heijastuu koko olemukseen.
Mä oon epävarma ja ujo ja kukaan ei oo koskaan yrittänyt iskeä
Edelleen saman verran kuin parikymppisenä ja olen 44 v. Jos menen jonnekkin iltaa viettämään niin normaalisti 1-2 miestä on kiinnostuneen oloisia.
34 kun vietin sinkkukesää ja kävin paljon ulkona. Kadulla iskemistä oli eniten kun olin 20-25. Alaikäisenä sain onneksi olla suht rauhassa.
Kaikenikäisenä, jos vaan liikun baareissa tai tapahtumissa. Nykyisin ei tule käytyä juuri missään. Kihkasormus sormessa, vaikkakaan ei silläkään tunnu olevan estettä iskemisyrityksiin. N55
Vierailija kirjoitti:
Kaikenikäisenä, jos vaan liikun baareissa tai tapahtumissa. Nykyisin ei tule käytyä juuri missään. Kihkasormus sormessa, vaikkakaan ei silläkään tunnu olevan estettä iskemisyrityksiin. N55
En usko hetkeäkään että 55 vuotiasta naista tultaisiin usein iskemään. Uskooko kukaan näin naurettavia satuja?
Sitä ei ole vielä tapahtunut, mutta ehkä vanhenen kuin viini. t. n33
15-16-vuotiaana.
20-vuotiaana olin selvästi jo liian vanha, en ollut edes lihonnut tms.
23v-45v