NAINEN: Minkä ikäisenä sait eniten huomiota ja iskuyrityksiä miehiltä?
Nuorilla naisilla tähän ei vielä välttämättä ole paljoa perspektiiviä.
Superkaunis nelikymppinen Kristin Kreuk paljasti, että sai 15-vuotiaana eniten iskuyrityksiä
Kommentit (138)
35-42-vuotiaana. Nuorena olin ihan näkymätön miehille. Perheen perustin ensimmäisen sellaisen kanssa joka minut huomasi ja jolle kelpasin. Vääjäämättömän eron jälkeen huomasin yllätyksekseni olevani todella suosittu.
42-vuotiaana olin vielä paljon ikäistäni nuoremman näköinen mutta sitten jotenkin vanhenin ihan hetkessä. Se oli ihan mystistä kun elin ihan samanlaista elämää kuin aina.
Nyt olen jo lähempänä viittäkymppiä ja taas aika lailla näkymätön miehille. Sellaisessa flirttimielessä siis.
14 - 30-vuotiaana.
Noin 42-vuotiaana muutuin näkymättömäksi eli ohitseni katsotaan missä tahansa kuljinkaan. Eikä asiakaspalvelutilanteissa kukaan enää flirttaa ja hymyile, vaan saan jopa tylyn töykeää palvelua.
"Isketyksi" tuleminen riippuu aika paljon muista asioista kuin ulkonäöstä. Nuoria tyttöjä lähestytään usein paljon jopa aikuisten miesten toimesta (🤮) koska he eivät usein osaa pitää puoliaan. Suorimmat lähentely-yritykset koin 12-15-vuotiaana, siis silloin kun se oli RIKOS. Toisaalta vielä parikymppisenä lähestymistä oli vielä melko paljon ihan siksi, että kävin baareissa ym. paikoissa, joissa se on ylipäätään luontevaa. Kolmekymppisenä pokaileminen loppui kuin seinään, kun en enää laukannut viihteellä. Nyt olen nelikymppinen, ja joskus esim. kuntosalilla saattaa joku mies jututtaa niin hartaasti että ne motiivit tunnistaa, mutta yleensä ne menee sitten tiehensä kun mainitsen sivulauseessa aviomiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenikäisenä, jos vaan liikun baareissa tai tapahtumissa. Nykyisin ei tule käytyä juuri missään. Kihkasormus sormessa, vaikkakaan ei silläkään tunnu olevan estettä iskemisyrityksiin. N55
En usko hetkeäkään että 55 vuotiasta naista tultaisiin usein iskemään. Uskooko kukaan näin naurettavia satuja?
Todella harvinaista että mummo on kuuma. Toki kunnonn jurrissa joku kloppi voi sortua jos rouva oikein tyrkyttää.
Juu, valitettavasti se "naisen" kuumin vaihe vaikuttaa miesten mielestä olevan siinä 10-15-vuotiaana. Ala-asteella ekan kerran tuli joku aikuinen mies kommentoimaan tissejä. 30+ lähtien on saanut olla jo aika rauhassa, ja eipä tässä ole todellakaan näiden hurmureiden huomiota tullut kaivattuakaan.
Ikävuosien 20-52v välillä, nyt olen 52v. Nyt jutulle eivät tule enää 20-vuotiaat vaan n. 40-65-vuotiaat. En ole ruma enkä huomattavan kaunis. Pidän itsestäni huolta ja oon mukava ja viehättävä. Ehkä siksi edelleen miehet huomioivat.
En minkään ikäisenä, olen aina ollut näkymätön miehille, parhaillaan miehet olleet peruskohteliaita.
Nyt yli 67 vuotiaana kaiken maailman ällötykset yrittää iskeä joka paikassa, en kestä ajatusta mikä vienti on muutaman vuoden päästä kun tuntuu että kiihtyy kysyntä vuosi vuodelta.
15-16 v. Tai silloin yritettiin ostaa seksuaalisia palveluita. Olin tosi lyhyt, laiha ja näytin noin 12-vuotiaalta.
Nainen on parhaimmillaan keskimäärin 14-20 v.
Näin varmaan kaikki muistaa nämä, onhan se elämää järisyttävä tapahtuma.
17v-35v eniten. Ja ei tosiaan vähempää 35v kun aiemmin. Siitä se rupes pikku hiljaa menemään alaspäin, ja nyt 50 v:nä saan aina välillä katseita, mutta ei lähestymisiä enää, thank goodness😊.
En käy baareissa, ravintoloissa jne, vaan puhun lähestymisistä ihan jokapäiväisissä paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillaan keskimäärin 14-20 v.
No minä olin parhaimmillani (siis ulkonäkö) 17-35v.
Jännityksella odotan, milloin alkaa. No ainakin vaihtarit alkaa, jos ei muuta.
En ole saanut kumpaakaan osakseni missään iässä enkä usko että tilanne muuksi muuttuu tulevaisuudessakaan vaikka ei siihen yhtä kiinnostunutta miestä enempää tarvitsisikaan.
N49
Itse olan tällä hetkellä 52v. Saan kyllä paljon huomiota miehiltä jos siis yksinään kuljen. Tähän kyllä vaikuttaa se että olen avoin ihmisille. Osaan keskustella ja tykkään kuunnella ihmisiä.
Jos olemme mieheni kanssa reisussa niin hän usein tokasee että sulla kestäis noin puolituntia kun joku tarjois sulle juotavaa tai ehdottais jotain muuta.
Olen ihan keskinkertaisen näköinen, toki huoliteltu ja itsevarma itsestäni.