NAINEN: Minkä ikäisenä sait eniten huomiota ja iskuyrityksiä miehiltä?
Nuorilla naisilla tähän ei vielä välttämättä ole paljoa perspektiiviä.
Superkaunis nelikymppinen Kristin Kreuk paljasti, että sai 15-vuotiaana eniten iskuyrityksiä
Kommentit (92)
15-35 eniten. Nyt nelivitosena harvemmin ja asialla aina vanhemmat miehet.
28-35.v. Nyt 40.v ja hieman on hidastunut.
Koen kyllä tuolloin itsekin olleeni parhaimmillani, vaikka aina minulla on ottajia kyllä ollut ja on edelleenkin.
23 - 28-vuotiaana. Olin vihdoin lihonut normaalipainoiseksi ja nuoruuden akne parantunut.
16-50- vuotiaana. Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.
Enpä ole tullut huomanneeksi.
Vinkki: se jota töllötetään ei ole se joka töllöttää.
22-24v. Ennen ja jälkeen tämän olen ollut täysin näkymätön miehille. En tiedä mistä johtuu. Onneksi sain aviomieheni napattua tänä aikana.
Voiko joku sitten kertoa mikä on tälläinen "iskuyritys"? Mua kun on lähestyneet eli tulleet jutelleet monet miehet elämäni aikana,mutta niin ovat naisetkin joten mistä tietää että kyseessä on juuri iskuyritys? Vai eikö se ole iskuyritys jos ei pyydetä esim numeroa tai treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Ai jollain kepillä vai
No jaa- niin, voithan sinä laskea vaikka ne
yritykset. Veikkaa jotain viittä-kuutta ikävuotta ja pihaleikkejä. Silloinhan pojat keppien kanssa heiluu.
Minulla iskuyrityksiä baareissa ja liikuntapaikoilla eniten oli joskus ~28-34 vuoden iässä.
34-49 v. Lapsena ja nuorena olin hyvin arka.
32v. Johtuu kyllä varmaan siitä, että asuin silloin ulkomailla. Suomessa miehet lähinnä katsoivat nenän vartta pitkin ja huorittelivat. Tajusin vasta myöhemmin nelikymppisenä, että olin nuorena oikeasti kaunis, ehkä se haukkuminen oli miesten (poikien) tapa käsitellä omaa huonoa itseluottamustaan.
Ihme juttu, 49 vuotiaasta kuumin aika! Tätä on jatkunut jo kolme vuotta.
Olen ollut naimisissa ja pitkissä suhteissa. Nykyään sinkku.
En tiedä miksi mutta nyt on ollut vientiä. Enkä ole edes hoikka vaan bmi 27 mutta liikun paljon ja en tiedä, mikä on kun miehet -5 v +10 omasta iästä on alkaneet viestitellä ym.
Mua on useat miehet lähestyneet mutta kun huomaavat etten osaa puhua mitään "small talkkia" niin poistuvat hiljaisin askelin paikalta. Koskaan en saanut selville oliko nämä siis "iskuyrityksiä". Mulla on siis estynyt persoonallisuus, Oma mieheni tapasin 26v netissä.
16-35