Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotoisa 2024

Vierailija
01.04.2024 |

Uusi kausi alkoi tänään. Kiva ohjelma muuten paitsi taas turhaa naureskelua varsinkin tuon Viljan osalta.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kotoisa - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (296)

Vierailija
181/296 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kämpässä ei ollut laitettu tikkua ristiin sisustuksen eteen vuosikymmeniin, kunnon kasarikämppä. Lopputulos oli kerrassaan upea! 

Vierailija
182/296 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyyden haamut. Eiköhän ne ole usein  makkarissa.  Itse vähän samassa elämäntilanteessa uusimme makkarin täysin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/296 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Helka suunnitteli upean pihan jaksossa 7! Ehkä paras koskaan näkemäni muutos! 

Vierailija
184/296 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jakson rivari oli tosi täynnä kaikenlaista sälää. Joka nurkassa ja pöydillä. Jo pelkkä siivous ja tavaroiden karsiminen olisi auttanut paljon. Jos emäntä tykkäsi tehdä taidetta keittiön pöydällä, niin kyllä hän varmasti tekee sitä edelleenkin siinä pienellä uudella sivupöydällä. Ja jos ketsuppipurkkia ja muropakettia ei oltu saatu kaappiin niin tuskinpa niitä remontinkaan jälkeen sinne saadaan, vaikka kaappeja olikin lisätty. Vanhat tavat kun istuvat tiukassa. Ja ruokapöydän alle olisi pitänyt pistää matto. Tuolit kuluttavat parketin nopeasti entiseen kuntoon. Vaikka siivouksen kannalta maton kiskominen pöydän alta onkin aika työlästä jos pelkkä imurointi ei riitä. 

Vierailija
185/296 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sisustushan oli perintökaappia lukuunottamatta käytettynä saatu sieltä täältä.

Vierailija
186/296 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä jaksossa mua ihmetytti tuon miehen asenne. Että minä en muuta tänne, ennekuin menneisyyden haamut on siivottu pois. Ihme käskyttäjä ja uhriutuja ja naama kuin joku naamio. Miten noin eloisa nainen on valinnut tuollaisen aleksityymikon. No muutos sinänsä oli upea, mutta todennäköisesti nuo rojuläjät siellä täällä on viikossa pitkin pöytiä. Siinäpä mies sitten siivoilee.

Vierailija
187/296 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viljaa, olis mukavaa tempasta pakaraan:)

T.Raffe

hahahah se ottas susta niska-pers otteella kii ja oisit kankaalla just

Vierailija
188/296 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Kotoisa on symppisohjelma ilman turhaa piilomainontaa. Huvila&Huussi häviää 100-0. 

Vierailija
189/296 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakso 6 katsottu. Vantaan rivarin sisustus ennen muutosta, aivan järkyttävä. Joillain ei vain ole tippaakaan sisustussilmää. Muutos suht ok, itse en tosin pidä ruosteenpunaisesta väristä keittiössä enkä noin modernista. Olkkariin olisi voinut laittaa isomman maton sohvan kanssa ja ruokailutilaan myös maton ja pöytä olisi voinut olla rouheaa puuta, ei kliinisen valkoinen.

Eniten ihmettelin tässä jaksossa, eiköhän ne menneisyyden haamut olisi pitänyt häätää yläkerrasta, eli makkarista. Ja niitähän ei näytetty laisinkaan.

Tässä näky selvästi kun ei osata karsia tavaraa, se jää pöydille lojumaan. Keittiön osalta remppa oli ok. 

Ehkä makuuhuone remontoitiin myös, mutta olivat sopineet, että sitä ei näytetä TVssä.

Vierailija
190/296 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalon remontista tuli kyllä upea. Varsinkin ne punaiset keittiön kaapit olivat neronleimaus Seijalta. 

Vierailija
191/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea kalliopihan muutos ryteiköstä toimivaksi, hieno!

Vierailija
192/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo asukkaat eivät ole tähänkään asti olleet mitään pihaihmisiä ei varmaan ole jatkossakaan.

Vanha piha täys ryteikkö, edes vanhoja rakennusjätteitä ei viety pois. 

Vierailija
193/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Kotoisa on symppisohjelma ilman turhaa piilomainontaa. Huvila&Huussi häviää 100-0. 

Juuri näin. 

Vierailija
194/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin onnellinen kun ruudussa alkoi uusi kausi Australian remppa vai muutto. Niissä taloissa on todella jotain nähtävää.

J a kalliopiha kotoisassa, rytöläjästä kivituhkapihaksi ! Iso muutos, vau !

Vierailija
195/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo asukkaat eivät ole tähänkään asti olleet mitään pihaihmisiä ei varmaan ole jatkossakaan.

Kauanko olivat asuneet siinä talossa? Osa jätteistä oli aiemmilta omistajilta. Ostivat talon naisen vanhemmilta. Se on tainnut olla sitä ikäpolvea, jota pihanlaitto ei välttämättä ole kiinnostanut.

Itse ihmettelin, että sanoivat terassin olleen juuri valmistunut. Miksi tekivät sen samana kesänä, kun olivat mukana piharemonttiohjelmassa? 

Vierailija
196/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo.

En vaan ymmärtänyt "perinnegrilliä" ja sen paikkaa. Eihän se missään tapauksessa ollut turvallinen käytössä, mutta kyllä sillä pari kertaa kesässä makkarat lämmittää. Muutenkin siellä missä ei ollut mitään.

Myös palju oli sijoitettu oudosti. Omalla tontilla ok, mutta naapurin pihatien varteen? En mä haluaisi niin avarassa ja kulkuisessa paikassa kylpeä. Jos vielä utelias ja puhelias naapuri, niin sehän on aina siinä aidalla vänkyttämässä.

Yksi mikä mua näissä kohteissa hämmästyttää jatkuvasti. Ruokapöytä järjestäen taivasalla. Nyt katto oikein loppu, kun pöydän sijoitus alkoi.

Edellisessä ohjelmassa rakensivat pergolan ympärille ja pari puuta päälle. Ei mitään suojaa säältä! (Saatto olla toinen ohjelma, mutta samaan sortuvat)

Jos rahat loppuu kesken, niin vähempi kivituhka riittäis.

Tuntu kyllä, että asukkaat halus jotain fantasiaa. Luulevat olevansa puutarhaihmisiä, kunhan joku sen tekee valmiiksi. Se kaulustarha oli mun mielestä heille aivan liian massiivinen. Ei niitä kiinnosta huoltaa sitä.

Oli paljon puhuva se pyyntö, että kasvihuone, mutta kahvipaikaksi. Sinä kiteytyi rehellinen pyyntö, halu.

Kunpa se kasvihuone olisi sitten tehty kunnon olopaikaksi lämppäreineen. Sinne olisi katon alle saanut ruokaryhmän, eikä vaan rimpulaa istuinpaikkaa. Syksy oli jo ovella.

Vierailija
197/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kun vertaa, niin minuuttimääräisesti Kotoisassa on piilomainontaa runsaasti enemmän. 😂

No, ehkä tässä formaatissa se ei ole turhaa.

Vierailija
198/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olivat asuneet siinä talossa? Osa jätteistä oli aiemmilta omistajilta. Ostivat talon naisen vanhemmilta. Se on tainnut olla sitä ikäpolvea, jota pihanlaitto ei välttämättä ole kiinnostanut.

Itse ihmettelin, että sanoivat terassin olleen juuri valmistunut. Miksi tekivät sen samana kesänä, kun olivat mukana piharemonttiohjelmassa? 

Voisko ajatella, ettei vielä tienneet? Tuo muutos tehtiin syksyllä. Tai Ehkä ei halunneet koko kesää olla ilman terassia.

Vierailija
199/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakso 6 katsottu. Vantaan rivarin sisustus ennen muutosta, aivan järkyttävä. Joillain ei vain ole tippaakaan sisustussilmää. Muutos suht ok, itse en tosin pidä ruosteenpunaisesta väristä keittiössä enkä noin modernista. Olkkariin olisi voinut laittaa isomman maton sohvan kanssa ja ruokailutilaan myös maton ja pöytä olisi voinut olla rouheaa puuta, ei kliinisen valkoinen.

Eniten ihmettelin tässä jaksossa, eiköhän ne menneisyyden haamut olisi pitänyt häätää yläkerrasta, eli makkarista. Ja niitähän ei näytetty laisinkaan.

Tässä näky selvästi kun ei osata karsia tavaraa, se jää pöydille lojumaan. Keittiön osalta remppa oli ok. 

Ehkä makuuhuone remontoitiin myös, mutta olivat sopineet, että sitä ei näytetä TVssä.

No siellä makkarissa ei välttämättä ole paljon muuta kuin sänky ja luultavasti on hankittu jo uusi ja jos seinät ja lattia siellä ovat ok, niin ei ole tarpeen pahemmin remontoida.

Vierailija
200/296 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat olivat ehkä jo aika iäkkäitä, eivätkä varmaan jaksaneet tai pystyneet enää hoitamaan pihaa - ja siinä yksi syy talostakin luopumiseen. En usko, että on mitään "ikäpolvea, jota pihan laitto ei välttämättä ole kiinnostanut" vaan päinvastoin pihat ovat olleet hoidettuja ja nättejä, kun ei ole ravattu kaiken maailman harrastuksissa ja ulkomaanreissuilla.

Ehkä terassi oli ollut jo tekeillä ennen kuin tiesivät pääsystä ohjelmaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi