Kotoisa 2024
Uusi kausi alkoi tänään. Kiva ohjelma muuten paitsi taas turhaa naureskelua varsinkin tuon Viljan osalta.
Katso lähetysajat : Kotoisa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Painajainen koiran omistajalle...suunnitelmasta unohtui nyt tosiaan kokonaan tuo koira....valkoiset lattiat, ja sohvat, huhhuh
Ei sen elukan paikka edes ole sohvalla! Se on koira. Sen paikka on lattialla, omassa korissa!
Kotoisa-ohjelma huipentui siihen että saatiin Kotoisan juontajalle itselleen uusi piha? No kiva.
Seijan pihan valkoiset kivet: kokemuksesta voin sanoa, että ne eivät todella pysy valkoisena, tulee lehtivihreää ja muuta likaa. Tontilla näkyi olevan lehtipuita, kiva haravoida. Tai sitten kehtipuhallin laulaa.
Toki itsellä on vain 1 m2:n ala (kukkamaa) valkoisia kiviä. Valkoiset kivet ei sovi pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajainen koiran omistajalle...suunnitelmasta unohtui nyt tosiaan kokonaan tuo koira....valkoiset lattiat, ja sohvat, huhhuh
Ei sen elukan paikka edes ole sohvalla! Se on koira. Sen paikka on lattialla, omassa korissa!
Koiraa ei muuten kutsuta elukaksi!
Ja asia on niin, että minun koti, minun säännöt. Koira on sohvallani, jos niin haluan.
Kausi 5 jakso 2, yksiön remontti. Miten kukaan on ikinä voinut antaa luvan laittaa vessan ja keittiön samaan hormiin painovoimaisessa ilmanvaihdossa.
Mukava paskoa bolognesen tuoksussa, ikävä safkata paskan hajussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraa ei muuten kutsuta elukaksi!
Ja asia on niin, että minun koti, minun säännöt. Koira on sohvallani, jos niin haluan.
ON se elukka. Mä sanon, mun säännöt, elukka.
Tykkäsin Seijan ja Tomin pihan remontista, erityisesti siitä tulipaikan suunnittelusta. Ne penkit olivat upeat ja niiden alle sai siististi ja kätevästi puut varastoon. Pihasta tuli helppohoitoinen ja puiden ja pensaiden ympäristöt näyttävät nyt siisteiltä eivätkä kerää rikkaruohoja. Ja koska Seija tykkää kulkea pihalla paljain jaloin, isot terassit ovat kätevät (nyt kun niistä ei tule tikkuja jalanpohjaan).
https://img.ilcdn.fi/GSQlapcwoJ8HKJafjAqrw9TR-2I=/full-fit-in/2048x0/im…
https://img.ilcdn.fi/FtnqNvErR1LU1M2TwUA8yyZHzmg=/full-fit-in/2048x0/im…
Seija on erittäin kiitollinen ja innoissaan kokemuksesta
Erika sai upean pihan. On nuo taitureita .
Erika on varmaan ihan tyytyväinen pihaansa, kunnes syksyn tullen kaikki nuo pakkasta kestämättömät eksoottiset ruukkukasvit pitää raahata johonkin varastoon. 😅
Ja samoin noi terassilautojen kolot täynnä lehtiä,havuja yms.
Tässä siis päällystettiin se piha. Voi hyvänen aika. Olis nyt vaikka istuttanut omenapuita, marjapensaita, ruusupuskia, mitä vaan! Sinne siimekseen sit joku ihana pöytäryhmä istuskeluun.
Ne ohjelmat ( kotoisa ja huvila/huussi), joissa on hetero-ihmiset mukana, katson.