Pariisi vai Lontoo?
Kumpaa suosittelisit? Rahat on 5 päivän matkaan tämän kuun aikana? Lontoossa kävin 1996, mutta se on varmaan paljon muuttunut? Pariisissa on kai nyrpeä jos ei ranska suju hyvin?
Kommentit (36)
Lontoossa ei ole Pariisin leivoksia ja se on iso puute ihanassa Lontoossa.
Jos olet Lontoossa jo käynyt, kannattaa katsastaa Pariisi. Monet kai pettyvät, jos on jotain satukirjamaisia kuvitelmia, kannattaa ottaa se vain kaupunkina muiden joukossa. Se on kuitenkin tosi kaunis kaupunki esim. Lontooseen verrattuna Kannattaa perehtyä hyvin etukäteen ja suunnitella, mitä haluaa nähdä. Englannilla kyllä pärjää, kunhan muistaa sanoa Bonjour ja Merci.
Kyllä Lontoossa on mukavampi ja rennompi meininki.
Vierailija kirjoitti:
Pariisissa on luteita.
Niin on Lontoossakin, vähintään yhtä paljon. Kaikki tavarat kannattaa matkan jälkeen käsitellä, koska puremapoukamat voivat tulla iholla näkyviin vasta yli 2 viikkoa piston jälkeen.
Parisiilaiset ovat aivan mukavia kun sanot merci ja bonjour
Pariisi on olympialaisten jäljiltä supersiisti suurkaupunki. Nyt on paras hetki käydä.
Olen ollut 4 kertaa Pariisissa ja kerran Lontoossa, mutta menisin silti Pariisiin. Pariisissa on vaan sitä jotain, vaikka kyllä Lontookin ihan kiva oli.
Ei enää kumpaankaan. Pariisi ei ole enää Pariisi eikä Lontoo ole enää Lontoo muutoin kuin nimeltään.
Lontoo. Olen asunut Pariisissa, ei ole ikävä. Lontoo on enemmän mun makuun :)
Pariisi on muuttunut todella paljon huonompaan suuntaan, ryöstöjä ym levottomampaa kuin aikaisemmin. Ystäväni asuu siellä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole käynyt Pariisissa, niin kyllä siellä kannattaa kerran elämässään käydä.
miksi
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän ap meni?
Päätimmekin viettää viikon Forssassa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Pariisissa monta kertaa, se on yksi lempipaikoistani. Kyllä siellä englannilla pärjää. Siihen päälle bon jour ja merci. Siellä on ihania puistoja, ja tietysti Louvre ja muut taidemuseot. Puhumattakaan Eiffelistä, Riemukaaresta, Vapaudenpatsaasta sun muista kuuluista rakennuksista. Sacre Cœur ja Luxemburgin puisto ovat ihania. En tiedä, joko Notre Dameen pääsee. Suosittelen Baletti- ja oopperataloa.
Vapaudenpatsas Pariisissa.
Pariisi ilman muuta!