Tuijotatteko todella komeita miehiä?
Näin ruokakaupassa aivan järjettömän komean miehen, sellaisia näkee kerran kymmenessä vuodessa. Tajusin tuijottavani, mutten voinut lopettaakaan. Mitä te muut teette, jos näette jonkun poikkeuksellisen komistuksen?
Kommentit (24)
Kyllähän sen huomaa ja tulee tuijotettuakin.
Päivittäin tuijotan. Omaa miestäni.
Kerran Roomassa kävimme kahtena päivänä samassa ravintolassa, ilm. Yksi perhe omisti tämän. Perheen pojat kaikki tarjoilijoita. Vanhin poika oli kyllä komein jonka ikinä nähnyt. Vielä nämä kaikki tyylikkäitä kuten Roomassa tapana.
Toisen kerran Lontoossa ravintolassa, täälläkin ravintolassa tosi komea tarjoilija, Hollywood näyttelijän tasoa.
Kolmannen kerran toinen ravintola, taas Lontoossa, piti kyllä tuijottaa, oli niin komea ja tyylikäs.
En ole aikoihin nähnyt komeaa miestä. Ehkä kolme vuotta sitten Tampereen Tesomalla ruokaravintolassa komean poliisin.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin tuijotan. Omaa miestäni.
Hui! Creepy.
Komeita en uskalla edes vilkaista. Muuten mukavan näköisiä kyllä vilkuilen ja he myös vilkuilevat takaisin. Harmi, etteivät nämä vilkuilut johda koskaan mihinkään ja oon vuodesta toiseen sinkku :(
Salilla tuijottelen, huomaan kun silläkin alkaa jäykistyä. Mulla valuu jo siinä vaiheessa kiimalima jäykästä pienikiveksisestä kalusta.
Vierailija kirjoitti:
Salilla tuijottelen, huomaan kun silläkin alkaa jäykistyä. Mulla valuu jo siinä vaiheessa kiimalima jäykästä pienikiveksisestä kalusta.
Kiva, että sullakin sananvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Komeita en uskalla edes vilkaista. Muuten mukavan näköisiä kyllä vilkuilen ja he myös vilkuilevat takaisin. Harmi, etteivät nämä vilkuilut johda koskaan mihinkään ja oon vuodesta toiseen sinkku :(
On se naisen elämä vaikeata kun ei edes voi mennä juttelemaan miehille.
Vierailija kirjoitti:
Kokeileppas pientä hymyä vilkuilun lisäksi, se voisi toimia, ainakin minulle on toiminut kun nainen on merkiksi hymyillyt.
Kaikkein komeimman miehen nähnyt yliopiston kuppilan kassalla. En tiedä oliko joku vierailija, proffa tai muu? Piti kyllä tuijottaa että miten noin komea mies oli joutunut tänne. Silmät tosi komeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut niin monet pakit, etten todellakaan uskalla asettaa itseäni enää naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei kannata, kukaan mies ei halua tyrkkyä naista, sehän on voinut jutella jonkun toisenkin miehen kanssa. Jollei mies tule juttelemaan, hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut naisesta, tai on muuten vaan veltto ja aikaansaamaton.
En tuijota pitkään.