Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä jos sunnuntaikorvaukset ja iltälisät poistetaan

Vierailija
01.04.2024 |

Ja saikkupäivät palkattomaksi. Ei meille akateemisillekaan mitään lisiä makseta, ei tarvi maksaa duunareillekaan. 

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen aivopieru sieltä sitten. Mä lopetan sitten työt hoitajana jos viedään lisät. 

No nii...perussarisairaanhoitaja siellä taas kiristää sairaita kansalaisia ja veronmaksajia. Ihmettelen, miksi sairaanhoitajat on ikinä tuolle alalle hakeutuneet tai miksi eivät hakeudu sieltä pois, kun se vaikuttaa olevan niin hirveän vastenmielistä työtä. 

Missä kirjoitin, että on vastenmielistä hommaa? Nyt oli kyse siitä, että jotkut haluaa puuttua noihin lisiin. Kyllä mulle ilta ja viikonloput on täysin eri asia kuin aamuvuorot. Ne on haittakorvauksia huonoista työvuoroista. Yövuoroista saisi olla nykyistä paremmat lisät koska yövuorot tunnetusti aiheuttaa terveyshaittoja.

Vierailija
22/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs äänestitte persuja vaikka olette duunareita? Tämä siis ketjun kommentoijille... t. Ap

Miten persut tähän liittyvät? Eivät ole viemässä kenenkään lisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saan ylityökorvaukset samoilla kertoimilla kuin meidän duunaritkin.

-DI

Vierailija
24/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä varmasti esim Filippiineiltä riittää motivoituneempia työntekijöitä siaraanhoitajiksi vaikka ilman lisiä. Suomalaiset hoitsut vaan vuodesta toiseen valittaa miten kaikki on niin huonosti. Vahtakaa jo alaa. 

No sielläpä sitten arvot antaako hoitaja 100mg vai 100g lääkettä, koskaa hoono soomi mina ei ymmarra. 

Vierailija
25/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos lisät poistetaan. Ulkomaalaiset työntekijät ottavat mielellään työn vastaan vaikka ei saisikaan sunnuntailisää.

Hyvä jos sinua ei haittaa, että tuleva hoitajasi ei ymmärrä, mitä puhut etkä sinä ymmärrä, mitä hän puhuu. Mummollani kävi hoitaja, joka ei ymmärtänyt sanaa kenkä. Että onnea vaan tulevaisuuteen ulkomaalaisten hoidettavana. 

Vierailija
26/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä varmasti esim Filippiineiltä riittää motivoituneempia työntekijöitä siaraanhoitajiksi vaikka ilman lisiä. Suomalaiset hoitsut vaan vuodesta toiseen valittaa miten kaikki on niin huonosti. Vahtakaa jo alaa. 

No sielläpä sitten arvot antaako hoitaja 100mg vai 100g lääkettä, koskaa hoono soomi mina ei ymmarra. 

No kai ne voi käydä kielikurssit ennen töitä. ja ei se suomihoitajakaan itse päätä paljonko lääkettä annetaan, lääkäri sen määrää. 

Vierailija
27/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai ne voi käydä kielikurssit ennen töitä. ja ei se suomihoitajakaan itse päätä paljonko lääkettä annetaan, lääkäri sen määrää. 

No mitäpä lottoot voivatko, kun eivät ne nytkään käy? :D Ja kukas ne työt sillä aikaa tekee, kun ulkkarit ovat kielikurssilla? 

Vierailija
28/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos lisät poistetaan. Ulkomaalaiset työntekijät ottavat mielellään työn vastaan vaikka ei saisikaan sunnuntailisää.

Hyvä jos sinua ei haittaa, että tuleva hoitajasi ei ymmärrä, mitä puhut etkä sinä ymmärrä, mitä hän puhuu. Mummollani kävi hoitaja, joka ei ymmärtänyt sanaa kenkä. Että onnea vaan tulevaisuuteen ulkomaalaisten hoidettavana. 

Eikö mummosi osaa englantia? Tätä ongelmaa ei ole kun itse vanhenen

Vierailija
29/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hoitaja ANNOSTELEE lääkkeen. Sitä voi helposti ymmärtää väärin lääkärin ohjeet, kun ei osaa suomea muuten kuin kiitos ja näkemiin. 

Vierailija
30/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle maksettaisiinkaan kun et ilta-tai sunnuntaitöitä tee.

Vierailija
31/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mummosi osaa englantia? Tätä ongelmaa ei ole kun itse vanhenen

Osaa toki. Mutta ei se mitään auttanut, kun hoitaja ei osannut. 

Vierailija
32/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tiputettiin hälytys korvausta 30€. Eipä ole ollut tarvetta vastata työpaikalta tulleisiin puheluihin.

Vierailija
33/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paras kokemus ulkomaalaisista hoitoalalla. Suomihoitajat on aina naama norsunveellä ja juoruaa hoitokodeissa keskenään kahvihuoneessa, työt ei maistu. 

Vierailija
34/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä paras kokemus ulkomaalaisista hoitoalalla. Suomihoitajat on aina naama norsunveellä ja juoruaa hoitokodeissa keskenään kahvihuoneessa, työt ei maistu. 

Sanoo henkilö, joka ei ole edes poistunut kotoaan. Saati nähnyt hoitajia työssään. 

Vierailija
35/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tiputettiin hälytys korvausta 30€. Eipä ole ollut tarvetta vastata työpaikalta tulleisiin puheluihin.

Toivottavasti työnantajallasi ei kohta enää ole tarvetta sinullekaan. 

Vierailija
36/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti työnantajallasi ei kohta enää ole tarvetta sinullekaan. 

Ottajia löytyy muualta, jos nykyiselle ei kelpaa. 

Vierailija
37/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle. Jatkossa työskentelen ma-pe 08-16. Olen jokaisen viikonlopun ja pyhän vapailla. 

Toivottavasti et tarvitse sillä aikaa ensihoitoa sillä se on jatkossa saatavilla vain arkena.

Vierailija
38/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se kiva että teille hoitajille tulee lisä ja ollaan koko ajan vaatimassa lisää. Mutta kun ne teidän lisät tulee meidän veronmaksajien taskusta ja minä en enää halua maksaa. Siksi Perussuomalaiset!

Vierailija
39/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä yksisarvismaailmassa elävät, jotka kuvittelevat että ulkomaalaiset ovat tyhmiä ja suostuvat mihin vain saadakseen passaata suomijuntteja. Voin kertoa, että aika nopeasti hekin oppivat oikeutensa eivätkä alistu tekemään mitä tahansa. 

Vierailija
40/114 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli palataan -80/-90 luvun aikaan kun lauantaina auki max. klo.18 ja sunnuntaina vain kioskit ja huoltoasemat auki

Aherramme arkena lepäämme sunnuntaina. Lepopäivä tulisi pyhittää Jumalalle.

Pidäpä sitten jatkossa huoli siitä ettet vahingossakaan saa sairauskohtausta tai muuten sairastu vakavasti illalla, viikonloppuna tai arkipyhänä, toisin sanoen kaikkina virka-ajan ulkupuolisina aikoina.