Laitanko miehelle viestiä vai en?
Olemme tunteneet toisemme jo pitkään ja olleet tuttuja /kavereita mutta nyt pääsiäisenä sitten nähtiin baarissa ja päädyttiin viettämään yö yhdessä. Mies laittoi seuraavana päivänä viestiä mutta nyt ei olla oltu yhteydessä eilen eikä tänään. Tekisi mieli laittaa viestiä mutta en tiedä haluaako hän että otan yhteyttä..? Vai odotanko että hän on taas aloitteellinen? Emme todennäköisesti ala seurustelemaan tai mitään vakavampaa mutta ajattelin että voisi kuitenkin olla asiallista laittaa viestiä ja vaikka kysyä miten pääsiäinen on mennyt. Mitä mieltä?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi sanoa suoraan, miltä tuntuu, täh?:D Jos olisin sinä, lähettäisin sille miehelle viestin, että mietin sua ihan pää kuumana:D
Totta kai voi, mutta mietipä kun se toinen on ihan vaikea siellä, kun hänelle se oli yhden illan juttu. Aina ei kannata sännätä suin päin.
Yhenillan jutulle ei laiteta viestiä seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi sanoa suoraan, miltä tuntuu, täh?:D Jos olisin sinä, lähettäisin sille miehelle viestin, että mietin sua ihan pää kuumana:D
Totta kai voi, mutta mietipä kun se toinen on ihan vaikea siellä, kun hänelle se oli yhden illan juttu. Aina ei kannata sännätä suin päin.
Voi siitä tosiaan tulla vielä kahden illan juttukin. Ja kyllä jotkut ihan oikeat parisuhteetkin lähtee suoraan sängystä, mutta harvemmin eikä kannata olla tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miettisin tässä tuota kontekstia eli on jo menty sänkyyn ennen seurustelua eli tavallaan jo sovittu yhden illan -jutusta. Siksi tässä kohtaa antaisin sen miehen olla aktiivisempi.
No sun kanssa kannattais herätä nykypäivään. Suhdemuotoja on muitakin kun vakava seurustelusuhde ja yhdenillan juttu. Yks yö ei määritä mitään
No sittenhän ei ole mitään pulmaa jos etsii epämääräistä tapailua. Tulkitsin, että ap:lla oli jotain tuntemuksia tullut. Eli perun typerät ohjeeni, ota ap itse heti yhteyttä!
Edelleen, sulla on todella vanhentunut käsitys nykypäivän tapailusta. Sun käsityksen mukaan ilmeisesti jos tulee tunteita pitää istua odottamassa mieheltä huomiota. Nykyp
Oon mun kolmannessa avoliitossa. Eka lähti yhenillan jutusta. Kesti 2,5v. Toka lähti yhenillan jutusta, kesti yli 10v. Kolmannen tapasin tinderissä. Seksiä oli heti ekoilla treffeillä, ollaan oltu 1,5v yhdessä. Kaikki monogamisia suhteita ilman pettämistä. Ei se seksi oo mikään peikko, joka lopettaa kiinnostuksen jos sitä kiinnostusta oikeesti on ja molemmat näkee jo alussa toisen potentiaalisena parisuhdekumppanina.
Ja voin sanoa, että oon käyny kasan treffejä ja tapailusuhteita läpi myös ilman seksiä. Oon tapaillu useampaa kuukausia ilman seksiä, mut ainaki mun kohdalla jos ne pöksyt on helppo pitää päällä niin ei siitä toisesta mulle kumppaniks ole, kun seksuaalista kiinnostusta ei oo tarpeeks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin voi laittaa, jos numeroita on vaihdettu. Ei kai kukaan anna numeroaan, jos kysessä vain yhden illan juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin voi laittaa, jos numeroita on vaihdettu. Ei kai kukaan anna numeroaan, jos kysessä vain yhden illan juttu.
Et ymmärtäny pointtia. Sitä nimenomaan tarkotettiin, et ku täällä huudellaan et kyseessä oli yhenillan juttu niin mies laitto perään viestiä, joten apn kuvailema ei todennäkösesti ollut yhdenillan juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miettisin tässä tuota kontekstia eli on jo menty sänkyyn ennen seurustelua eli tavallaan jo sovittu yhden illan -jutusta. Siksi tässä kohtaa antaisin sen miehen olla aktiivisempi.
No sun kanssa kannattais herätä nykypäivään. Suhdemuotoja on muitakin kun vakava seurustelusuhde ja yhdenillan juttu. Yks yö ei määritä mitään
No sittenhän ei ole mitään pulmaa jos etsii epämääräistä tapailua. Tulkitsin, että ap:lla oli jotain tuntemuksia tullut. Eli perun typerät ohjeeni, ota ap itse heti yhteyttä!
Edelleen, sulla on todella vanhentunut käsitys nykypäivän tapailusta. Sun käsityksen mukaan ilmeisesti jos tulee tunteita pitää istua odottamassa mieheltä huomiota. Nykypäivänä useimmat ihmiset haluu kuitenki vastavuoro
Hommat ei ole hirveesti muuttuneet. On kyllä omasta takaa ihan tarpeeksi kokemusta ns yhden illan -jutuista ja siitä, että on itse aktiivinen. Jos toivoo jotain enemmän kuin epämääräistä tai pakkeja, niin suurimmassa osassa näistä jutuista tulee lunta tupaan. Ja ei, en ole ruma tai takertuva ja kyllä, osaan muodostaa monenlaisia suhteita. Ja on ihan tältä vuosikymmeneltä omat kokemukset. Tyhmä ei saa olla, vaikka kokematon olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voidaan yhden illan jutussa vaihtaa numeroita. Ainahan sen illan voi uusia.
Ap, millaista viestiä se mies laittoi? Tuliko siitä luonteva olo jatkaa viestittelyä? Ei vissiin mitään sen ihmeellisempää, tyyliin ihastuneen oloista, jos itse ajattelit kysellä kuulumisia?
Pohjalla on pitkä kaveruus. Se tuo juttuun syvyyttä. Kaveruus ilmeisesti jatkuu. Nyt mukana uusi elementti, yhteinen seksikokemus. Jatkuuko myös seksi ja muuttuuko suhde seksin myötä läheisemmäksi. Eihän tuossa tarvitse hätäillä, vaan miettiä rauhassa, miltä tuntuu.
Ap, ole itsellesi rehellinen, että mitä toivot. Aloituksessa muotoilet, että teidän välille ei tule mitään sen kummempaa ja on asiallista kysellä pääsiäisestä.
Onko kuitenkin niin, että itse kiinnostuit? Sehän on oikein hyvä asia. Sen takia varmaan mietityttää viestin laittaminen.
Jos kavereita/tuttuja olette olleet jo pitkään, niin miksi ihmeessä ei voisi viestiä laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinäkin on, että paneminen tappaa kiinnostuksen? Onko se edes ihan tervettä?
Niinhän se miehillä loppuu siihen, kun kerran pääsee panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinäkin on, että paneminen tappaa kiinnostuksen? Onko se edes ihan tervettä?
Se riippuu ihan siitä millasta se seksi on. En sano, että kukaan ois huono sängyssä, mutta toiset sopii toisia paremmin seksuaalisesti yhteen. Jos mies kokee seksin olleen hyvää tai todella hyvää ei se kiinnostus mihinkään lopu. Mut on tosi yksilöllistä minkä kukakin kokee hyväksi seksiksi. Jos miehen kiinnostus loppuu seksin jälkeen niin seksi ei ollut hänestä tarpeeksi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan siitä millasta se seksi on. En sano, että kukaan ois huono sängyssä, mutta toiset sopii toisia paremmin seksuaalisesti yhteen. Jos mies kokee seksin olleen hyvää tai todella hyvää ei se kiinnostus mihinkään lopu. Mut on tosi yksilöllistä minkä kukakin kokee hyväksi seksiksi. Jos miehen kiinnostus loppuu seksin jälkeen niin seksi ei ollut hänestä tarpeeksi hyvää.
Ainahan miehet hokee, että kun kerran saa, niin ei enää kiinnosta panostaa naiseen vaan alkaa yrittää seuraavaa. Ei varmaan liity mitenkään siihen millaista seksi oli. Toki jotkut haluaa seksiä toisenkin tai kolmannen kerran, mutta vain sen vuoksi, kun ei uutta siinä kohtaa vielä tarjolla. Erikseen ovat sitten nämä, joita ei panosuhteet kiinnosta, mutta niitä on harvemmassa.
Tsiisus näitä "ongelmia" :D
Se laittaa viestiä, jolla on asiaa toiselle ja sanoo asiansa.
Ole hyvä, ei kestä kiittää ja lasku tulee postissa.
Terveisin, tyhmien ongelmien ratkojamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä en laittaisi viestiä hänelle. Mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut sinusta.
Kuinka pitkäksi aikaa yhteydenpito pitää jättää miehen harteille? Mieshän on jo laittanut viestiä heti seuraavana päivänä. Onko taas hänen vuoronsa olla ensin aktiivinen?
Itsekään en lähtisi olemaan aloitteellinen, jos tullut vain yksi viesti, johon todnäk ap vastannut ja sitten ei mitään.
Edellinen liittoni alkoi sillä, että olin itse aloitteellinen ja pidin keskustelua yllä. Mies ei tainnut koskaan täysin minusta välittää, kunhan satuin olemaan helposti saatavilla. Jos enää ikinä lähtisin suhteeseen, haluaisin varmistua toisen olevan oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä en laittaisi viestiä hänelle. Mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut sinusta.
Kuinka pitkäksi aikaa yhteydenpito pitää jättää miehen harteille? Mieshän on jo laittanut viestiä heti seuraavana päivänä. Onko taas hänen vuoronsa olla ensin aktiivinen?
Itsekään en lähtisi olemaan aloitteellinen, jos tullut vain yksi viesti, johon todnäk ap vastannut ja sitten ei mitään.
Edellinen liittoni alkoi sillä, että olin itse aloitteellinen ja pidin keskustelua yllä. Mies ei tainnut koskaan täysin minusta välittää, kunhan satuin olemaan helposti saatavilla. Jos enää ikinä lähtisin suhteeseen, haluaisin varmistua toisen olevan oikeasti kiinnostunut.
Juu, mutta mitäpä jos se mies ajattelee samoin, että kyllä nainen laittaa viestiä jos on kiinnostunut? Miehelläkin on oikeus yrittää varmistua naisen kiinnostuksesta. Ei ihme ettei pareja synny kun kaikki vain odottavat viestiä toiselta eikä itse laita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta mitäpä jos se mies ajattelee samoin, että kyllä nainen laittaa viestiä jos on kiinnostunut? Miehelläkin on oikeus yrittää varmistua naisen kiinnostuksesta. Ei ihme ettei pareja synny kun kaikki vain odottavat viestiä toiselta eikä itse laita mitään.
No siinä tapauksessa parempi mennä tasapuolisesti, eli vastaa ap:n viestiin sellaisella viestillä, josta on helppo jatkaa keskustelua. Eli ei mitään "niinpä, juu, ok" tms.
"Mitä ajattelit tehdä ensi viikolla?" tms, josta näkee jo vähän sitä kiinnostusta jatkaa yhteydenpitoa ja tasapuolista keskustelun kantamista.
Ei tietenkään mitään odotella, samalla sänkyyn meno heti asettaa kuvion tiettyyn meininkiin, jossa jatko on todennäköisesti fyysistä, mutta tuskin monogaminen suhde. Mutta jos sitä ei halua niin sittenhän se on oikein hyvä.
Tässä kyllä näkee, että miksi se parinmuodostus on nuorisolle vaikeaa. Kiinnostavaa.