Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko miehelle viestiä vai en?

Vierailija
01.04.2024 |

Olemme tunteneet toisemme jo pitkään ja olleet tuttuja /kavereita mutta nyt pääsiäisenä sitten nähtiin baarissa ja päädyttiin viettämään yö yhdessä. Mies laittoi seuraavana päivänä viestiä mutta nyt ei olla oltu yhteydessä eilen eikä tänään. Tekisi mieli laittaa viestiä mutta en tiedä haluaako hän että otan yhteyttä..? Vai odotanko että hän on taas aloitteellinen? Emme todennäköisesti ala seurustelemaan tai mitään vakavampaa mutta ajattelin että voisi kuitenkin olla asiallista laittaa viestiä ja vaikka kysyä miten pääsiäinen on mennyt. Mitä mieltä? 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin laittamatta mitään " mitä ajattelit tehdä..." viestejä. Ennenkuin olisi vaihdettu muutama ihan neutraali viesti ilman tapaamisehdotusta. Ellei siis mies itse ole aktiivinen tapaamaan. Varmistelisin ensin tilanteen. Oliko pelkkä yhdenyön juttu, oliko miehen viesti vain kohteliaisuutta koska tunsimne ennestään, haluaako mies edetä muuhun kuin entiseen kaveruuteen jne. Haluaisin tosiaan säilyttää kasvoni. Koska aloittajana joutuisin näkemään miehen ilmeisesti kuitenkin jatkossa ja nolottaisi molempien puolesta jos ehdotan jotain mitä mies ei ole ajatellut. 

Olen siis nainen. Ja itsellä on niin, että olen monesti ollut tyytyväinen kun en ole ollut itse aloitteellinen. Kiinnostunut mies joko on ottanut yhteyttä uudelleen tai olen huomannut sitten ettei halua sen kummemmin jatkaa.

Ollaan nykyaikaisia, juu. Mutta minulle on kuitenkin sen oman ajatusmaailmani mukainen suhteilu parempi kuin joku nykyaikaisuus. Se ei vain ole luontevaa olla kovin suorasukainen ja "minähän haluan ja otan tuon miehen ja laitan viestejä ja kysyn treffeille jne". Tämä mentaliteetti ei oikein minulle istu. Ok, jos se joillekin on ok. 

Vierailija
82/83 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se on aina helpompaa, jos toinen ottaa yhteyttä ja on aloitteellinen. Tämä ei silti tarkoita sitä, että jos sinä otat yhteyttä, niin homma on automaattisesti silloin taputeltu ja siitä ei missään olosuhteessa voi tulla mitää.

Viestejäkin kun voi lähettää monella eri tavalla... Eikä tosiaan ole mikään pakko ehdottaa jotain asiaa välittömästi ja menemällä suoraa asiaan, varsinkaan alussa ja jos ehdotus on sellainen, mikä on erittäin helppo torjua.

Itse olen myös kokenut, että toinen saattaa tarvita sitä aikaa asian "sisäistämiseksi". Tarkoittaa siis sitä, että suhde kyllä etenee ajan kuluessa omalla painollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat vielä olla tekemisissä tämän miehen kanssa, niin totta kai sun pitää laittaa viestiä. Mieshän on viimeksi laittanut sinulle viestiä, eli nyt on sinun vuorosi. Tällaiset asiat toimivat vastavuoroisesti, jos et sitä tiennyt. 

Toisaalta, jos et enää halua tätä miestä nähdä, niin siinä tapauksessa tietenkin kannattaa jättää viesti lähettämättä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi