Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tätä, että vaikka lämpötila nousee, lapselta ei vaan voi vielä vähentää vaatetta?

Vierailija
01.04.2024 |

Hassua vierestä katsottuna. Jotain 10 astetta ja aurinkoista ulkona, me aikuiset takki auki, tennareissa, ei pipoa ei käsineitä. Mutta sukulaisen lapset, 6 ja 8 vuotiaat, ei siis mitkään vaunussa istuvat taaperot, niin kummallakin lämpimät välikausitakki ja housut ja kurahousut ja kauluri, pipo, lapaset, kurarukkaset, villasukat, kumisaappaat... (olin siinä eteissä kun pukivat, siksi muistan tarkkaan), niin ja vielä ulkona isompi halusi riisua pipoa ja mutta äitinsä vaan laittoi takaisin päähän!

Onko tämä ihan normaali ilmiö, että ajatellaan lasten palelevan vielä, vaikka aikuisten tarkenee paljon vähemmissä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti puettu. Ap on ankea kyttääjä.

Vierailija
42/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... se että vaaditaan käyttämään käsineitä, ehkäisee kännykän käyttämistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kiinnittänyt huomiota nimenomaan tänä keväänä, ei ehkä enää 8-vuotiailla, mutta ehkä vielä vuoden nuoremmilla, kevään sellaisena yleisvaatteena näkee monilla kaupungilla ja bussissa kulkiessa, niitä kokonaan kumipintaisia vuorillisia haalareita. On varmaan äidin näkökulmasta kätevä, mutta onko lapsesta ole tukalaa, kun ei vaate yhtään hengitä ja vielä sisällä bussissa tai kaupassa joutuu kulkemaan?

Tai sitten lapsesta itsestäkin kätevämpi hypätä tuollaiseen haalariin kuin äheltää erikseen ulkovaatteita ja kuravaatteita?

Vierailija
44/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... se että vaaditaan käyttämään käsineitä, ehkäisee kännykän käyttämistä!

enemmän ulkoilua ja vähemmän puhelimella oloa, moni käytöshäiriö katoaisi

Vierailija
45/45 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemättä tapahtuma-ajan todellista säätilannetta, vaikea sanoa juuta tai jaata, mutta yleisesti ottaen jos alkukeväästä on kymmenen astetta ja maa on vielä vähänkin kostea, ei mun mielestä aloittajan kuvaamissa vaatteissa ollut mikään kohta erityisesti liian paljoa. Vai mitä te jättäisitte vähemmälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi