Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään kokemuksia laihdutuslääkkeistä ilman reseptiä?

Vierailija
01.04.2024 |

BMI 30 ja alkaa jo kaikki muut keinot olla kokeiltuna, mutta paino ei vaan tipu. Jäljellä olevat keinot: lääkkeet ja leikkaus.

Mitä lääkkeitä olette siis käyttäneet? Kaikki muutkin kokemukset kiinnostaa ja kauanko kesti, että alkoi toimimaan vai toimiko edes?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alleja söin joskus ja samaan aikaan ei voinut syödä rasvaista ruokaa. Luulen, että auttoi, 5 kk -15 kg, kuntoiluna sauvakävelyä 4kertaa viikossa 10 km lenkki ja kahvakuulaa lähes päivittäin maks puoli tuntia.

Vierailija
62/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kaikki keinot kokeiltu. On vain yksi tapa laihtua ja se on että kulutat enempi kuin pistät kaloreita alas kurkusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuri olisi varmaan tähän laihdutukseen paras lääke.

Vierailija
64/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen lihottaa itsensä hengenvaarallisesti lihavaksi asti? Aivan uskomatonta 🤦

Tätä minäkin mietin. On aikas hullua saattaa itsensä ensin siihen tilaan ettei kengännauhojaan kykene solmimaan, ja sitten alkaa ihmetellä että mitäs nyt.

Kukaan ei synny hengenvaarallisesti lihavana, se on tila joka itse hankitaan.  Ja siinä kuten niin monessa muussa terveysongelmassa on valtavan suurena apuna ennalta ehkäisy!  On paljon helpompaa pitää painonsa kurissa kuin alkaa sitten epätoivoisesti yrittää päästä kiloista eroon. 

On sairauksia ja lääkityksiä jotka vaikuttavat painoon, mutta niitä ei sentään kuitenkaan yli puolella Suomen kansasta ole. Niin sairasta sakkia ei sentään olla. On vain helppo syyttää jotain muuta siitä mikä on omalla vastuulla.  Y

Ne, jotka haluaa, keksii keinot,

ne, jotka ei halua, keksii selitykset.

Vierailija
65/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekuri olisi varmaan tähän laihdutukseen paras lääke.

Itsekuri on huonoin lääke. Paras on sellainen syöminen, joka ei aiheuta ylimääräisiä mielitekoja.

Vierailija
66/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä puoliso jolla on ollut ongelmia painonhallinnassa lähes 10v ajan. Mielestäni juurisyy on paljon syvemmällä, sillä muuallakin elämänhallinnassa on puutteita. Sairasti myös masennusta muutama vuosi takaperin. Parilla sisaruksellaan sama ongelma. 

Ei näin monimutkaisella taustalla vaan voi mitenkään päin saada apua yhdestä lääkärikäynnistä mitenkään. Ja mitä on lääkärikäynneistään kertonut, siellä vain testaillaan kaiken maailman veriarvoja muttei käydä läpi arjen rutiineita, joissa piilee tekijä ongelmille. Ei riittävästi kevyttä liikuntaa, ruudun tuijotusta yli 12h päivässä, ruoan määrää ei ole mitoitettu sopivaksi, runsaasti kofeiinia/energiajuomia, uniongelmia. No, sai nyt sitten lääkäristä ruokahalua hillitsevät pillerit mutta noista taustatekijöistä on korjaantunut ainoastaan ruokahalu

Vierailija
67/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen lihottaa itsensä hengenvaarallisesti lihavaksi asti? Aivan uskomatonta 🤦

Minkälainen ihminen on niin tyhmä, että luulee, että tämä asia on näin yksinkertainen. Uskomatonta.

Vierailija
68/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varannut terveyskeskuslääkärille ajan ensi kuulle, toivon saavani ruokahalua vähentävää lääkitystä. Ylipainoa ja liitännäissairauksia on paljon, joten luulisi että saan reseptin. Lääkkeen hinnan varmaan säästää ruokamenoissa.

Vierailija
69/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varannut terveyskeskuslääkärille ajan ensi kuulle, toivon saavani ruokahalua vähentävää lääkitystä. Ylipainoa ja liitännäissairauksia on paljon, joten luulisi että saan reseptin. Lääkkeen hinnan varmaan säästää ruokamenoissa.

Saman vaikutuksen saa syömällä sopivaa ruokaa, eikä maksa paljon. Tosin se ei ole niin trendikästä kuin lääkkeiden käyttö :D

Vierailija
70/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman vaikutuksen saa syömällä sopivaa ruokaa, eikä maksa paljon. Tosin se ei ole niin trendikästä kuin lääkkeiden käyttö :D

Älä huutele asioista joista et tiedä mitään.

Vierailija
71/71 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vain laiskuutta. Ei ole halua selvittää minkälainen ruoka vähentää ruokahalua ja ylimääräisiä mielitekoja, saati että edes viitsisi kokeilla.