Onko kenelläkään kokemuksia laihdutuslääkkeistä ilman reseptiä?
BMI 30 ja alkaa jo kaikki muut keinot olla kokeiltuna, mutta paino ei vaan tipu. Jäljellä olevat keinot: lääkkeet ja leikkaus.
Mitä lääkkeitä olette siis käyttäneet? Kaikki muutkin kokemukset kiinnostaa ja kauanko kesti, että alkoi toimimaan vai toimiko edes?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Reseptillä toimivista on. Toimii. Mene lääkärille, ja pyydä resepti.
Ne lääkkeet on ihan hirmu kalliita ja samoin lääkärikäynti. Itse suosittelisin tuossa ap:n tilanteessa hakeutumaan leikkaukseen. Kävin itse lihavuusleikkauksessa Virossa.
Luulenpa, että bmi 30 ei riitä lääkereseptiin eikä leikkaukseen.
Piri vei ainakin itseltäni kiloja tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lääkkeet on ihan hirmu kalliita ja samoin lääkärikäynti. Itse suosittelisin tuossa ap:n tilanteessa hakeutumaan leikkaukseen. Kävin itse lihavuusleikkauksessa Virossa.
Niitä saa ihan tk- lääkäriltä. Lääkäri tekee B- lausunnon, hinnaksi jää jotain 100€/ kk. Sen säästät ruuan hinnassa.
Noilla nykyisillä laihdutuslääkkeillä on myös ihan tieteellisesti tutkittu teho. Itsellä tippui neljässä kuukaudessa paino 20 kg tuolla testivoittaja metaburnilla https://www.vitamiini.org/paras-laihdutuslaake-ilman-reseptia/ Ainoa vaan, että lopetuksen yhteydessä iski ihan järjettömän suuri nälkä ainakin jos lopettaa liian nopeasti.
Minkälainen ihminen lihottaa itsensä hengenvaarallisesti lihavaksi asti? Aivan uskomatonta 🤦
Liraglutidin avulla laihduin 120 kg -> 96 kg ja vielä edelleenkin laihdun vaikka oon jojoillut jo painon kanssa ainakin 15 vuotta. Toki on joutunut käyttämään jo monia kuukausia mutta paino laskenut hitaasti ja varmasti
Vierailija kirjoitti:
Noilla nykyisillä laihdutuslääkkeillä on myös ihan tieteellisesti tutkittu teho. Itsellä tippui neljässä kuukaudessa paino 20 kg tuolla testivoittaja metaburnilla https://www.vitamiini.org/paras-laihdutuslaake-ilman-reseptia/ Ainoa vaan, että lopetuksen yhteydessä iski ihan järjettömän suuri nälkä ainakin jos lopettaa liian nopeasti.
Minulla on nyt tullut tänä vuonna painoa lisää 15 kg kun olen lopettanut liikunnan (masennus jne) ja nyt yritän päästä niistä eroon mahdollisimman tehokkaasti. Lopetin jo juomisen ja tupakan mutta nyt olisi kiva saada joku pieni lisäboosti tähän. BMI on silti vasta 28,5 eli tuskin saisin mitään reseptillä ainakaan
Vierailija kirjoitti:
Jospa voisitte jättää nuo reseptillä toimivat tällä hetkellä erittäin vähissä olevat lääkkeet vain sitä oikeasti tarvitsevien diabeetikkojen käyttöön. Te voitte syödä vähemmän ruokaa niin kuin lääkärit hokee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa voisitte jättää nuo reseptillä toimivat tällä hetkellä erittäin vähissä olevat lääkkeet vain sitä oikeasti tarvitsevien diabeetikkojen käyttöön. Te voitte syödä vähemmän ruokaa niin kuin lääkärit hokee.
Täh? Minä kyllä käytin semmoista lääkettä mitä ei käytä diabeetikot. Ota nyt trolli selvää asioista.
Ootko harkinnut liikuntaa esim kuntopyörällä? Itsellä kilot pysyy kurissa sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen lihavuusleikkaukseenkaan pääse tuolla BMIllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se maksoi, ja paljonko pitää olla ylipainoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen lihavuusleikkaukseenkaan pääse tuolla BMIllä.
Virossa pääsee eikä ole kallista
Vhh + pätkäpaasto yhdistelmällä laihdut varmasti ilman lääkkeitä. Ettet vaan etsisi oikotietä onneen?
Vierailija kirjoitti:
Ootko harkinnut liikuntaa esim kuntopyörällä? Itsellä kilot pysyy kurissa sillä.
Virtahevot alko heti alapeukuttamaan kun mainitsin liikunan 😂😂😂 ettekö te jaksa vai eikö teillä ole itsekuria?
Osta apteekista halvimpia kalkki/vitamiinitabletteja 500kpl purkki. Kaada purkki lattialle ja poimi yksitellen pöydällä olevaan tyhjään purkkiin. Toista päivittäin 👍
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että bmi 30 ei riitä lääkereseptiin eikä leikkaukseen.
Jep 30 bmi ei vielä riitä. Lääkäri vaan kehottaa pitämään ruokapäiväkirjaa ja harrastamaan liikuntaa vähintään 2 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla mahdollista että on olemassa lääke jolla laihtuu? Noista suurin osa maksaa alle 50 eli ei olis kyllä kallis kokeilla ja jos oikeasti toimii niin olisi hyvin käytetty raha