Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemuksia laihdutuslääkkeistä ilman reseptiä?

Vierailija
01.04.2024 |

BMI 30 ja alkaa jo kaikki muut keinot olla kokeiltuna, mutta paino ei vaan tipu. Jäljellä olevat keinot: lääkkeet ja leikkaus.

Mitä lääkkeitä olette siis käyttäneet? Kaikki muutkin kokemukset kiinnostaa ja kauanko kesti, että alkoi toimimaan vai toimiko edes?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptillä toimivista on. Toimii. Mene lääkärille, ja pyydä resepti.

Vierailija
2/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lääkkeet on ihan hirmu kalliita ja samoin lääkärikäynti. Itse suosittelisin tuossa ap:n tilanteessa hakeutumaan leikkaukseen. Kävin itse lihavuusleikkauksessa Virossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että bmi 30 ei riitä lääkereseptiin eikä leikkaukseen. 

Vierailija
4/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri vei ainakin itseltäni kiloja tehokkaasti.

Vierailija
5/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lääkkeet on ihan hirmu kalliita ja samoin lääkärikäynti. Itse suosittelisin tuossa ap:n tilanteessa hakeutumaan leikkaukseen. Kävin itse lihavuusleikkauksessa Virossa.

Niitä saa ihan tk- lääkäriltä. Lääkäri tekee B- lausunnon, hinnaksi jää jotain 100€/ kk. Sen säästät ruuan hinnassa.

Vierailija
6/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla nykyisillä laihdutuslääkkeillä on myös ihan tieteellisesti tutkittu teho. Itsellä tippui neljässä kuukaudessa paino 20 kg tuolla testivoittaja metaburnilla https://www.vitamiini.org/paras-laihdutuslaake-ilman-reseptia/ Ainoa vaan, että lopetuksen yhteydessä iski ihan järjettömän suuri nälkä ainakin jos lopettaa liian nopeasti.

Vierailija
7/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen lihottaa itsensä hengenvaarallisesti lihavaksi asti? Aivan uskomatonta 🤦

Vierailija
8/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liraglutidin avulla laihduin 120 kg -> 96 kg ja vielä edelleenkin laihdun vaikka oon jojoillut jo painon kanssa ainakin 15 vuotta. Toki on joutunut käyttämään jo monia kuukausia mutta paino laskenut hitaasti ja varmasti

Vierailija
9/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla nykyisillä laihdutuslääkkeillä on myös ihan tieteellisesti tutkittu teho. Itsellä tippui neljässä kuukaudessa paino 20 kg tuolla testivoittaja metaburnilla https://www.vitamiini.org/paras-laihdutuslaake-ilman-reseptia/ Ainoa vaan, että lopetuksen yhteydessä iski ihan järjettömän suuri nälkä ainakin jos lopettaa liian nopeasti.

Minulla on nyt tullut tänä vuonna painoa lisää 15 kg kun olen lopettanut liikunnan (masennus jne) ja nyt yritän päästä niistä eroon mahdollisimman tehokkaasti. Lopetin jo juomisen ja tupakan mutta nyt olisi kiva saada joku pieni lisäboosti tähän. BMI on silti vasta 28,5 eli tuskin saisin mitään reseptillä ainakaan

Vierailija
10/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa voisitte jättää nuo reseptillä toimivat tällä hetkellä erittäin vähissä olevat lääkkeet vain sitä oikeasti tarvitsevien diabeetikkojen käyttöön. Te voitte syödä vähemmän ruokaa niin kuin lääkärit hokee.

Vierailija
11/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa voisitte jättää nuo reseptillä toimivat tällä hetkellä erittäin vähissä olevat lääkkeet vain sitä oikeasti tarvitsevien diabeetikkojen käyttöön. Te voitte syödä vähemmän ruokaa niin kuin lääkärit hokee.

Täh? Minä kyllä käytin semmoista lääkettä mitä ei käytä diabeetikot. Ota nyt trolli selvää asioista.

Vierailija
12/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko harkinnut liikuntaa esim kuntopyörällä? Itsellä kilot pysyy kurissa sillä.

Vierailija
13/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen lihavuusleikkaukseenkaan pääse tuolla BMIllä.

Vierailija
14/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko se maksoi, ja paljonko pitää olla ylipainoa?

Vierailija
15/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen lihavuusleikkaukseenkaan pääse tuolla BMIllä.

Virossa pääsee eikä ole kallista

Vierailija
16/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh + pätkäpaasto yhdistelmällä laihdut varmasti ilman lääkkeitä. Ettet vaan etsisi oikotietä onneen?

Vierailija
17/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko harkinnut liikuntaa esim kuntopyörällä? Itsellä kilot pysyy kurissa sillä.

Virtahevot alko heti alapeukuttamaan kun mainitsin liikunan 😂😂😂 ettekö te jaksa vai eikö teillä ole itsekuria?

Vierailija
18/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista halvimpia kalkki/vitamiinitabletteja 500kpl purkki. Kaada purkki lattialle ja poimi yksitellen pöydällä olevaan tyhjään purkkiin. Toista päivittäin 👍

Vierailija
19/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että bmi 30 ei riitä lääkereseptiin eikä leikkaukseen. 

Jep 30 bmi ei vielä riitä. Lääkäri vaan kehottaa pitämään ruokapäiväkirjaa ja harrastamaan liikuntaa vähintään 2 kertaa viikossa.

Vierailija
20/71 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla mahdollista että on olemassa lääke jolla laihtuu? Noista suurin osa maksaa alle 50 eli ei olis kyllä kallis kokeilla ja jos oikeasti toimii niin olisi hyvin käytetty raha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän